M¦ przez net?

Data: 2010-06-12 12:56:32
Autor: Łukasz Ledóchowski
M¦ przez net?
marmarq wrote:

Gdzie w internecie _oprócz sopcast'a_ mogę regularnie ogl±dać polskie
transmisje meczów z RPA? Zależy mi na dobrej jako¶ci, a telewizora
(ani karty TV) nie posiadam i zamierzam posiadać.

Wczoraj ogl±dałem na sport.tvp.pl. Nie wiem czy s± tam wszystkie mecze,
ale pierwszy był i Korea - Grecja też leci.

--
Łukasz Ledóchowski, GG: 503647
lukled@tlen.pl

Data: 2010-06-13 01:57:22
Autor: marmarq
M¦ przez net?

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c138400$0
Wczoraj ogl±dałem na sport.tvp.pl. Nie wiem czy s± tam wszystkie mecze,
ale pierwszy był i Korea - Grecja też leci.

Mi napisali, że muszę zapłacić 12 zeta :( żeby zobaczyć transmisję. Ty płaciłe¶?

BTW: pliptv.pl to dno. Jeżeli już działa emisja programu, to albo dĽwięk się rwie, albo wy¶wietla kilka klatek na sekundę, albo obraz niewyraĽny tak, ze komplenie się nie nadaje na fullscreen, albo wszystko na raz.
Inne transmisje "prywatne" via www to też porażka. Np. gostek na http://olektv.pl/otv.php przekazuje obraz akceptowalnej jako¶ci, ale podczas transmitowania robi co¶ na swoim kompie i co rusz widać jakie¶ fragmenty okien aplikaci, które wskakuj± na obraz, kursor jego myszy :) oraz wrzuca nasz "nadawca" swój prywatny bannerek na dół ekranu (tak z 10% obrazu) z nachalnym namawianiem do dotacji :( Bannerek zasłania cał± doln± czę¶ć boiska, więc nie widać akcji prowadzonych t± stron±.
Transmisje HD s± dostępne, ale mimo, że piratowane to każ± sobie wysyłać smsy.
Sopcast z polsk± transmisj± z tvp sport, również kiepskiej rozdzielczo¶ci.

Data: 2010-06-13 00:10:02
Autor: Łukasz Ledóchowski
M¦ przez net?
marmarq wrote:

Mi napisali, że muszę zapłacić 12 zeta :( żeby zobaczyć transmisję.
Ty płaciłe¶?

Niczego nie płaciłem, po prostu wł±czyłem i działało. Uruchamiasz to z
Polski? Może w tym problem?

Data: 2010-06-13 02:23:51
Autor: marmarq
M¦ przez net?

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c1421da$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
marmarq wrote:

Mi napisali, że muszę zapłacić 12 zeta :( żeby zobaczyć transmisję.
Ty płaciłe¶?

Niczego nie płaciłem, po prostu wł±czyłem i działało. Uruchamiasz to z
Polski? Może w tym problem?

Rzeczywi¶cie IP mam zagraniczne :) spróbuję przez polskie proxy. Znasz może jakie¶? ;)

Data: 2010-06-13 22:41:42
Autor: Łukasz Ledóchowski
M¦ przez net?
marmarq wrote:

> to z Polski? Może w tym problem?

Rzeczywi¶cie IP mam zagraniczne :) spróbuję przez polskie proxy.
Znasz może jakie¶? ;)

Niestety nie znam. Jak byłem za granic± to korzystałem z płatnego
dostępu, kilkana¶cie EUR na miesi±ć za TVP, TVN, Canal+, ale nie mogę w
tej chwili znaleĽć tej oferty.