MTB +- 1500

Data: 2012-10-15 19:05:32
Autor: Wojciech Waga
MTB +- 1500
Cze艣膰,

znajomy pyta艂 mnie czy mog臋 poleci膰 jaki艣 rower z tarcz贸wkami w cenie ok. 1500. Znalaz艂em co艣 takiego:

http://allegro.pl/merida-matts-tfs-mtb-xc-disc-shimano-2012-jak-nowy-i2698434756.html

http://allegro.pl/rower-mtb-northtec-cayon-alivio-hydraulika-sale-i2685887675.html

czy to warte swej ceny?
A mo偶e kto艣 widzia艂 co艣 innego.

dzi臋ki za pomoc, pozdrawiam
Wojtek

Data: 2012-10-15 20:53:04
Autor: ToMasz
MTB +- 1500
W dniu 15.10.2012 19:05, Wojciech Waga pisze:
Cze艣膰,

znajomy pyta艂 mnie czy mog臋 poleci膰 jaki艣 rower z tarcz贸wkami
po co mu te tarcz贸wki? jak niema sensownego wyt艂umaczenia to niepotrzebnie podnosz膮 koszty serwisu
[...]

tak. znaczy s膮 warte tej ceny
A mo偶e kto艣 widzia艂 co艣 innego.
tak. KONIECZNIE musi usi膮艣膰 na takim rowerze. W przeciwnym wypadku, za rok, b臋dzie odwiedza艂 lokalne serwisy z pro艣ba o podniesienie kierownicy, prostowanie tarczy....

ToMasz

Data: 2012-10-17 20:15:06
Autor: kamil/Endurorider.pl
MTB +- 1500
Wojciech Waga wrote:
[...]

Kross level A4 b膮dz A6. Typowe XC, ale ca艂kiem ciekawie zrobione. Znajomy ostatnio kupi艂 taki z poprzedniej kolekcji (fabrycznie nowy) i jest ok. Osobi艣cie sk艂ania艂bym sie ku nieco dro偶szej wersji z Dartem zamiast SR Suntoura. Ogl膮da艂em zar贸wno A4 i A6 i sk艂ania艂bym sie ku tej dro偶szej.

Z ta艅szych: za 1200 PLN Kross Level A2 lady - tak ten z oble艣nymi kolorami :) Dwa takie je偶dz膮 po znajomych i jest bardzo dobrze :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

MTB +- 1500