MTB do ścigania

Data: 2011-09-26 18:49:45
Autor: Inead
MTB do ścigania

"Łukasz Goran" <goran007@op.pl> wrote in message news:j5o2ol$gm3$1news.onet.pl...
Witam
   Chciałbym kupić rower do ścigania- maratony, Co wiem... dobra aluminiowa rama- jak najlepszy widelec, osprzęt XT/ XTR, do zatrzymania niekoniecznie tarczówki, cena 4-7tys... Używany będize głównie na szybkich maratonach a niekoniecznie trudnych technicznie. Czy możecie coś polecić gdyż ja raczej w szosówkach siedze:)

Weź coś ze Speca, Treka, Santa Cruz, Canona,  na Intensa może nie starczyć, tak naprawdę marka ma drogorzędnę znaczenie w zależności od oczekiwań - dobra rama i slabszy osprzęt , kiepska rama  i dobry osprzęt ja wybrałem pierwszą opcję. Osobiście mam słabość do rowerów Treka i Speca, ale de gustibus... Bierz to co Ci podpasuje. Nie nastawiaj się na wypasy raczej klasa średnia. Piszę oczywiście o sztywniakach, fulla szukaj od 7 tysi w górę, ale na maratony to raczej sztywniak.

MTB do ścigania