MSI - wymiana karty graficznej w ramach gwarancji

Data: 2013-01-04 11:24:03
Autor: Michal
MSI - wymiana karty graficznej w ramach gwarancji
W dniu 2013-01-04 11:09, Franc pisze:
Popsuta - GTX 660
Dzisiaj przyszła nowa
GTX 660 Ti

Nie dawali znaku, że będzie wymiana na inną...

Co do wymiany już masz odpowiedź i powinieneś się cieszyć, ale tak z ciekawości - jak udało Ci się ją zajeździć? W grach o których pisałeś że sporo grasz? To stosunkowo nowa karta i zdziwiło mnie, że już padła.

--
/MB

Data: 2013-01-04 11:44:09
Autor: Franc
MSI - wymiana karty graficznej w ramach gwarancji
Dnia Fri, 04 Jan 2013 11:24:03 +0100, Michal napisał(a):

Co do wymiany już masz odpowiedĽ i powiniene¶ się cieszyć, ale tak z ciekawo¶ci - jak udało Ci się j± zajeĽdzić? W grach o których pisałe¶ że sporo grasz? To stosunkowo nowa karta i zdziwiło mnie, że już padła.

Od nowo¶ci miała jaki¶ feler - artefakty.

W WoT dawała małe artefakty przy max. ustawienia otoczenia, ale już przy
Metro 2033 artefakty były wszędzie obecne - nawet w menu.

--
Franc

Data: 2013-01-04 12:45:15
Autor: Michal
MSI - wymiana karty graficznej w ramach gwarancji
W dniu 2013-01-04 11:44, Franc pisze:
Od nowości miała jakiś feler - artefakty.

W WoT dawała małe artefakty przy max. ustawienia otoczenia, ale już przy
Metro 2033 artefakty były wszędzie obecne - nawet w menu.

Czyli prawie DoA. Zdarza siÄ™.

--
/MB

MSI - wymiana karty graficznej w ramach gwarancji