MUX-3 DVB-T bez TVP Sport i TVP HD

Data: 2010-10-14 01:23:26
Autor: Andrzej H
MUX-3 DVB-T bez TVP Sport i TVP HD
http://www.tvp.pl/o-tvp/centrum-prasowe/komunikaty-prasowe/telewizja-polska-rozpoczyna-naziemne-cyfrowe-nadawanie/2991510

Złodziejstwa TVP ciąg dalszy...  Nie będzie w MUX-3 należącym do TVP
kanałów tvp sport i tvp hd...

To jest Polska właśnie...

Data: 2010-10-14 10:27:07
Autor: Cavallino
Użytkownik "Andrzej H" <handrzej@gmail.com> napisał w wiadomości news:0249fa78-01a1-4711-9749-6f1e8e361e1dc10g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Nie będzie do czasów uruchomienia mux-1.
Potem będą musieli czymś zapełnić miejsce.

Data: 2010-10-14 13:48:00
Autor: Michal Jankowski
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> writes:

Złodziejstwa TVP ciąg dalszy...  Nie będzie w MUX-3 należącym do TVP
kanałów tvp sport i tvp hd...

Nie będzie do czasów uruchomienia mux-1.
Potem będą musieli czymś zapełnić miejsce.

Nie rozumiem tego wszystkiego. Najpierw bedzie MUX-3, a potem MUX-1?
Ktos numery im potasowal?

  MJ

Data: 2010-10-14 18:57:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjzy6a1q9lb.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Najpierw to jest mux-2.
A potem mux-3, na końcu mux-1
I nawet nie wiadomo co będzie w mux-1.

Ktos numery im potasowal?

Prywatni i tvp nie mogli się dogadać, a mieli być razem na mux-1.
No to puścili prywatnych na mux-2, a tvp na mux-3.
A mux-1 zaczynają kompletować od nowa.

Data: 2010-10-14 14:21:43
Autor: SW3
Dnia 14-10-2010 o 10:27:07 Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):

Potem będą musieli czymś zapełnić miejsce.

Skoro teraz nie muszą (mają wykorzystywać 5/7 MUX3) to i w przyszłości nie  będą musieli. A jeśli nawet to co za problem stworzyć dowolną ilość  kanałów do zapchania wolnego miejsca?

--
SW3
-- --

Data: 2010-10-14 18:59:12
Autor: Cavallino
napisał(a):

[...]

Obaczymy.
Ciekawe na którym mux najpierw ruszy kodowanie.

Data: 2010-10-14 11:46:27
Autor: adresss
MUX-3 DVB-T bez TVP Sport i TVP HD
w mux 3 bedzie 5 kanalow SD, a pozostala przeplywnosc ja bym
wykorzystywal, do wlaczania HD na emisje jakiegos ekstra wydarzenia,
meczu, super filmu - wtedy pojawia sie znaczek - Leci w HD.

\
Po co produkowac osobny kanal TVP HD ktorego ramowka jest dla mnie
porazajaca. Produkujemy tvp1 i tvp2 i te dwa kanaly wykorzystuja na
zmiane dostepna dodatkowa przeplywnosc.

Przeciez wszystkie tunery zewnetrze jak i wbudowane w tv sa wstanie
dekodowac HD, a jak ktos ma zwykly TV to na wyjsciu dostanie po
konwersji HD>SD i tez obejrzy.

--
ThinkXtra

Data: 2010-10-14 10:48:28
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 14 Oct 2010 11:46:27 +0200, adresss@poczta.pl napisał(a):

[...]

Bo taki TVN to specjalnie produkuje kanał TVN HD, który się bardzo różni od
TVN...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-18 13:14:18
Autor: komar
W dniu 2010-10-14 11:46, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

znam przynajmniej jeden który nie potrafi więc nie kłam.
Sagem Picnic, żeby nie być gołosłownym.

Data: 2010-10-19 09:57:08
Autor: adresss
On Mon, 18 Oct 2010 13:14:18 +0200, komar <komar@125.cc> wrote:

[...]

a na czym ta jego wada polega, ze nie potrafi zdekodowac hd ???

--
ThinkXtra

Data: 2010-10-19 10:09:38
Autor: Cavallino
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Pewnie zdekodować to potrafi, ale wyświelić nie bardzo.
Brakuje mocy zapewne.

Data: 2010-10-14 12:04:45
Autor: Robert_J
MUX-3 DVB-T bez TVP Sport i TVP HD
Złodziejstwa TVP ciąg dalszy...  Nie będzie w MUX-3 należącym do TVP
kanałów tvp sport i tvp hd...

Może to i dobrze, bo dlaczego operator TVK ma płacić za TVP Sport 0,35 PLN netto za każdego klienta, a za TVP HD aż 2,50 netto? Byłoby to lekko nie fair, gdyby w eterze latały darmowo :-).
Swoją drogą to TVP HD jest k....a najdroższym programem w sieci ;-).  Paranoja jakaś, wciąż zastanawiam się czy wpuszczać toto w sieć. Atrakcyjności zanadto nie zwiększę, za to koszty sporo ;-)

Data: 2010-10-15 10:26:52
Autor: wit
Robert_J <dzidekszcz@onet.pl> wrote:
[...]

A jak to w ogóle jest z innymi sieciami? Poważnie pytam, pojęcia nie mam.
Takie Polsaty, TVN, BBC, Discovery, Eurosport. Biorą za ta kasę czy są
szczęśliwe, że ktoś rozpowszechnia je i ichnie reklamy? ;)

wit

Data: 2010-10-15 12:35:21
Autor: pawell32
W dniu 2010-10-15 12:26, wit pisze:
A jak to w ogóle jest z innymi sieciami? Poważnie pytam, pojęcia nie mam.
Takie Polsaty, TVN, BBC, Discovery, Eurosport. Biorą za ta kasę czy są
szczęśliwe, że ktoś rozpowszechnia je i ichnie reklamy? ;)

ja myślę, że im za to płacą, a oni się cieszą, że to biorą
z reklamami

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-15 12:38:34
Autor: Cavallino
Użytkownik "wit" <wit_usun_to_po_wit@malenstwo.aei.polsl.pl> napisał w wiadomości news:

A jak to w ogóle jest z innymi sieciami? Poważnie pytam, pojęcia nie mam.
Takie Polsaty, TVN, BBC, Discovery, Eurosport. Biorą za ta kasę

Oczywiście, nawet za to co leci fta w eterze kablówka musi płacić.

Data: 2010-10-15 12:57:16
Autor: Robert_J
MUX-3 DVB-T bez TVP Sport i TVP HD
Oczywiście, nawet za to co leci fta w eterze kablówka musi płacić.

Komu? Skąd masz takie informacje? Jak zwykle wiesz więcej ;-)))

Data: 2010-10-15 13:01:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:i99c2u$db3$1news.onet.pl...
Oczywiście, nawet za to co leci fta w eterze kablówka musi płacić.

Komu?

Nadawcy.
Pewnie nie każdemu, ale swego czasu było głośno o sprawie RTL, który żądał opłat za swojego programy w kablówkach.

Data: 2010-10-15 13:25:41
Autor: Robert_J
MUX-3 DVB-T bez TVP Sport i TVP HD
Nadawcy.
Pewnie nie każdemu, ale swego czasu było głośno o sprawie RTL, który żądał opłat za swojego programy w kablówkach.

Może niesłusznie, ale przyjąłem założenie że kolega pytał o nadawców programów w polskich wersjach językowych. A za takowe FTA nie ma opłat chyba do żadnego nadawcy :-). Przynajmniej ja nie kojarzę, a trochę tych umów podpisałem... Zresztą wciąż dostaję maile od dziwaków typu TVS żeby podpisać porozumienie i wpuścić bezpłatnie ich kanał w sieć ;-)

Data: 2010-10-15 13:31:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:i99do8$ihr$1news.onet.pl...
[...]

Ja takiego założenia nie robiłem.

A za takowe FTA nie ma opłat chyba do żadnego nadawcy :-).

Co nie znaczy że nikt ich nie może sobie zażyczyć.
Skoro może RTL mogą i inni.
Kwestia czasu.

Data: 2010-10-15 13:35:02
Autor: Robert_J
MUX-3 DVB-T bez TVP Sport i TVP HD
Ja takiego założenia nie robiłem.

A niesłusznie, bo samo się nasuwało:
"Takie Polsaty, TVN, BBC, Discovery, Eurosport"

Co nie znaczy że nikt ich nie może sobie zażyczyć.
Skoro może RTL mogą i inni.
Kwestia czasu.

Zażyczyć sobie może, tylko wtedy część operatorów wyłączy je w sieci i drastycznie spadnie oglądalność ;-). A co za tym idzie wpływy z reklam itp...

Data: 2010-10-15 12:59:44
Autor: Robert_J
[...]

Programy FTA są bezpłatne, ale operator musi mieć umowę z nadawcą. Natomiast każdy inny jest płatny, za każdego abonenta kasa dla nadawcy... Nie będę pisał stawek, bo to bez znaczenia :-)

Data: 2010-10-18 10:22:57
Autor: wit
[...]

Ale interesujące... ;)

Dzięki!
wit

Data: 2010-10-18 14:36:48
Autor: Robert_J
MUX-3 DVB-T bez TVP Sport i TVP HD
Nie będę pisał stawek, bo to
bez znaczenia :-)

Ale interesujące... ;)

Jak chcesz to mogę Ci podać, to w sumie żadna tajelnica. Dla każdego operatora są takie same, niezależnie czy ma 100 czy 100.000 abonentów. Ale to raczej na priv...

Data: 2010-10-18 13:42:38
Autor: wit
[...]

E, tak na prawde interesuje mnie jedynie jakiego rzędu są to stawki i kto
życzy sobie więcej a kto mniej. Czysta ciekawość, nie potrzebuję konkretnych
wartości. Ale na przykład: czy TVN HD jest liczone inaczej niż TVN SD? Albo
to, że moja kablówka (UPC) robi sobie specjalny pakiet z programami HD, to
wynika z polityki kablówki czy po prostu rzeczywiście nie opłaca jej się
puścić tego w pakiecie "głównym"?

wit

Data: 2010-10-18 13:45:14
Autor: wit
wit <wit_usun_to_po_wit@malenstwo.aei.polsl.pl> wrote:
to, że moja kablówka (UPC) robi sobie specjalny pakiet z programami HD, to
wynika z polityki kablówki czy po prostu rzeczywiście nie opłaca jej się

W sensie: "polityka kablówki" == "chcą się jak najwięcej nachapać" ;)

wit

Data: 2010-10-18 17:41:10
Autor: Robert_J
MUX-3 DVB-T bez TVP Sport i TVP HD
Ale na przykład: czy TVN HD jest liczone inaczej niż TVN SD?

TVN SD nic nie kosztuje, natomiast HD nie wiem bo go nie puszczam póki co w swojej sieci. TVN za dwa podstawowe swoje programy (TVN i Siedem) nie bierze pieniędzy. Dopiero za 24, turbo, meteo i style. Niestety TVN 24 kosztuje 0,44 Euro netto za twarz :-), jest jednym z droższych programów. Style i turbo to następne 2x 0,09 Euro...

to, że  kablówka robi sobie specjalny pakiet z programami HD, to
wynika z polityki kablówki czy po prostu rzeczywiście nie opłaca jej się
puścić tego w pakiecie "głównym"?

Każdy kanał HD kosztuje, i to naprawdę sporo.

Data: 2010-10-16 18:37:42
Autor: noy
[...]

Dlaczego nie w końcu kablówka nie musi mieć tych programów.
Ale prawdą jest ze to oni powinni zapłacić
Wg mnie model w którym nadawca płaci za dystrybucję był bardziej  naturalny( pomijając kanały premium), ale sfaniaki z TV zamieniły słabą  stronę na dochodową. No bo po co płacić za dystrybucję (via sat, naziemnie  lub kablowo etc) jak można skasować końcowego użytkownika.

Data: 2010-10-28 14:49:07
Autor: Brooks
On 14 Paź, 10:23, Andrzej H <handr...@gmail.com> wrote:
http://www.tvp.pl/o-tvp/centrum-prasowe/komunikaty-prasowe/telewizja-...

Złodziejstwa TVP ciąg dalszy...  Nie będzie w MUX-3 należącym do TVP
kanałów tvp sport i tvp hd...

To jest Polska właśnie...

Tak się kiedyś napaliłem na NTC a obecnie uważam, że warto poczekać z
kupnem setboxa.
Polsat jest w cyfrze+ a dla jednego kanału - regionalnej tvp info to
nie warto inwestować.
Poczekać do ASO i może ceny sprzętu w tym tunerów combo pójdą jeszcze
w dół?

Taka dygresja. Czy ktoś zastanawiał się, że odbiorcy z Warszawy w
ogóle nie mają bodźca do NTC?
Przecież jedyny kanał wyróżniający się w NTC to TVP Info  i przecież
Warszawska wersja leci z satelity. Z Astry zdaje się, FTA (kodowane
okienka).

Brooks

MUX-3 DVB-T bez TVP Sport i TVP HD