Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   MSW: Policja nie miaÅ‚a wyboru w sprawie matki z Opola. Kobieta nie zgodziÅ‚a siÄ™, żeby zamiast niej do aresztu poszÅ‚y dzieci

MSW: Policja nie miała wyboru w sprawie matki z Opola. Kobieta nie zgodziła się, żeby zamiast niej do aresztu poszły dzieci

Data: 2012-10-28 09:53:59
Autor: Bogdan Idzikowski
http://tiny.pl/hnnpk

Data: 2012-10-28 15:16:04
Autor: Chiron
Policja nie miała wyboru w sprawie matki z Opola. Kobieta nie zgodziła się, żeby zamiast niej do aresztu poszły dzieci
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508cf28d$0$1295$65785112news.neostrada.pl...
http://tiny.pl/hnnpk

Jak rozumiem, chcesz się pochwalić swoją stroną? No cóż- ma wiele błędów- ale jak na Ciebie- to całkiem nieźle. Naprawdę. Jak chcesz- mogę Ci pomóc ją udoskonalić.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-28 15:50:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k6jen2$pma$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nietrafiona ironia. Moja pierwsza strona, która powstała ponad 10 lat temu ma adres: http://free.art.pl/labuz/
Teraz jestem szczęśliwym emerytem. I drwię z ciebie, co jak zauważyłem, bardzo źle znosisz.