MSWiA o kamizelkach do marszałka Senatu

Data: 2009-02-23 12:40:42
Autor: Rowerex
MSWiA o kamizelkach do marszałka Senatu
Takie coś wygrzebałem - może było, może nie:

http://www.senat.gov.pl/k7/dok/sten/oswiad/adamczak/2301o.pdf

Wydane miesiąc temu (20-01-2009) więc całkiem świeże

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-02-23 22:58:26
Autor: Marcin Hyła
Rowerex wrote:
Takie coś wygrzebałem - może było, może nie:

http://www.senat.gov.pl/k7/dok/sten/oswiad/adamczak/2301o.pdf

Wydane miesiąc temu (20-01-2009) więc całkiem świeże

Ale nie MSWiA tylko MI. Chyba że coś jeszcze jest?

Dwa tygodnie później (5 lutego) w MI ustaliliśmy z ministerstwem, że kamizelek jednak _nie_ będzie. Cały zespół ludzi z MI koło tego krążył.

Ale tego stanowiska Jarmuziewicza nie znałem, dzięki za info.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-02-23 21:40:36
Autor: Rowerex
MSWiA o kamizelkach do marszałka Senatu
On 23 Lut, 22:58, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespamuj.pl>
wrote:
Rowerex wrote:
> Takie coś wygrzebałem - może było, może nie:

>http://www.senat.gov.pl/k7/dok/sten/oswiad/adamczak/2301o.pdf

> Wydane miesiąc temu (20-01-2009) więc całkiem świeże

Ale nie MSWiA tylko MI. Chyba że coś jeszcze jest?

Racja, MI. Byłem na stronach obu ministerstw i mi się pokreciły.

Dwa tygodnie później (5 lutego) w MI ustaliliśmy z ministerstwem, że
kamizelek jednak _nie_ będzie. Cały zespół ludzi z MI koło tego krążył.

No to Pan Marszałek Senatu został wprowadzony w błąd ;) Ciekawe czy
ktoś z MI to pismo później sprostował, zwłaszcza ten podsumowujący
akapit?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-02-24 17:03:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
MSWiA o kamizelkach do marszałka Senatu
Panie Marcin Hyła, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gnv69m$e1u$1atlantis.news.neostrada.pl> przy ul....

Dwa tygodnie później (5 lutego) w MI ustaliliśmy z ministerstwem, że kamizelek jednak _nie_ będzie.

Na jaki adres mam wysłać flaszkę i co lubisz najbardziej?

Data: 2009-02-24 06:41:00
Autor: amrac
MSWiA o kamizelkach do marszałka Senatu
Ostatnie zdanie miażdży...

Data: 2009-02-24 09:00:01
Autor: Titus Atomicus
MSWiA o kamizelkach do marszałka Senatu
In article <7481a0ff-c14c-40aa-bd27-bd3dc7e000fe@r3g2000vbp.googlegroups.com>,
 Rowerex <rowerex@op.pl> wrote:

Takie coś wygrzebałem - może było, może nie:

http://www.senat.gov.pl/k7/dok/sten/oswiad/adamczak/2301o.pdf

"Zgodne z proponowanym zapisem [...] wszyscy piesi [...] beda zobowiazane uzywac elementow odblaskowych[...]."

Jezus Maria, po jakiemu on mowi?

TA

Data: 2009-02-24 10:34:28
Autor: amrac