MTB - 30 lat temu w Stanach...

Data: 2014-04-25 14:11:12
Autor: qrt
MTB - 30 lat temu w Stanach...
Dnia Fri, 25 Apr 2014 13:19:14 +0200, bans napisał(a):

https://www.youtube.com/watch?v=PSlZ38Kji38

Brak amortyzacji! Ta geometria rowerów o 2 rozmiary za dużych według obecnych standardów! Ten bagażnik! Bez kasku, ale za to w lajkrze!

mój kolega miał takiego sprzęta. Kawał żelastwa. W gruncie zeczy taka
ukraina z przerzutkami :).

Co ciakawe już 5-6 lat później rowery stały sie znacznie bardziej
"normalne" (manetki wielkość waga)
A potem to już tylko dokładali przełożeń, zwieszali skok i tarcze
zawędrowały pod strzechy :)

Data: 2014-04-25 09:26:02
Autor: Rowerex
MTB - 30 lat temu w Stanach...
W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 13:11:12 UTC+1 użytkownik qrt napisał:
Dnia Fri, 25 Apr 2014 13:19:14 +0200, bans napisał(a):

> https://www.youtube.com/watch?v=PSlZ38Kji38

mój kolega miał takiego sprzęta. Kawał żelastwa. W gruncie zeczy taka

ukraina z przerzutkami :).

Czy na wspolczesnym rowerze przejechaliby pokazany na filmie fragment szybciej? Macie co do tego pewność? Film pokazuje, ze jazda idzie im dosc plynnie. A co do amortyzatora - ostatnio z tlumika Reby wywalilem sprzezyne by miec "reczne" sterowanie blokada bez manetki. Przez pomylke pojechalem do lasu z zablokowanym skokiem i nie zauwazylbym tego wcale, gdyby nie brak bujania przy podjezdzaniu na stojaco - ta wiec zaskoczyl mnie efekt pozytywny, przy niemal zupelnym braku negatywnych. Inna sprawa ze minimalny skok zawsze jest nawet na blokadzie.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2014-04-25 14:21:43
Autor: bans
MTB - 30 lat temu w Stanach...
W dniu 2014-04-25 14:11, qrt pisze:

Co ciakawe już 5-6 lat później rowery stały sie znacznie bardziej
"normalne" (manetki wielkość waga)
A potem to już tylko dokładali przełożeń, zwieszali skok i tarcze
zawędrowały pod strzechy :)

A teraz to już tylko wielkość kół zmieniają ;)

--
bans

Data: 2014-04-25 14:49:21
Autor: qrt
MTB - 30 lat temu w Stanach...
Dnia Fri, 25 Apr 2014 14:21:43 +0200, bans napisał(a):

[...]

no :)

ale jeszcze wróce do tego sprzęta bo mi sie przypomniał. Np klamki hamulców
- ne były poprostu gigantyczne. I masywne. Coś jak np motorze.
Albo ramiona do canti - były równoległe do ziemi.
Manetki to wiadomo - zwykła wajcha choć indeksowana.

MTB - 30 lat temu w Stanach...