MS. Mecze o wszytsko.

Data: 2010-06-21 22:46:12
Autor: yamma
MS. Mecze o wszytsko.
Hades wrote:
Mozna by chyba napisac ze tak na dobra sprawe to mistrzostwa
zaczna sie sie dopiero od jutra kiedy rozgrywana beda mecze o
czyms decydujace. Bedzie chyba ciekawie glownie dla pilakarskiej
Europy bo perspektywa dalszych gier bez druzyn Anglii, Francji,
Niemiec, Wloch i Hiszpani byla by nielada sensacja.

Dlaczego bez Niemiec? Mają dużo strzelonych bramek, w praktyce wystarczy, że wygrają z Ghaną. Anglicy z kolei grają ze Słowenią i w przypadku wygranej spokojnie awansują. Włosi muszą po prostu nastrzelać Słowakom jak najwięcej bramek. Francji mi nie szkoda z oczywistych względów. Hiszpanów za to kompletnie nie rozumiem, mogli dzisiaj pojechać Honduras siódemką jak Portugalia Koreę kilka godzin wcześniej i mieć spokojny mecz z Chile.
yamma

Data: 2010-06-21 22:51:19
Autor: franki
MS. Mecze o wszytsko.
yamma pisze:

[...]

W sumie teraz każde zwycięstwo z Chile i tak daje awans Hiszpanom, kwestia tylko z którego miejsca, a to wg mnie ma znaczenie. Lepiej im się chyba by grało z Portugalią, która nota bene nie wierzę, że wygra z Brazylią, niż ze wspomnianą Brazylią.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-21 23:02:40
Autor: Hades
MS. Mecze o wszytsko.
Użytkownik "franki"
[...]

Tyle tylko ze i Chile nie bardzo moze sobie na porazke pozwolic. Duza
ilosc goli szwajcarow w ostatnim meczu i odpoadna.
AM

Data: 2010-06-22 00:18:01
Autor: Cavallino
MS. Mecze o wszytsko.
Użytkownik "franki" <murban23@o2.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Bez różnicy.
Celem Hiszpanów jest mistrzostwo świata, a nie 1/4 finału, więc tak czy tak muszą wygrać wszystko do końca.

Data: 2010-06-22 11:34:00
Autor: Marcin Kasperski
MS. Mecze o wszytsko.
Bez róşnicy.
Celem Hiszpanów jest mistrzostwo świata, a nie 1/4 finału, więc tak
czy tak muszą wygrać wszystko do końca.

Jesteś pewien, że będą tak samo zadowoleni gdy przegrają 1/8 i gdy
przegrają finał?

MS. Mecze o wszytsko.