MT4 - podstawy - pytanie.

Data: 2011-09-04 10:07:06
Autor: Endriu
MT4 - podstawy - pytanie.
Pytanie z serii trywialnych.
Jak w MT4 zrobić dwa okna z wykresami (mniej więcej tak jak poniżej):

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5378c00b849db32a.html

Chciałbym aby na ekranie  w jednym oknie pojawiły się dwa wykresy z róznymi wskaźnikami
W amibrokerze sprawa trywialana Chart/Insert.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-04 21:33:42
Autor: root
MT4 - podstawy - pytanie.
Dnia Sun, 4 Sep 2011 10:07:06 +0200, Endriu napisał(a):

[...]

Oj Endriu, Otwierasz 2 okna z tym samym instrumentem, na każde nanosisz
inny wskażnik a potem z menu Okno/Poziomo. Nie jest to na jednym oknie ale
zawsze coś.

Data: 2011-09-04 21:41:58
Autor: Endriu
MT4 - podstawy - pytanie.
Oj Endriu, Otwierasz 2 okna z tym samym instrumentem, na każde nanosisz
inny wskażnik a potem z menu Okno/Poziomo. Nie jest to na jednym oknie ale
zawsze coś.

Kompletnie mnie to nie zadowala. Chcę jedno okno z dwoma wykresami.
Koniecznie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-04 21:44:56
Autor: Endriu
MT4 - podstawy - pytanie.
Kompletnie mnie to nie zadowala. Chcę jedno okno z dwoma wykresami.
Koniecznie.

I chciałbym cos jescze innego.

Chciałbym coś takiego że jak otwieram nowe okno wyresu, to żeby domyślnie otwierało się od razu w szablonie przez moja osobę wcześniej stworzonym, a nie domyślnym (biało-zielonym).

Jak to zrobić ktoś wie ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-04 22:16:00
Autor: root
MT4 - podstawy - pytanie.
Dnia Sun, 4 Sep 2011 21:44:56 +0200, Endriu napisał(a):

[...]

To akurat pierdoła. A z pierwszym pytaniem, to se chyba ne da. No chyba ze
zrobisz wskażnik, którego wartością bedzie kurs, wtedy masz 2 w 1. Ale to
jest głupie. Idę spać bo Cie nigdy nie da się zadowolić ;)

Data: 2011-09-04 22:21:00
Autor: Endriu
MT4 - podstawy - pytanie.
otwierało się od razu w szablonie przez moja osobę wcześniej stworzonym, a
nie domyślnym (biało-zielonym).

Jak to zrobić ktoś wie ?.

To akurat pierdoła.

No to jak to zrobić dobry kolego - zdradź żesz sekret ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-05 09:06:53
Autor: root
MT4 - podstawy - pytanie.
Dnia Sun, 4 Sep 2011 22:21:00 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]

Jak to zrobić ktoś wie ?.

To akurat pierdoła.

No to jak to zrobić dobry kolego - zdradź żesz sekret ....

Zrób sobie tak jak chcesz wykresy a potem:  Plik/Profile/Zapisz jako,
potem wybierz profil Default i OK.
p.s.
Ja Cie chyba nie rozumiem bo nie wierze że o to Ci chodziło

Data: 2011-09-05 04:20:59
Autor: Endriu
MT4 - podstawy - pytanie.
Zrób sobie tak jak chcesz wykresy a potem:  Plik/Profile/Zapisz jako,
potem wybierz profil Default i OK.
p.s.
Ja Cie chyba nie rozumiem bo nie wierze że o to Ci chodziło

Nie działa. Gdzy zamknę wykresy i otworzę na nadpisanym profilu niby
defaultowym od nowa wykresy pojawiają się w kolerze zielonym.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-05 13:26:13
Autor: root
MT4 - podstawy - pytanie.
Dnia Mon, 5 Sep 2011 04:20:59 -0700 (PDT), Endriu napisał(a):

[...]

Wykresy/Właściwości, zmień kolory i co chcesz potem zapisz profil Default.
U mnie działa.

Data: 2011-09-05 13:28:35
Autor: root
MT4 - podstawy - pytanie.
[...]

chyba że chodzi ci o to żeby nowe wykresy otwierały się w tych samych
kolorach - to nie działa ;)

Data: 2011-09-05 05:27:57
Autor: Endriu
MT4 - podstawy - pytanie.
chyba że chodzi ci o to żeby nowe wykresy otwierały się w tych samych
kolorach - to nie działa ;)

Nie chodzi o kolory, chodzi o szablon. Chcę aby każdy nowo otwarty
wykres otwierał się od razu we wcześniej zrobionym szablonie, a nie
dopiero po kombinacji:
(Nowe) Okno wykresu -> Szablon / Mój szablon

Chciałbym sobie zaoszczędzić niepotrzebnego  klikania - jeżeli to
możliwe ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-05 15:13:31
Autor: skippy
MT4 - podstawy - pytanie.
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:8062c410-cebb-4671-9354-b57f66402de7m38g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

=========

kolory to składowa szablonu

Data: 2011-09-05 16:25:39
Autor: root
MT4 - podstawy - pytanie.
Dnia Mon, 5 Sep 2011 05:27:57 -0700 (PDT), Endriu napisał(a):

[...]

Od dawna mam ten sam problem. I też mnie to wkurza. Trza się naklikać przy
każdym nowootwieranym wykresie. MT4 ma zaszyte swoje parametry w jakichś
binarkach i cholera wie jak się do tego dobrać.

Data: 2011-09-05 09:12:33
Autor: skippy
MT4 - podstawy - pytanie.

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:ofo8w07ed0xf$.1khx53a3ttb9z$.dlg40tude.net...

> [...]

potem wybierz profil Default i OK.
p.s.
Ja Cie chyba nie rozumiem bo nie wierze że o to Ci chodziło

o to

MT4 - podstawy - pytanie.