MS. Mecze o wszytsko.

Data: 2010-06-21 22:31:05
Autor: Hades
MS. Mecze o wszytsko.
Mozna by chyba napisac ze tak na dobra sprawe to mistrzostwa
zaczna sie sie dopiero od jutra kiedy rozgrywana beda mecze o
czyms decydujace. Bedzie chyba ciekawie glownie dla pilakarskiej
Europy bo perspektywa dalszych gier bez druzyn Anglii, Francji, Niemiec, Wloch i Hiszpani byla by nielada sensacja.
AM
P.S.Dobrze mi sie zdaje ze dzisiejsza wygrana Hiszpani nic im
praktycznie nie daje?

Data: 2010-06-21 22:45:01
Autor: Cavallino
MS. Mecze o wszytsko.
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:

P.S.Dobrze mi sie zdaje ze dzisiejsza wygrana Hiszpani nic im
praktycznie nie daje?

Daje.
Zostali w turnieju.
Każdy inny wynik praktycznie by ich z niego wykluczył.
A tak wystarczy im zwycięstwo z Chile i awansowali.

Data: 2010-06-21 22:46:12
Autor: yamma
MS. Mecze o wszytsko.
Hades wrote:
[...]

Dlaczego bez Niemiec? Mają dużo strzelonych bramek, w praktyce wystarczy, że wygrają z Ghaną. Anglicy z kolei grają ze Słowenią i w przypadku wygranej spokojnie awansują. Włosi muszą po prostu nastrzelać Słowakom jak najwięcej bramek. Francji mi nie szkoda z oczywistych względów. Hiszpanów za to kompletnie nie rozumiem, mogli dzisiaj pojechać Honduras siódemką jak Portugalia Koreę kilka godzin wcześniej i mieć spokojny mecz z Chile.
yamma

Data: 2010-06-21 22:51:19
Autor: franki
MS. Mecze o wszytsko.
yamma pisze:

[...]

W sumie teraz każde zwycięstwo z Chile i tak daje awans Hiszpanom, kwestia tylko z którego miejsca, a to wg mnie ma znaczenie. Lepiej im się chyba by grało z Portugalią, która nota bene nie wierzę, że wygra z Brazylią, niż ze wspomnianą Brazylią.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-21 23:02:40
Autor: Hades
MS. Mecze o wszytsko.
Użytkownik "franki"
[...]

Tyle tylko ze i Chile nie bardzo moze sobie na porazke pozwolic. Duza
ilosc goli szwajcarow w ostatnim meczu i odpoadna.
AM

Data: 2010-06-22 00:18:01
Autor: Cavallino
MS. Mecze o wszytsko.
Użytkownik "franki" <murban23@o2.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Bez różnicy.
Celem Hiszpanów jest mistrzostwo świata, a nie 1/4 finału, więc tak czy tak muszą wygrać wszystko do końca.

Data: 2010-06-22 11:34:00
Autor: Marcin Kasperski
MS. Mecze o wszytsko.
Bez róşnicy.
Celem Hiszpanów jest mistrzostwo świata, a nie 1/4 finału, więc tak
czy tak muszą wygrać wszystko do końca.

Jesteś pewien, że będą tak samo zadowoleni gdy przegrają 1/8 i gdy
przegrają finał?

Data: 2010-06-21 22:48:11
Autor: franki
MS. Mecze o wszytsko.
Hades pisze:
[...]

Wg mnie daje im sporo, nie chce mi się sprawdzać w przepisach, ale o kolejności w grupie przy równej liczbie punktów decyduje lepszy bilans bramkowy w pierwszej kolejności. Obecnie Hiszpanie maja +1, Chile +2, ale wystarczy, że Hiszpania wygra nawet 1:0 a będzie miała +2, Chile +1.   Wystarczy, że Szwajcaria wygra z Hondurasem 2:0 i też awansuje kosztem Chile i chyba nawet z 1 miejsca.

Jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie gdyż są to moje przemyślenia tak na szybko

Pozdrawiam

Data: 2010-06-21 22:57:53
Autor: Hades
MS. Mecze o wszytsko.
Użytkownik "franki"
[...]

To do huja taka "sprawiedliwosc". Przegrali ze Szwajcaria, ale i tak awansuja
bo maja (beda mieli) lepszy bilans bramkowy. To po co w taim wypadku sie
wysilac, walczyc i z kims wygrywac?
AM

Data: 2010-06-21 22:05:31
Autor: 2late
MS. Mecze o wszytsko.
On 21/06/2010 9:57 PM, Hades wrote:

[...]

A kolega to - przepraszam - skad?
;)
Nic sie w przepisach znacznego nie zmienilo od lat.

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-06-21 23:14:08
Autor: yamma
MS. Mecze o wszytsko.
2late wrote:
[...]

W siatkówce, w LŚ w tym roku wycofali ten durny system punktowania z 1pkt za porażkę, to jest szansa, że niedługo i FIFA dozna olśnienia.
yamma

Data: 2010-06-21 23:28:45
Autor: Hades
MS. Mecze o wszytsko.
Użytkownik "yamma"
[...]

Za bezbramkowe remisy nie powinno sie w ogole przyznawac punktow bo niby
za co? Obie druzyny w takim wypadu nie osiagnely w czasie meczu niczego
to i nie powinny otrzymywac za taki mecz chocby 1 punktu.
AM

Data: 2010-06-21 23:30:03
Autor: Mane
MS. Mecze o wszytsko.
W dniu 2010-06-21 23:14, yamma pisze:

W siatkówce, w LŚ w tym roku wycofali ten durny system punktowania z
1pkt za porażkę, to jest szansa, że niedługo i FIFA dozna olśnienia.

Pilka trzyma sie dobrze, w siatkowce kombinuja co chwile jak podniesc atrakcyjnosc dyscypliny.

Data: 2010-06-21 23:54:06
Autor: yamma
MS. Mecze o wszytsko.
Mane wrote:
[...]

Ostatnio, to raczej częściej kombinowali jak tu pomóc swoim w poszczególnych turniejach. Ale podobno Przedpełski ma niezłe szanse na szefostwo w FIVB, to może wprowadzi trochę normalności.
yamma

MS. Mecze o wszytsko.