MSDNAA

Data: 2010-07-07 14:37:14
Autor: olo
MSDNAA
Uytkownik "kapsi" <abc@de.fg> napisa w wiadomoci news:fp2s68bntwx8$.dlgjhkjhdsksg.com...
Mam Windowsa z MSDNAA.
1. Licencje MSDN dotycz tylko okresu subskrybcji.
2. Dodatkowo w licencji s ograniczenia funkcjonalne.
pzdr
olo

Data: 2010-07-07 06:35:27
Autor: Piotr Ratajczak
MSDNAA
On 7 Lip, 14:37, "olo" <ol...@o2.pl> wrote:
Uytkownik "kapsi" <a...@de.fg> napisa w wiadomocinews:fp2s68bntwx8$.dlgjhkjhdsksg.com...> Mam Windowsa z MSDNAA.

1. Licencje MSDN dotycz tylko okresu subskrybcji.
2. Dodatkowo w licencji s ograniczenia funkcjonalne.
pzdr
olo

Licencja z MSDN_AA_ pozwala na korzystanie z oprogramowanie rwnie po
zakoczeniu studiw. Problem tu dotyczy "szybkiego" wykazania
legalnoci.

Data: 2010-07-07 08:51:16
Autor: witek
MSDNAA
Piotr Ratajczak wrote:
[...]

szybko sie nie da.
trzeba bedzie przez uczelnie wykazywac, ze sie ma prawo do korzystania z tego programu.
ja bym sie nie przejmowa.
policja na miejscu i tak niczego nie sprawdza tylko zwija komputery tak jak ma "w prikazie".

Data: 2010-07-08 07:04:52
Autor: Jacek_P
MSDNAA
Piotr Ratajczak napisal:
Licencja z MSDN_AA_ pozwala na korzystanie z oprogramowanie również po
zakończeniu studiów.

WYŁĄCZNIE do celów dydaktycznych. Masz Windows z MSDNAA? Pisałeś jakieś
pismo służbowe lub do urzędu? Złamałeś warunki licencji.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-07-08 10:13:21
Autor: tasior
MSDNAA
Jacek_P pisze:
WYŁĄCZNIE do celów dydaktycznych. Masz Windows z MSDNAA? Pisałeś jakieś
pismo służbowe lub do urzędu? Złamałeś warunki licencji.

Bzdura. Zrodlo podalem w innym poscie.

Data: 2010-07-08 14:13:38
Autor: Jacek_P
MSDNAA
tasior napisal:
Jacek_P pisze:
> WYŁĄCZNIE do celów dydaktycznych. Masz Windows z MSDNAA? Pisałeś jakieś
> pismo służbowe lub do urzędu? Złamałeś warunki licencji.
Bzdura. Zrodlo podalem w innym poscie.

Guzik mnie obchodzi FAQ wystawiony na jakiejś stronie. Mnie obchodzą
regulacje prawne:

Usage Guidelines:

You may use the software for non-commercial purposes including instructional use, research and/or design, development and testing of projects for class assignment and tests or personal projects. You may not use the Program software for any for-profit software development. When you are no longer a registered student in a department that is a member of the MSDN Academic Alliance, you may no longer receive updates for your personal use computer. However, you may continue to use previously installed software on your computer, provided you continue to follow program guidelines. If you violate the terms of the License Agreement and EULA, the MSDNAA Program Administrator will demand confirmation of removal of the program software on your personal use computer.

Możesz mi teraz powiedzieć, co ma wspólnego przytoczone przeze mnie pisanie pism
do urzędu lub służbowych względem ograniczenia 'for non-commercial purposes including..."?

Mniej argumentuj faq-iem a więcej licencją.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-07-09 10:54:19
Autor: tasior
MSDNAA
Jacek_P pisze:
Możesz mi teraz powiedzieć, co ma wspólnego przytoczone przeze mnie pisanie pism
do urzędu lub służbowych względem ograniczenia 'for non-commercial purposes including..."?

Od kiedy pisanie pism do urzedu (przez osobe prywatna) jest zaliczane do uzytku komercyjnego?

MSDNAA