MZ-ETZ 251 Dobry początek czy może wstyd....?

Data: 2010-10-30 13:10:05
Autor: Grzybol
MZ-ETZ 251 Dobry początek czy może wstyd....?
Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
Witam Was. Chciałbym się dowiedzieć co myślicie Wy, motocykliści o motocyklu jakim jest MZ-251. W przyszłym tygodniu mam egzamin na prawo jazdy kat A. Jeśli by się udało zdać (mam taka nadzieje) chwiałbym kupić na pierwszy motocykl właśnie "Etke" mój szwagier ma na sprzedaż bardzo ładną 251 z 1990r oryginalny lakier, silnik po remoncie w zasadzie wsiąść i jechać. Cena również atrakcyjna bo 1500zł to chyba nie zbyt wiele jak
za  motocykl w naprawdę bardzo dobrym stanie. Pytanie zasadnicze jest
takie  czy w dzisiejszych czasach gdy na drogach sypią same japońskie
motocykle  taka skromna MZ-tka to już nie jest obciach? Mi osobiście
wystarczył by  taki sprzęt na początek jednak nie chciałbym być powodem
docinek i żartów  związanych z tym "Co to za szrot" albo też "W ile
przyspiesza do 200km/h"  z resztą sami wiecie o co chodzi. Co myślicie o
tym wszystkim?

A własnej gęby się nie wstydzisz? Wychodzisz wogóle z domu? Ja pierdole...

--
Grzybol

MZ-ETZ 251 Dobry początek czy może wstyd....?