MVP

Data: 2009-03-23 00:28:56
Autor: TheBest
MVP
Wilq, jak z twojego wzoru wychodzi MVP w tym roku?

Data: 2009-03-23 17:18:16
Autor: wiLQ
MVP
TheBest napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Wilq, jak z twojego wzoru wychodzi MVP w tym roku?

Hmmm, nie wiem czy mam sie cieszyc, ze ktos pamieta takie moje stare
pomysly czy traktowac to jako atak na moja osobe i zaczac sie bronic ;-)
Ale forma raczej lagodna, wiec postawie na to pierwsze...

Bazujac na dzisiejszych procentach wygranych, zaokraglajac do pelnych
spotkan i rozciagajac na caly sezon wychodzi, ze powinien wygrac LeBron
i to o przyslowiowe 3 dlugosci (tak na 1 rzut oka tylko Shaqowi w
1999/00 i Jordanowi pare razy zdarzylo sie miec wieksza przewage nad
drugim miejscem wg tego rankingu...).

Pietro nizej sa Kobe/Gasol/Dwight, a jeszcze pietro nizej Wade i Paul.

No, ale wiesz, w zeszlym sezonie tez nie wychodzil Kobe jako MVP...
Choc KG nagroda mogla ominac bo zalapal sie na DPOYa, a Paul, coz, mial
krotsza kariere niz Kobe ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-23 17:45:11
Autor: TheBest
MVP
wiLQ pisze:
[...]

no offence, tak z ciekawosci sie pytam, ogladajac mecz w niedziele przypomnialem sobie o twoim dziele

[...]

czyli mvp dla bronka, nawet sie z tym moge zgodzic

No, ale wiesz, w zeszlym sezonie tez nie wychodzil Kobe jako MVP...
Choc KG nagroda mogla ominac bo zalapal sie na DPOYa, a Paul, coz, mial
krotsza kariere niz Kobe ;-)

To tylko bedzie wyjatek potwierdzajacy regule...

Data: 2009-03-23 22:25:08
Autor: wiLQ
MVP
TheBest napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

ogladajac mecz w niedziele przypomnialem sobie o twoim dziele

A co takiego sie stalo w meczu w niedziele? LeBron... zagral? ;-)

> Pietro nizej sa Kobe/Gasol/Dwight, a jeszcze pietro nizej Wade i Paul.
> czyli mvp dla bronka, nawet sie z tym moge zgodzic

Co jest fajnym przykladem, ze najlepsze narzedzia to takie, ktore
potwierdzaja nasz punkt widzenia? ;-)

> [...]
> krotsza kariere niz Kobe ;-)
> To tylko bedzie wyjatek potwierdzajacy regule...

Oj, raczej za duzo bylo tych wyjatkow...
Swoja droga, skad sie wzielo to przyslowie?

--
pzdr
wiLQ

MVP