MTR w 2013

Data: 2012-11-19 02:25:20
Autor: Krystek
MTR w 2013
Czy po Nowym Roku zmienią się w końcu te bandyckie stawki połączeń do Play? Jak to ma być w 2013?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-11-19 06:39:26
Autor: Dominik & Co
MTR w 2013
Dnia 19.11.2012 Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> napisał/a:
Czy po Nowym Roku zmienią się w końcu te bandyckie stawki połączeń do Play? Jak to ma być w 2013?

Ustalanie bandyckich stawek leĹĽy w gestii bandytĂłw.

Natomiast dane dot. MTR sÄ… przecieĹĽ jawne:
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=SearchResults&layout=tagsSearchResult&query=slug:Mtr

Od 1 stycznia do play ma to być ca 8 groszy.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-11-19 07:02:53
Autor: Michal Tyrala
MTR w 2013
On Mon, 19 Nov 2012 02:25:20 +0100, Krystek wrote:
 Czy po Nowym Roku zmieni± się w końcu te bandyckie stawki poł±czeń do  Play? Jak to ma być w 2013?

Bez glosowania nogami i pokazania się dotychczasowemu operowi od tej
strony z d*p± raczej się nic nie zmieni... Skoro MTR do P4 jest wyzszy
od W3 o ok 5gr, a ,,nie pojde do Playa bo strace znajomych'' placa o
40-50gr wiecej, to czemu oper miałby przestac ich strzyc?
Byc moze jak juz się stawki od stycznia zrownaja, to zacznie to pod
jakis oligopol czy inna zmowe cenowa podpadac, ale pewnie opy
skruszeja juz przeciagniete przez jakies postepowanie, bo po dobroci --
nie s±dzę.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-11-19 09:08:24
Autor: K
MTR w 2013
W dniu 19.11.2012 08:02, Michal Tyrala pisze:
[...]

a czy ktorys z opow sprzedaje jeszcze abo z rozroznieniem na minuty do W3 i na minuty do play/cp/inne rydzyki?

Data: 2012-11-19 09:07:31
Autor: ToMasz
MTR w 2013
W dniu 19.11.2012 02:25, Krystek pisze:
Czy po Nowym Roku zmienią się w końcu te bandyckie stawki połączeń do
Play? Jak to ma być w 2013?

K.

oficjalny komentarz rzecznika orange brzmiał mniejwięcej: niema takich przepisów, które nakazują nam zmniejszenie cen połączeń do play, wraz ze zmniejszeniem mtru

więc na 99% w starych taryfach nic się nie zmieni, w nowo zawieranych na 99% będzie taniej

ToMasz

Data: 2012-11-19 08:11:11
Autor: Michal Tyrala
MTR w 2013
On Mon, 19 Nov 2012 09:07:31 +0100, ToMasz wrote:
 oficjalny komentarz rzecznika orange brzmiał mniejwięcej: niema takich  przepisów, które nakazuj± nam zmniejszenie cen poł±czeń do play, wraz ze  zmniejszeniem mtru

Ale od stycznia mtr do Play się zrownuje z W3, IMO tu juz jakies pierze
poleci... (bo z tym, ze skoro mozna za 5gr wziac 50gr to zgoda, tu się
nie ma czego przyczepic).

Data: 2012-11-19 11:03:56
Autor: Michal Jankowski
MTR w 2013
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> writes:

Ale od stycznia mtr do Play się zrownuje z W3, IMO tu juz jakies pierze
poleci... (bo z tym, ze skoro mozna za 5gr wziac 50gr to zgoda, tu się
nie ma czego przyczepic).

Nic innego niż ustawowy zakaz uzależniania ceny od tego, do jakiej
sieci się dzwoni, sprawy nie załatwi.

Inna sprawa, że wydzwaniam jaki¶ drobny ułamek abonamentowego limitu
poł±czeń, więc ile one kosztuj± po wyczerpaniu limitu, to mi dokładnie
zwisa i powiewa.

  MJ

Data: 2012-11-19 11:55:17
Autor: Michal Tyrala
MTR w 2013
On Mon, 19 Nov 2012 11:03:56 +0100, Michal Jankowski wrote:
> [...]
> nie ma czego przyczepic).

 Nic innego niż ustawowy zakaz uzależniania ceny od tego, do jakiej

Polskie prawo jest na tyle popieprzone, ze daleki jestem od ,,nic''. A
raczej się spodziewam, ze jakis Urzad zacznie się tym interesowac...

 Inna sprawa, że wydzwaniam jaki¶ drobny ułamek abonamentowego limitu
 poł±czeń, więc ile one kosztuj± po wyczerpaniu limitu, to mi dokładnie
 zwisa i powiewa.

W abo tak, w prepaidach 30 czy 80gr juz robi roznice...

Data: 2012-11-19 13:50:13
Autor: Krystek
MTR w 2013
W dniu 2012-11-19 12:55, Michal Tyrala pisze:
[...]

Dokładnie tak. Mam pre-paid "od zawsze" i nie jest problemem pogadać sobie 5 czy 10 minut, ale w dobie przenoszalno¶ci numerów jak se człek utnie pogawędkę z takim playowcem to już ładne sumki mog± wyj¶ć za rozmowę (patrz±c na koszt doładowania). Ale nie jestem z tych, którzy sprawdzaj± czy kto¶ ma numer w Play czy w innej sieci. No i nie dzwonię tyle, żeby mi się opłacało brać abonament, którego i tak nie wydzwonię. Dzwonię, kiedy potrzebuję. Inna sprawa, że nie wiszę godzinami na telefonie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-11-19 14:14:46
Autor: Liwiusz
MTR w 2013
W dniu 2012-11-19 13:50, Krystek pisze:
ale w dobie przenoszalno¶ci numerów jak se człek utnie pogawędkę z takim
playowcem to już ładne sumki mog± wyj¶ć za rozmowę

Dlatego wybrałem virginmobile i muszę stwierdzić, że pomimo pocz±tkowych obaw (*) jestem całkowicie ukontentowany stawk± 13gr/min.

(*)drogie smsy (ograniczyłem ich ilo¶ć) i brak bezpłatnych "po sieci" (tutaj rozwi±zaniem jest to, że ci z playa maj± bezpłatnie do mnie, wiec ja nie muszę dzwonić na długie pogaduchy).

--
Liwiusz

MTR w 2013