MPZP a parkingi rowerowe

Data: 2010-02-02 11:44:54
Autor: mt
MPZP a parkingi rowerowe
Łaku pisze:
Mam pytanie. Czy spotykane są w mpzp jakieś obostrzenia dotyczące
parkingów rowerowych?
Przykładowo jeśli w dokumencie są obostrzenia dotyczące ilości miejsc
parkingowych na 1 mieszkanie w budownictwie mieszkalnym wielorodzinnym
czy w stosunku do powierzchni usług przy zabudowie komercyjnej, to czy
spotkaliście się z czymś podobnym w odniesieniu do rowerów ?
Nie mam pojęcia jakie rozwiązanie tu proponować, ale jakiekolwiek
obostrzenie to już plus w wizerunku i wizji miasta.
Czy w poprzednich planach były przykłady takich zapisów ?
Jeśli tak to gdzie i jakie ?

Osobiście nie spotkałem się z mpzp w którym byłyby zawarte wskaźniki parkingowe dla rowerów, tyle tylko że stojaki parkingowe dla rowerów to są obiekty małej architektury, a tych w przeciwieństwie do miejsc postojowych się nie limituje ilościowo w planie, albo się je dopuszcza albo nie.

--
marcin

MPZP a parkingi rowerowe