Ma facet rację!

Data: 2011-03-01 12:07:52
Autor: Złota Rybka
Ma facet rację!
Nie przepadam za Wałęsą ale tym razem przyznaję mu rację! Bradzo trafnie określił łajdactwo PiS.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Czy-ludzie-znowu-uwierza-PiS-owi,wid,13178180,komentarz.html

Gold Rybka

Data: 2011-03-01 12:15:00
Autor: Tomek
Ma facet rację!

Użytkownik "Złota Rybka" <zlota.rybka@akwarium.org> napisał w wiadomości news:4d6cd38a$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie do końca - facet wybiera tylko część faktów, resztę (tę niewygodną) pomija milczeniem. A potem dorabia teorię...
Doniesienia o kłótni na lotnisku są tylko faktami medialnymi. A nie zastanowił sie, dlaczego kokpit sie rozpadł? Dlaczego skasowano cześć stenogramów... i dziesiątki innych pytan go nie zastanawiają. Ani nawet kto przygotowywał tę wizytę i kto ją organizował? Kto odpowiada za wyszkolenie pilotów?...
Tomek

Data: 2011-03-01 12:21:28
Autor: Złota Rybka
Ma facet rację!

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d6cd544$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co to ma wspólnego z samą rozwałką pod Smoleńskiem? To o czym piszesz miało i ile miało minimalny wpływ na katastrofę! Napisz jeszcze, że trelinka na Okęciu albo Bemowie jest źle ułożona, że gdyby Komorowski tego dnia wstał wcześniej, a Jarosław Kaczyński później to do katastrofy by nie doszło! Prawda jest smrodliwa! To postawa Kaczyńskich doprowadziła bezpośrednio do tej katastrofy!

Golden Rybka

Data: 2011-03-01 12:56:32
Autor: cytryna4
Ma facet rację!

> [...]

Doniesienia o kłótni na lotnisku są tylko faktami medialnymi. A nie zastanowił sie, dlaczego kokpit sie rozpadł? Dlaczego skasowano cześć stenogramów... i dziesiątki innych pytan go nie zastanawiają. Ani nawet kto przygotowywał tę wizytę i kto ją organizował? Kto odpowiada za wyszkolenie pilotów?...

=====================

Jak może coś zastanawiać klienta totalnie wymóżdżonego, który całe dorosłe życie jest prowadzony na krótkiej smyczy służb. Jedynie co sobie przyswoił
od UBckich nauczycieli to cyniczne kłamstwo, bezgraniczna bezczelność oraz
monstrualne łajdactwo moralne. Wzór tajnego współpracownika TW Bolka.

Data: 2011-03-01 19:07:26
Autor: obserwator
Ma facet rację!
cytryna4@poczta.onet.eu napisał(a):
[...]

niby prawda, to co droga cytryno piszesz, ale jakos mnie nie przekonales/as
czynami na tej grupie.

Moze jak sie juz takie teksty pisze, to trza jakos obsewatrow przekonac do
siebie, czynami.

Data: 2011-03-01 19:12:34
Autor: obserwator
Cytryna

...mozesz mi wytlumaczyc jakos logicznie, dlaczego bronisz faceta ktory pisze
takie teksty na tej grupie?:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2083016&pid=2083102&MID=%3Cikjf80%24k5p%241%40news.onet.pl%3E

Ponadto dlaczego usilujesz go przekonac do polskich racji i na dodatek
tytulujesz tego komucha, Panem,  skoro on uwaza iz w Katyniu mord na Polakach,
byl sprawiedliwy?

Czekam niecierpiwie na twoja odpowiedz:)

Data: 2011-03-01 16:03:00
Autor: cirrus
Ma facet rację!
[...]

Kokpit się rozpadł bo "poglaskał" ziemię, a jakie stenogramy skasowano?

--
stevep

Data: 2011-03-01 15:12:29
Autor: obserwator
Ma facet rację!
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):

Kokpit się rozpadł bo "poglaskał" ziemię, a jakie stenogramy skasowano?

no i prosze jak prawda wychodzi z towarzysza na wierzch. Taki niby
antykomunista, ale mnie zawsze zastanawialo dlaczego towarzysz nigdy nie ubliza bylym komunistom (vide wasze grzecznosciowe teksty do zadeklarowanego
komucha i bandyty ktory sam sie tu kiedys prezyznal ze przynalezal do pewnej
bandy, ktora mordowala Polakow -jadrysia), cycoidom, bokunoidom i innym
baranon i lajdakom, ktorzy pozostaja w stosunku anty do partii PiS.

No i teraz juz wiemy towarzyszu co pod ta wasza maska antykomunistyczna,
ukrywalisci. A pomysleliscie twowarzyszu, co to bedzie jak ci polscy *bandyci*
znowu zejda do podziemia i was zaczna szukac kontakow z wami, aby pogadac o
przeszlosci?

Data: 2011-03-01 14:23:46
Autor: boukun
Ma facet rację!

[...]

Aaaa, to chyba ja Wałęsie też przyznałem ostatnio rację, a nie Millerowi...

boukun

Data: 2011-03-01 18:31:37
Autor: raff
Ma facet rację!

"Złota Rybka" <zlota.rybka@akwarium.org> wrote in message news:4d6cd38a$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O to ty Bombelek! Moze idz, niech cie Baca wydyma ?

R.

Data: 2011-03-01 19:14:56
Autor: [heÂŽsk]
Ma facet rację!
On Tue, 1 Mar 2011 18:31:37 +0100, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

> [...]

O to ty Bombelek! Moze idz, niech cie Baca wydyma ?

 rafalku, nie wstyd ci zachowywac sie jak nacpany obwies?

Data: 2011-03-01 19:14:56
Autor: [heÂŽsk]
Ma facet rację!
On Tue, 1 Mar 2011 12:07:52 +0100, Złota Rybka
[...]

 po prostu powiedzial glosno to co mysla inni. --

Ma facet rację!