MWTRADE

Data: 2010-05-31 23:04:13
Autor: SERG
MWTRADE
Siedzę w tej spółce od połowy stycznia tego roku i obserwuje jak systematycznie jej kurs kieruje się ku górze.
Jestem pełen podziwu dla potencjału tej spółki.
Myślę, że da ona jeszcze sporo zarobić, a kurs w granicach 8 zł jest jak najbardziej możliwy do czasu ogłoszenia wyników finansowych za II kwartał b.r.

Data: 2010-06-01 00:45:53
Autor: Delfino Delphis
MWTRADE
SERG wrote:

[...]

To może ja:

ZAKUPY - siedzę w tej spółce... a kurs w granicach 3zł jest ....

:D

Jak naganiać to na całego.

Data: 2010-06-01 06:32:16
Autor: Jan Werbiński
MWTRADE
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:hu1e71$euv$1news.onet.pl...
ZAKUPY - siedzę w tej spółce... a kurs w granicach 3zł jest ....

:D

Jak naganiać to na całego.

MW Trade jest po prostu zbyt droga. 1 akcja jest warta mniej więcej 3-5 zł. Są lepsze spółki.
Nawet moja firma ma lepsze parametry C/Z lub C/WK. Chcesz kupić moje akcje? ;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-01 14:17:44
Autor: SERG
MWTRADE
W dniu 2010-06-01 06:32, Jan Werbiński pisze:

Nawet moja firma ma lepsze parametry C/Z lub C/WK. Chcesz kupić moje
akcje? ;-)

A co proponujesz ?

Data: 2010-06-01 14:33:09
Autor: Jan Werbiński
MWTRADE
Użytkownik "SERG" <marcin_net@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hu2tov$60e$1news.onet.pl...
W dniu 2010-06-01 06:32, Jan Werbiński pisze:

Nawet moja firma ma lepsze parametry C/Z lub C/WK. Chcesz kupić moje
akcje? ;-)

A co proponujesz ?

Proponuję że Ty możesz kisić przewartościowane akcje, a ja będę sobie inwestował w swoją firemkę. :-)))