MUX 2/Raszyn/Warszawa - od zmiany nie da sie ogladac

Data: 2010-10-03 01:13:59
Autor: Konkon
MUX 2/Raszyn/Warszawa - od zmiany nie da sie ogladac
Ja odbieralem przez Pace HD od cyfry.
I od pierwszego kicha.Tylko Polsat tvny itp.A po kanalach tvp ani sladu.
Dobrze ze satelitarnie leci.

Data: 2010-10-03 09:34:10
Autor: Wmak
Konkon <dzesi_sramnaspam@klub.chip.pl> napisał(a):
Ja odbieralem przez Pace HD od cyfry.
I od pierwszego kicha.Tylko Polsat tvny itp.A po kanalach tvp ani sladu.
Dobrze ze satelitarnie leci.

Będzie można odbierać dopiero jak technicy z Cyfry przeredaguj± listę kanałów i od nowa zrobisz wyszukiwanie kanałów naziemnych (satelitarne pewno też trzeba będzie przedtem od¶wieżyć).
Ten dekoder sam nie przeszukuje kanałów tylko używa danych dosłanych przez operatora.

Data: 2010-10-03 20:13:54
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-03 11:34,  Wmak pisze:
[...]

Nie. Tunery PVR Cyfra+ przeszukuj± KANAŁY NAZIEMNEJ TV DVB-T.
Czyni± to normalnie, gdyby tak nie było t nikt nie mógłby
odebrać odległych stacji DVB-T na tych tunerach, a ludziska
odbieraj±.

Tomy M.

Data: 2010-10-03 18:59:43
Autor: Wmak
Tomy M. <tomy@ansibl.com> napisał(a):
> [...]

Czyni± to normalnie, gdyby tak nie było t nikt nie mógłby
odebrać odległych stacji DVB-T na tych tunerach, a ludziska

Obawiam się, że nie masz racji.
Może tuner dopasowywuje sobie częstotliwo¶ci ale nazwy "jedynie słusznych" stacji w spisie ma dosłane przez Cyfrę.
Słyszałe¶, by kto¶ odebrał jak±¶ zagraniczn± telewizję ? Dzi¶ próbowałem bez anteny - nic nie znalazł a w spisie dalej s± te same programy.
Zobaczymy, co znajdzie taki Pace PVR w Szwecji - zmuszę znajomych do kupna albo pożyczenia jakiej¶ antenki naziemnej i przeszukania zakresu.

Data: 2010-10-04 12:46:39
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-03 20:59,  Wmak pisze:

[...]

   Sam jeszcze tego nie testowałem, ale znajomy
na tunerze PVR odbiera jakie¶ nowy czeski MUX
i nie s±dzę aby Cyfra+ go wstawiła do tunerów.

Tomy M.

Data: 2010-10-05 08:40:57
Autor: Wmak
 Wmak <w.mak@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Konkon <dzesi_sramnaspam@klub.chip.pl> napisał(a): > Ja odbieralem przez Pace HD od cyfry.
> [...]

będzie przedtem od¶wieżyć).
Ten dekoder sam nie przeszukuje kanałów tylko używa danych dosłanych przez operatora.

Widać, że lista poprawiona, PVR-y po powtórnym wyszukiwaniu mog± odbierać wszystkie 12 programów.

--

MUX 2/Raszyn/Warszawa - od zmiany nie da sie ogladac