[MTB}no i bez Polacy bez medalu

Data: 2009-09-01 09:06:27
Autor: KuFeL
[MTB}no i bez Polacy bez medalu
http://www.sport.pl/kolarstwo/1,64993,6987252,MS_w_kolarstwie_gorskim__Mial_byc_medal__ale_rywale.html

Wynika z tego ze nasze chlopaki nie daja rady. Terminatorze, nasze reprezentacja czeka na Ciebie...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-09-01 09:15:28
Autor: BoDro
"KuFeL" napisał:

Wynika z tego ze nasze chlopaki nie daja rady. Terminatorze, nasze
reprezentacja czeka na Ciebie...

Terminator ma teraz na głowie większe problemy w swojej Kalafiorni -
dołuj±ca gospodarka, deficyt, pożary...

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-09-01 09:44:54
Autor: KuFeL
BoDro pisze:
"KuFeL" napisał:

Wynika z tego ze nasze chlopaki nie daja rady. Terminatorze, nasze
reprezentacja czeka na Ciebie...

Terminator ma teraz na głowie większe problemy w swojej Kalafiorni -
dołuj±ca gospodarka, deficyt, pożary...

chodzilo o grupowego terminatora :) polecam watek(tez moj) o wypadku Mai w Australii

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-09-01 09:57:52
Autor: BoDro
"KuFeL" napisał:

> Terminator ma teraz na głowie większe problemy w swojej Kalafiorni -
> dołuj±ca gospodarka, deficyt, pożary...

chodzilo o grupowego terminatora :) polecam watek(tez moj) o wypadku Mai
w Australii

wiem, wiem... Tak mi się jako¶ skojarzyło :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-09-01 08:21:30
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 01 Sep 2009 09:57:52 +0200, BoDro napisał(a):

"KuFeL" napisał:

> Terminator ma teraz na głowie większe problemy w swojej Kalafiorni -
> dołująca gospodarka, deficyt, pożary...

chodzilo o grupowego terminatora :) polecam watek(tez moj) o wypadku
Mai w Australii

wiem, wiem... Tak mi się jakoś skojarzyło :-)
Ale nasz terminator dopiero się uczy. W końcu to terminator.

--
piecia aka dracorp

[MTB}no i bez Polacy bez medalu