MU - Arsenal

Data: 2009-08-29 18:52:58
Autor: Viking
MU - Arsenal
pomijam sam mecz, ktory w sumie po obejrzeniu ruchu z polonia to jakby inna dyscyplina, ale chodzi mi o bramke dla arsenalu czy foster nie zajebal? ja mam wrazenie ze byl tak pewny dosrodkowania ze zupelnie zle byl ustawiony, a jezeli tak to foster w kazdym meczu zawala babola, jak dlugo jeszcze boss bedzie to tolerowac, kuszczak bije tego angola na leb:(

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-08-29 20:20:17
Autor: castrol
MU - Arsenal
Viking pisze:
[...]

Pawelek tez w kazdym meczu zawala babola :)
W Angli jest ten problem, ze na potege poszukuje sie bramkarza do reprezentacji. Kazdy bramkarz angielski to jakas nadzieja, wiec na sile sie go bedzie forsowac i tyle. To samo bylo przeciez z Kirklandem wczesniej. Teraz jest Foster, a pozniej bedzie jeszcze kto inny.

Jacek Kustra

Data: 2009-08-29 19:53:24
Autor: Viking
MU - Arsenal

"castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote in message
Pawelek tez w kazdym meczu zawala babola :)

ale nie ma alternatywy

[...]

no wlasnie, ale ferguson zadko sie poddawal naciskom

Data: 2009-08-30 12:13:41
Autor: Mermi
MU - Arsenal
Viking pisze:

no wlasnie, ale ferguson zadko sie poddawal naciskom

i jest Szkotem, więc nie powinna go obchodzić obsada angielskiej bramki :)

Data: 2009-08-30 12:05:37
Autor: tomus_king
MU - Arsenal
dyscyplina, ale chodzi mi o bramke dla arsenalu czy foster nie zajebal?

Foster był zasłonięty, a to był mocny strzał Arszawina.

jezeli tak to foster w kazdym meczu zawala babola, jak dlugo jeszcze boss bedzie to tolerowac, kuszczak bije tego angola na leb:(

Ale zapominasz że to Foster swoją niesamowitą interwencją w 2 poł. uratował MU przed 0-2. A potem Rooney pokazał że umie symulować nie gorzej niż Eduardo. --

Data: 2009-08-30 23:00:18
Autor: Viking
MU - Arsenal

" tomus_king" <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message

Ale zapominasz że to Foster swoją niesamowitą interwencją w 2 poł. uratował
MU przed 0-2.

a w pierwszej polowie wylozyl arszwinowi pod nogi tylko ten nie trafil

A potem Rooney pokazał że umie symulować nie gorzej niż
Eduardo.

masz na mysli karny? przeciez go almunia scial rowno z trawa

Data: 2009-08-31 07:56:24
Autor: tomus_king
MU - Arsenal
> Ale zapominasz że to Foster swoją niesamowitą interwencją w 2 poł. > uratował
> MU przed 0-2.

a w pierwszej polowie wylozyl arszwinowi pod nogi tylko ten nie trafil

Tak, ale nie zmienia to faktu że było tak j.w. napisałem

> A potem Rooney pokazał że umie symulować nie gorzej niż
> Eduardo.

masz na mysli karny? przeciez go almunia scial rowno z trawa

Yhy, sam się ścioł gdy zobaczył że do piłki nie dojdzie

http://www.youtube.com/watch?v=O0UdpLNiD-o

Data: 2009-08-31 13:03:58
Autor: Viking
MU - Arsenal

" tomus_king" <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message

Tak, ale nie zmienia to faktu że było tak j.w. napisałem

ja nie neguje tego, w koncu tego sie od niego wymaga, tego i nie robienia bledow o ktorych wspominalem... a w kazdym meczu popelnia przynajmniej jeden, ktory albo jest brzemienny w skutkach albo bylby brzemienny gdyby nie nieudolnosc przeciwnika a w przeszlosci boss sadzal na lawce kazdego ktory popelnil babola w jednym meczu i to mnie zastanawia...

Yhy, sam się ścioł gdy zobaczył że do piłki nie dojdzie

no i moze mi powiesz ze tam kontaktu almuni z nogami rooneya nie bylo?
ciekawe ze jak jeden napastnik, ktory wykorzysta fakt ze bramkarz w niego napierdala i zdobedzie karny jest cwaniakiem i brawo bo tak sie powinien napastnik zachowywac (to jak go lubimy) a jak go nie lubimy to ze sam sie scial, ze karnego nie bylo i bla bla bla, 2 prawdy:)
ja sie sklaniam ku wersji z karnym, almunia wpierdolil sie w niego z cala swoja sila, do tego lineker i spolka zgodnie pochwalily sedziego zarowno za karny jak i za jaja przy decyzji o spalonym z 95 minuty a to juz sa autorytety, przynajmniej jak dla mnie...