Data: 2011-08-04 00:42:29 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
MT03 | |
Elo,
Znajomy mnie pyta jak siÄ MT03 nadaje na pierwsze moto? Wiem tylko z piÄ tej rÄki, Ĺźe cholernie mocny dóŠi krĂłtkie biegi. Nie wiem co mu powiedzieÄ, nie chciaĹbym powielaÄ jakichĹ niesprawdzonych informacji z piÄ tej rÄki. PomoĹźecie? :-) -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaĹź CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa GocĹaw |
|
Data: 2011-08-04 09:13:23 | |
Autor: Lovtza | |
MT03 | |
Mam (między innymi) taki motocykl, więc się wypowiem, może to pomoże:
Znajomy mnie pyta jak siÄ� MT03 nadaje na pierwsze moto? Nadaje się idealnie. Jest tym, czym kiedyś były GSy500 i CB500, czyli popularne 500-tki o mocy ok. 50KM. Tutaj jest jeden gar, ale moc jest przystępna i raczej nie przestraszy początkującego. Sprzęt jest relatywnie lekki, ma nisko umieszczone siodło, szeroka kierownica daje dobrą kontrolę. To jest jednocylindrowiec, niektórzy nie lubią takiej pracy, że trzęsie itd. Ale to jest normalne. Jest idealny dla początkującego także dlatego że ma się wyprostowaną pozycję, która wraz z osiągami silnika nie zachęca do łojenia, bo powyżej 120 km/h jest nieprzyjemnie. Jednocylindrowy silnik wymusza nauczenie się sprawnego posługiwania się sprzęgłem i skrzynią, wyrabia także nawyk jazdy na optymalnych obrotach, bo jazda na zbyt niskich albo zbyt wysokich jest od razu karana ;) Do tego ma bardzo dobre zawieszenie (czasem przód jest nieco za miękki) i bardzo dobre hamulce. Wiem tylko z piÄ�tej rÄ�ki, Ĺźe cholernie mocny dĂłĹ� ikrĂłtkie biegi. Ten moment nie jest taki cholernie mocny, po prostu taki jaki powinien być. Biegi rzeczywiście są krótkie, ale dzięki temu ten sprzęt zbiera się bardzo sprawnie. Jazda tym po mieście to na prawdę przyjemność. Nie wiem co mu powiedzieÄ�, nie chciaĹ�bym powielaÄ�jakichĹ� niesprawdzonych informacji z piÄ�tej rÄ�ki. Sprawdzone zalety oprócz powyższych to: - piec nie do zajeb...a. Ten silnik jest niezniszczalny, tylko trzeba pilnować poziomu oleju. - motocykl jest starannie i ładnie wykonany, w końcu zaprojektowany został i produkowany jest we Włoszech, co widać jak się na niego patrzy - bardzo prosty i tani w serwisowaniu (przegląd co 10 tyś km, jedna świeca co 20 tyś km i regulacja zaworów co 40 tyś km!) Wady? - ograniczone osiągi (ale dla początkującego to nie wada) - mały zasięg (bak tylko 15l) - słabo radzi sobie z dalszymi wypadami (głównie dlatego, że wyprostowana pozycja męczy kierowcę) - po jeździe w deszczu potrafi zaparować licznik (ale to przechodzi) To tyle w dużym skrócie ;) Pozdr, Mariusz -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2011-08-04 11:59:48 | |
Autor: IvanoV | |
MT03 | |
Z ciekawości - czy silnik wykorzystany w tym motocyklu pochodzi z XT660 X/R ?
-- -- -- -- IvanoV ZR-7S |
|
Data: 2011-08-04 21:20:05 | |
Autor: jeDrASS | |
MT03 | |
On 2011-08-04 11:13, Lovtza wrote:
Nadaje się idealnie. Jest tym, czym kiedyś były GSy500 i CB500, czyli zdecydowanie potwierdzam.. Bardzo fajny nietuzinkowy motocykl, świetnie wygląda i daje sporo przyjemności z jazdy, sprawdzi się szczególnie w mieście. -- jeDrASS |