MZ 150 Brak Prawa Jazdy

Data: 2015-08-31 15:33:45
Autor: ernst
MZ 150 Brak Prawa Jazdy
W dniu 2015-08-28 o 23:39, BombelMD2 pisze:

2. wiem co mi grozi jeśli spowodował bym wypadek.

Jeśli z twojej winy, to tak jak post wcześniej pisałem, ubezpieczyciel lub UFG puści cię w skarpetkach. Jeśli ktoś przy tym straci zdrowie, to może dojść do tego, że będziesz płacił dożywotnią rentę.

Jeżeli nie z twojej winy, to wiele zależy od treści umowy. Ale na ogół ty zapłacisz za wszystko. W niektórych przypadkach ludzie dostają odszkodowanie.

MZ 150 Brak Prawa Jazdy