MTR kiedy stawki do wszystkich takie same

Data: 2013-01-02 12:56:55
Autor: ronel
MTR kiedy stawki do wszystkich takie same
Mamy nowy rok, stawki MTR miały zostać urozmaicone. Kiedy dzwoni±c do play z trzech dużych sieci, nie będzie drożej niż wewn±trz nich? Ta sprawa nie nadaję się do UOKIK przypadkiem?

Data: 2013-01-02 12:03:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 2 Jan 2013 12:56:55 +0100, ronel napisał(a):

Mamy nowy rok, stawki MTR miały zostać urozmaicone. Kiedy dzwoni±c do play z trzech dużych sieci, nie będzie drożej niż wewn±trz nich? Ta sprawa nie nadaję się do UOKIK przypadkiem?

Wręcz przeciwnie drogi Watsonie, wręcz przeciwne. Urozmaicone to one już
były, teraz s± ujednolicone.
A stawkę MTR to będziesz płacił, jak będziesz operatorem z setkami tysięcy
klientów. Dok±d nie jeste¶, to płacisz stawkę swojej taryfy. Nie podoba
się? To zmień taryfę. Albo operatora.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-01-02 13:16:44
Autor: ronel
MTR kiedy stawki do wszystkich takie same

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:8eiinwbczhok$.dlglepper.institute.com...
[...]

Popierniczyły mi się słowa, jeszcze noworoczny kac daje się we znaki. Oczywi¶cie że chciałem napisać UJEDNOLICONE.
Nie chcę zmieniać na playa, ani brać abonamentu z nielimitowanymi rozmowami.

Data: 2013-01-02 12:39:11
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 2 Jan 2013 13:16:44 +0100, ronel napisał(a):

Nie chcę zmieniać na playa, ani brać abonamentu z nielimitowanymi rozmowami.

Więc weĽ abo z okre¶lon± liczb± minut i równymi stawkami do wszystkich,
proste.

Data: 2013-01-02 13:45:57
Autor: ronel
MTR kiedy stawki do wszystkich takie same

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:con2dvsvjlki.dlglepper.institute.com...

Na kartę nie da się

Data: 2013-01-02 12:48:06
Autor: Waldek Godel
MTR kiedy stawki do wszystkich takie same
Dnia Wed, 2 Jan 2013 13:45:57 +0100, ronel napisał(a):

Na kartę nie da się

Więc zmień operatora. Taryfa jest taryf± - stawki się nie zmieni±. Zmiana
opłat odbywa się przez zmianę taryfy. Operatorzy skwapliwie wykorzystaj±
okazję, żeby przy okazji jednej obniżki, zepsuć co¶ innego. I tylko głosowanie nogami może ich przekonać, że nie warto.

Data: 2013-01-02 14:00:54
Autor: ronel
MTR kiedy stawki do wszystkich takie same

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:1wdskr70gyi6c.dlglepper.institute.com...
[...]

To pokaż mi proszę gdzie znajdę tak± taryfę, bo jako¶ nie widzę:
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/karta/taryfy
http://nakarte.plus.pl/prepaid/no_limit.html
http://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4002009310,title,taryfy-Orange-na-karte,article.html

Data: 2013-01-02 17:51:56
Autor: ToMasz
MTR kiedy stawki do wszystkich takie same
W dniu 02.01.2013 14:00, ronel pisze:
(,,,)
Na kartę nie da się

Więc zmień operatora. Taryfa jest taryf± - stawki się nie zmieni±. Zmiana
(...)
jak juz wspominał rzecznik orange, opłaty za poł±czenia nijak się maj± do mtr. niema nigdzie nakazu zmniejszania opłat wraz z obniżeniem mtr. Można mieć jedynie nadzieje, ze _Dopiero_ po zrównaniu MTR _nowo podpisywane_ umowy będ± miały rozmowy w tej samej cenie w W3 i play.
Będziesz czekał? Życzę cierpliwo¶ci i powodzenia
Puki co my w Playu gadamy w sieci za darmo, a na zewn±trz za mniej niz 10 groszy
ToMasz

Data: 2013-01-02 21:43:07
Autor: Maciej Bebenek
MTR kiedy stawki do wszystkich takie same
ToMasz <Nieczytam@orange.pl> wrote:

Puki co my w Playu gadamy w sieci za darmo, a na zewnÄ…trz za mniej niz 10 groszy

WskaĹĽ mi te "mniej niĹĽ 10 groszy".

Data: 2013-01-02 22:43:59
Autor: JoteR
MTR kiedy stawki do wszystkich takie same
"Maciej Bebenek" napisał:

Puki co

PĂłki co nikt nie puka ;->

my w Playu gadamy w sieci za darmo, a na zewnÄ…trz za mniej niz 10 groszy

WskaĹĽ mi te "mniej niĹĽ 10 groszy".

Pierwszy z brzegu:
http://www.play.pl/pl/oferta/play-abonament/abonamenty-stan-darmowy/?oT=play_abonament2&tA=LONG_49&P=stan-darmowy-bez-telefonu
Tak, wiem, trzeba wygadać w miesiąc minimum 491 minut do innych sieci.
Wcale nie takie niemoĹĽliwe, bywajÄ… na tej grupie i tacy, ktĂłrych zadowala dopiero No Limit ;->
Dlatego warto brać z telefonem, wówczas "amortyzując" przebitkę, wystarczy wygadać ok. 200 minut miesięcznie ;->
Przedłużający się mają lepiej, już w 19-złotowym abonamencie mają średnią stawkę poniżej tych 10 gr., o ile wygadają więcej niż 174 minuty a mniej niż 180 ;->
No ale nie majÄ… wtedy Stanu Darmowego.

JoteR

Data: 2013-01-02 22:55:42
Autor: Maciej Bebenek
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:
"Maciej Bebenek" napisał:

[...]

Przy takim toku myślenia, to mi od pół roku proponują minutę za 0,01 zł,
pod warunkiem, że miesięcznie wygadam 7900 minut :-P

Data: 2013-01-03 00:39:01
Autor: ToMasz
W dniu 02.01.2013 22:55, Maciej Bebenek pisze:
"JoteR"<joter@pf.pl>  wrote:
"Maciej Bebenek" napisał:

[...]

ile chcesz wydać? Najniższy abo w play to biznes 9.99, tylko u doradców, ale "dają" od 3 nowychkart simm. 150minut, PiS gratis i chyba jakiś internet

Data: 2013-01-03 12:32:56
Autor: ronel
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50e4c515$0$26682$65785112news.neostrada.pl...
ile chcesz wydać? Najniższy abo w play to biznes 9.99, tylko u doradców, ale "dają" od 3 nowychkart simm. 150minut, PiS gratis

Do PiS to nie chcę, nawet jakby mi zapłacili

Data: 2013-01-03 18:20:50
Autor: ToMasz
W dniu 03.01.2013 12:32, ronel pisze:
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:50e4c515$0$26682$65785112news.neostrada.pl...
ile chcesz wydać? Najniższy abo w play to biznes 9.99, tylko u
doradcĂłw, ale "dajÄ…" od 3 nowychkart simm. 150minut, PiS gratis

Do PiS to nie chcę, nawet jakby mi zapłacili

na tej grupie PiS = Play i Stacjonarne

Data: 2013-01-03 00:59:46
Autor: JoteR
MTR kiedy stawki do wszystkich takie same

"Maciej Bebenek" napisał:

Przy takim toku myślenia,

Myślmy pozytywnie, liczmy kreatywnie ;->

to mi od pół roku proponują minutę za 0,01 zł,
pod warunkiem, że miesięcznie wygadam 7900 minut :-P

Nie wygadasz? Zostanie Ci jeszcze trzydzieści kilka tysięcy minut. Zdążysz się wyspać ;->

JoteR

Data: 2013-01-03 00:08:30
Autor: Waldek Godel
MTR kiedy stawki do wszystkich takie same
Dnia Thu, 3 Jan 2013 00:59:46 +0100, JoteR napisał(a):

Nie wygadasz? Zostanie Ci jeszcze trzydzie¶ci kilka tysięcy minut. Zd±żysz się wyspać ;->

Zabronili ci robić poł±czenia konferencyjne, czy jak?

Data: 2013-01-02 17:14:48
Autor: J.F
MTR kiedy stawki do wszystkich takie same
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Tym niemniej ktos tu nauduzywa swojej monopolistycznej pozycji, a to sie nadaje do UKE, od dawna zreszta ..

J.

Data: 2013-01-02 17:17:53
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 2 Jan 2013 17:14:48 +0100, J.F napisał(a):

Tym niemniej ktos tu nauduzywa swojej monopolistycznej pozycji, a to sie nadaje do UKE, od dawna zreszta ..

Kto? Tzn. kto ma monopolistyczn± pozycję?

Data: 2013-01-02 21:00:53
Autor: J.F
[...]

Wielka trojca razem wzieta ... a moze i kazdy z osobna.

No i zmowa cenowa pachnie, skoro wszyscy maja te same ceny :-)

J.

Data: 2013-01-02 20:39:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 2 Jan 2013 21:00:53 +0100, J.F napisał(a):

Wielka trojca razem wzieta ... a moze i kazdy z osobna.

Trójca czy czwórca?

Data: 2013-01-03 02:36:05
Autor: J.F.
Dnia Wed, 2 Jan 2013 20:39:03 +0000, Waldek Godel napisał(a):
Dnia Wed, 2 Jan 2013 21:00:53 +0100, J.F napisał(a):
Wielka trojca razem wzieta ... a moze i kazdy z osobna.

Trójca czy czwórca?

Chwilowo jednak trojca, bo czwartego nie mozna tak okreslic.
Na razie :-)

J.

Data: 2013-01-03 01:38:32
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 3 Jan 2013 02:36:05 +0100, J.F. napisał(a):

Chwilowo jednak trojca, bo czwartego nie mozna tak okreslic.
Na razie :-)

Jeżeli liczby twierdz± co innego, tym gorzej dla liczb?

Data: 2013-01-03 19:06:57
Autor: J.F
[...]

Ty o ilosci klientow ?

Bo ja o naduzywaniu swojej pozycji rynkowej, Play sie nie lapie. Jeszcze nie :-)

J.

Data: 2013-01-03 18:38:07
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 3 Jan 2013 19:06:57 +0100, J.F napisał(a):

Jeżeli liczby twierdz± co innego, tym gorzej dla liczb?

Ty o ilosci klientow ?

Bo ja o naduzywaniu swojej pozycji rynkowej, Play sie nie lapie. Jeszcze nie :-)

to z czego ta pozycja rynkowa? Z fusów czy szklanej kuli?

Data: 2013-01-02 17:35:20
Autor: ALEX Alpha MR
MTR kiedy stawki do wszystkich takie same
Dnia Wed, 2 Jan 2013 17:14:48 +-0100, J.F napisa+AUI-(a):

U+AXw-ytkownik "Waldek Godel"  napisa+AUI- w wiadomo+AVs-ci
Wr+ARk-cz przeciwnie drogi Watsonie, wr+ARk-cz przeciwne. Urozmaicone to one ju+AXw-
by+AUI-y, teraz s+AQU- ujednolicone.
A stawk+ARk- MTR to b+ARk-dziesz p+AUI-aci+AUI-, jak b+ARk-dziesz operatorem z setkami tysi+ARk-cy
klient+APM-w. Dok+AQU-d nie jeste+AVs-, to p+AUI-acisz stawk+ARk- swojej taryfy. Nie podoba
si+ARk-? To zmie+AUQ- taryf+ARk-. Albo operatora.

Tym niemniej ktos tu nauduzywa swojej monopolistycznej pozycji

A kto dok+AUI-adnie?

, a to sie nadaje do UKE, od dawna zreszta ..

UKE od dawna reguluje stawki MTR.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim+AQU- flota japo+AUQ-ska nie tylko zatopi+AUI-a flot+ARk- rosyjsk+AQU-,
zatopi+AUI-a co+AVs- o wiele wi+ARk-cej: mit o wy+AXw-szo+AVs-ci bia+AUI-ej rasy :-D

MTR kiedy stawki do wszystkich takie same