MZ-ETZ 251 Dobry początek czy może wstyd....?

Data: 2010-11-01 09:03:42
Autor: WIADRO
MZ-ETZ 251 Dobry początek czy może wstyd....?
On 30 Paź, 12:06, power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
Witam Was. Chciałbym się dowiedzieć co myślicie Wy, motocykliści o
motocyklu jakim jest MZ-251. W przyszłym tygodniu mam egzamin na prawo
jazdy kat A. Jeśli by się udało zdać (mam taka nadzieje) chwiałbym kupić
na pierwszy motocykl właśnie "Etke" mój szwagier ma na sprzedaż bardzo
ładną 251 z 1990r oryginalny lakier, silnik po remoncie w zasadzie wsiąść
i jechać. Cena również atrakcyjna bo 1500zł to chyba nie zbyt wiele jak za
motocykl w naprawdę bardzo dobrym stanie. Pytanie zasadnicze jest takie
czy w dzisiejszych czasach gdy na drogach sypią same japońskie motocykle
taka skromna MZ-tka to już nie jest obciach? Mi osobiście wystarczył by
taki sprzęt na początek jednak nie chciałbym być powodem docinek i żartów
związanych z tym "Co to za szrot" albo też "W ile przyspiesza do 200km/h"
z resztą sami wiecie o co chodzi. Co myślicie o tym wszystkim?

Ja "myślę" że obraziłeś emzete a za to klepisko w ryja się należy,
chociaż toto niemieckie ale zawsze motór więc może lżejsze ale i tak w
ryja ktoś za te plugawe pomyje powinni ci wybić przez 20dag soczystych
śliwek...

Słuchaj power bit, jak z angielskiego niczym nieskrępowana  podstawowa
silna  jednostko logiczna
Motór ma cieszyć.  Cieszyć jazdą, dłubaniną przy nim.. jeśli  uważasz
że to obciach... no to goń się z kolegami komórkami przez wifi. Jeśli
masz choć pół plemnika to ustawisz zapłon, wymienisz tłok, czy
pobawisz się w inną mechanikę i jeśli  nie da ci do uśmieszku na
pyszczydle to za to kwotę kup sobie zestaw garów albo druty i zacznij
szydełkować symetryczne stringi przód-tył niczym resoraki flippery
góra-dół.

Data: 2010-11-01 17:13:54
Autor: Grzybol
Użytkownik "WIADRO" <wiadro@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Albo niech konia wali i spuszcza się do WIADRA :-)

--
Grzybol

Data: 2010-11-01 09:30:51
Autor: WIADRO
On 1 Lis, 17:13, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "WIADRO" <wia...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:f5263884-278c-4e67-aabb-51333c9c45afj18g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]
> góra-dół.

Albo niech konia wali i spuszcza się do WIADRA :-)

Dermatofity w polu rażenia! Chować się, są na fali ekstazy
intelektualnej!

MZ-ETZ 251 Dobry początek czy może wstyd....?