MZ-ETZ 251 Dobry początek czy może wstyd....?

Data: 2010-10-30 17:50:10
Autor: FanTomas
MZ-ETZ 251 Dobry początek czy może wstyd....?

Witam Was. Chciałbym się dowiedzieć co myślicie Wy, motocykliści o motocyklu jakim jest MZ-251. W przyszłym tygodniu mam egzamin na prawo jazdy kat A. Jeśli by się udało zdać (mam taka nadzieje) chwiałbym kupić na pierwszy motocykl właśnie "Etke" mój szwagier ma na sprzedaż bardzo ładną 251 z 1990r oryginalny lakier, silnik po remoncie w zasadzie wsiąść i jechać. Cena również atrakcyjna bo 1500zł to chyba nie zbyt wiele jak za motocykl w naprawdę bardzo dobrym stanie. Pytanie zasadnicze jest takie czy w dzisiejszych czasach gdy na drogach sypią same japońskie motocykle taka skromna MZ-tka to już nie jest obciach? Mi osobiście wystarczył by taki sprzęt na początek jednak nie chciałbym być powodem docinek i żartów związanych z tym "Co to za szrot" albo też "W ile przyspiesza do 200km/h" z resztą sami wiecie o co chodzi. Co myślicie o tym wszystkim?

no witaj stary:)
 powiem ci ze jesli to na serio ładnieutrzymana etka to nie masz sie czego wstydzic jezdzac tym motocyklem. wystarczy zobaczyc reakcje ludzi na stare motocykle w zajebistym stanie jak na zloty przyjezdzają. jest wkoło nich całkiem sporo grono ogladających. bo klasyk to klasyk. ja tez marzyłem o etz251 kiedys. bierz sprzeta jesli jest w dobrym stanie, dbaj o niego a na bank bedziesz zadowolony z eksploatacji.
pozdro

MZ-ETZ 251 Dobry początek czy może wstyd....?