MX518

Data: 2021-03-28 08:59:03
Autor: Robert Wańkowski
MX518
Mam od lat mysz MX518.
Potrzebuję teraz bezprzewodowej.
Ktoś poleci coś podobnego wymiarami, bo wolę duże a teraz nie ma gdzie się przymierzyć.
No i ze standardem Unifying, bo nie wiem czy dostanę mysz w komplecie z klawiaturą.
No tak, ale ten standard działa tylko z Logitech'em?

Robert

Data: 2021-03-28 13:30:35
Autor: gajowy
MX518

Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:60602934$0$517$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Hej,

miałem ten sam problem i wybrałem Logitecha MX Master 2S, jest też nowsza wersja MX Master 3,
ale... 2S udało mi się kupić na a... w b. dobrej cenie a różnice są niewielkie.
Aktualnie 3 to koszt około 400 zł, 2S znajdziesz o 100 taniej.

Oczywiście pracuje pod Unifying a także pod Bluetooth. Z ciekawostek to równolegle obsługuje 2 komputery, płynnie przechodząc z ekranu na ekran.
Jak na bezprzewodową to jest duża i niesłychanie ergonomiczna z wieloma pokrętłami i funkcjami:
https://www.logitech.com/pl-pl/products/mice/mx-master-3.910-005694.html?crid=7

__
gajowy

MX518