MŚ przez net?

Data: 2010-06-11 10:18:18
Autor: marmarq
MŚ przez net?
Gdzie w internecie _oprócz sopcast'a_ mogę regularnie oglądać polskie transmisje meczów z RPA? Zależy mi na dobrej jakości, a telewizora (ani karty TV) nie posiadam i zamierzam posiadać.

tia

Data: 2010-06-11 10:19:20
Autor: marmarq
MŚ przez net?

Użytkownik "marmarq" <revelator1@o2.pl> napisał w wiadomości news:husrh0$icj$1opal.futuro.pl...
[...]

oczywiście miało być: "NIE zamierzam posiadać" ::)

Data: 2010-06-11 12:28:16
Autor: Regius
MŚ przez net?

Gdzie w internecie _oprócz sopcast'a_

www.rojadirecta.com

www.soccer-live.com.pl

Znajdziesz tam linki do dobrych transmisji , nie koniecznie tylko sopcast.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-12 12:56:32
Autor: Łukasz Ledóchowski
MŚ przez net?
marmarq wrote:

Gdzie w internecie _oprócz sopcast'a_ mogę regularnie oglądać polskie
transmisje meczów z RPA? Zależy mi na dobrej jakości, a telewizora
(ani karty TV) nie posiadam i zamierzam posiadać.

Wczoraj oglądałem na sport.tvp.pl. Nie wiem czy są tam wszystkie mecze,
ale pierwszy był i Korea - Grecja też leci.

--
Łukasz Ledóchowski, GG: 503647
lukled@tlen.pl

Data: 2010-06-13 01:57:22
Autor: marmarq
MŚ przez net?

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c138400$0
Wczoraj oglądałem na sport.tvp.pl. Nie wiem czy są tam wszystkie mecze,
ale pierwszy był i Korea - Grecja też leci.

Mi napisali, że muszę zapłacić 12 zeta :( żeby zobaczyć transmisję. Ty płaciłeś?

BTW: pliptv.pl to dno. Jeżeli już działa emisja programu, to albo dźwięk się rwie, albo wyświetla kilka klatek na sekundę, albo obraz niewyraźny tak, ze komplenie się nie nadaje na fullscreen, albo wszystko na raz.
Inne transmisje "prywatne" via www to też porażka. Np. gostek na http://olektv.pl/otv.php przekazuje obraz akceptowalnej jakości, ale podczas transmitowania robi coś na swoim kompie i co rusz widać jakieś fragmenty okien aplikaci, które wskakują na obraz, kursor jego myszy :) oraz wrzuca nasz "nadawca" swój prywatny bannerek na dół ekranu (tak z 10% obrazu) z nachalnym namawianiem do dotacji :( Bannerek zasłania całą dolną część boiska, więc nie widać akcji prowadzonych tą stroną.
Transmisje HD są dostępne, ale mimo, że piratowane to każą sobie wysyłać smsy.
Sopcast z polską transmisją z tvp sport, również kiepskiej rozdzielczości.

Data: 2010-06-13 00:10:02
Autor: Łukasz Ledóchowski
MŚ przez net?
marmarq wrote:

Mi napisali, że muszę zapłacić 12 zeta :( żeby zobaczyć transmisję.
Ty płaciłeś?

Niczego nie płaciłem, po prostu włączyłem i działało. Uruchamiasz to z
Polski? Może w tym problem?

Data: 2010-06-13 02:23:51
Autor: marmarq
MŚ przez net?

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c1421da$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
marmarq wrote:

Mi napisali, że muszę zapłacić 12 zeta :( żeby zobaczyć transmisję.
Ty płaciłeś?

Niczego nie płaciłem, po prostu włączyłem i działało. Uruchamiasz to z
Polski? Może w tym problem?

Rzeczywiście IP mam zagraniczne :) spróbuję przez polskie proxy. Znasz może jakieś? ;)

Data: 2010-06-13 22:41:42
Autor: Łukasz Ledóchowski
MŚ przez net?
marmarq wrote:

> to z Polski? Może w tym problem?

Rzeczywiście IP mam zagraniczne :) spróbuję przez polskie proxy.
Znasz może jakieś? ;)

Niestety nie znam. Jak byłem za granicą to korzystałem z płatnego
dostępu, kilkanaście EUR na miesiąć za TVP, TVN, Canal+, ale nie mogę w
tej chwili znaleźć tej oferty.