MTB z napędem :)

Data: 2010-07-15 00:02:42
Autor: Piotr M
MTB z napędem :)
Dzi¶ widziałem taki rower :) U¶miechn±łem się, spotkali¶cie takie co¶? Nie  przyjrzałem się bo rowerzysta wł±czył się na ¶cieżkę w przeciwnym kierunku  i tyle go widziałem. Silnik chyba spalinowy bo warczał, zreszt± nie znam  się. No ale jak takim po lesie jeĽdzić? :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-15 00:41:19
Autor: szewc
MTB z napędem :)
W dniu 2010-07-15 00:02, Piotr M pisze:
[...]

Mój boss, dojeżdża do pracy Schwinnem z silnikiem elektrycznym. Akumulator pod bagażnikiem. Zupełnie nie rzuca się w oczy.

pozdr.
szewc

Data: 2010-07-15 01:06:44
Autor: Piotr M
MTB z napędem :)
Dnia 15-07-2010 o 00:41:19 szewc <szewc@szewc.pl> napisał(a):

[...]

A i pewnie nie taki gło¶ny. Bo ten co widziałem to terkotał że hej, jak  stara motorynka jaka¶. Zreszt± widok był jak dla mnie komiczny, może  wrażenie spotęgowane tym dĽwiękiem (hałasem). Zreszt± nawet cichutki  silniczek ale w takim rowerze to jako¶ tak dziwnie, po co jeĽdzić w takim  razie w ogóle po górkach, ale ja tam się nie znam.

Data: 2010-07-15 00:10:42
Autor: Piotrpo
MTB z napędem :)
On 15 Lip, 01:06, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
Dnia 15-07-2010 o 00:41:19 szewc <sz...@szewc.pl> napisał(a):

> [...]

silniczek ale w takim rowerze to jako¶ tak dziwnie, po co jeĽdzić w takim
razie w ogóle po górkach, ale ja tam się nie znam.

Dzisiaj rowery górskie s± jak ¶winka morska - ani to ¶winka, ani
morska - po prostu popularny rodzaj uniwersalnego i taniego roweru.
Rower z tesco za 300zł, silnik z allegro za kolejne 300 i jest
motorower. Kto ci powiedział, że to co¶ będzie kiedy¶ w jakim¶
terenie. A elektryczny rower wydaje się całkiem fajn± opcj± na miasto.

Data: 2010-07-15 01:53:19
Autor: wojek
MTB z napędem :)
Piotr M pisze:
Dziś widziałem taki rower :) Uśmiechnąłem się, spotkaliście takie coś? Nie przyjrzałem się bo rowerzysta włączył się na ścieżkę w przeciwnym kierunku i tyle go widziałem. Silnik chyba spalinowy bo warczał, zresztą nie znam się. No ale jak takim po lesie jeździć? :)

Coraz więcej jest tego na drogach. Kryterium to chyba cena, bo rozwiazanie jest zwykle strasznie prymitywne - przeniesienie nap¶du przez docisk do opony. Ale taki dziadek zakłada to sam, i śmiiiiga 20kmh :)

pozdr.
w.

Data: 2010-07-15 07:08:13
Autor: PeJot
MTB z napędem :)
wojek pisze:

Coraz więcej jest tego na drogach. Kryterium to chyba cena, bo rozwiazanie jest zwykle strasznie prymitywne - przeniesienie nap¶du przez docisk do opony. Ale taki dziadek zakłada to sam, i śmiiiiga 20kmh :)

I oponę napędową wymienia co 250 km :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-07-15 18:01:05
Autor: ToMasz
MTB z napędem :)
PeJot pisze:
wojek pisze:

[...]

nie. rolka napędowa jest z gumy, wytrzymuje 1000km spokojnie.
ToMasz

MTB z napędem :)