Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

Data: 2016-11-17 06:36:07
Autor: Michal
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
W dniu wtorek, 15 listopada 2016 20:43:46 UTC+1 użytkownik Endriu napisał:
Jak w temacie. Załozyłem sobie konto na http://forum.vw-passat.pl/, bo mam tam trochę pytań odnośnie B5 którą niedawno zakupiłem, no i po założeniu tam konta okazuje się, że .... nowy delikwent na tym forum nie może zapodawać tam nowych postów. Pomijając, że admin który wymyślił coś takiego wg mnie jest całkowitym idiotą, i jakimś niedojebem intelektualnym, to może ktoś wie co tam trzeba zrobić żeby, otrzymać tam możliwość pisania nowych postów ?. Nie chce mi się czytać ichniejszych regulaminów, bo mam w dupie ich jebane regulaminy, i z zasady nie czytam żadnych regulaminów stron www, natomiast chętnie bym tam popisał, bo mam parę tematów związanych z Passatem, ale póki co się nie da.

Może ktoś ma konto na tamtym zjebanym forum i wie co tam trzeba zrobić, żeby móc tam pisać nowe posty ?. Pisałem tam parę dni temu do adminów ale póki co zero odzewu, a jak wpisałem w google "co zrobić aby móc pisać nowe posty na http://forum.vw-passat.pl/, to mi wyskoczyło: przeczytaj regulamin, tam jest napisane. Jako, że nie mam zamiaru czytać ich regulaminów, to może ma ktoś konto na tym zjebanym forum i wie co robić dalej, żeby coś tam napisać

Każde forum z zasady jest prywatne. Ich sprawa jaki mają regulamin. Jak ci nie odpowiada to idź na inne forum. I nie rzucaj tu mięcha, nie jestes u siebie w domu.
Michal

Data: 2016-11-17 18:20:33
Autor: re
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

Użytkownik "Michal"

[...]

-- -
Kto jest właścicielem Forum Romanum ? :-)

Ich sprawa jaki mają regulamin. Jak ci nie odpowiada to idź na inne forum.
-- -
Przecież mówi, że nie zna tego regulaminu to jak ma mu nie odpowiadać.

I nie rzucaj tu mięcha, nie jestes u siebie w domu.
-- -
Wziąłbyś się za czytanie tego regulaminu by koledze wyjaśnić a nie za grupowego ciecia robił :-)

Data: 2016-11-18 09:41:41
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
Wziąłbyś się za czytanie tego regulaminu by koledze wyjaśnić a nie za grupowego ciecia robił :-)

Z zadady nie czytam regulaminów forów internetowych.  Mam gdzies regulaminy forów internetowych. Sorry taką ma zasadę. Nie będę czytał czegoś co nawymyślał jakiś palant jeden z drugim.

Endriu

Data: 2016-11-18 18:41:31
Autor: re
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

Użytkownik "Endriu"

[...]

Ależ nie tłumacz się bez sensu. Wiadomo, że nikt tego nie czyta co nie zmienia sprawy, że może tam jest odpowiedź.

Data: 2016-11-23 16:20:32
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
Ależ nie tłumacz się bez sensu. Wiadomo, że nikt tego nie czyta co nie zmienia sprawy, że może tam jest odpowiedź.

 Drugi tydzień próbuję dowiedzieć się na ichniejszym czacie, co zrobić, żeby wysyąłć tam nowe wątki. Dalej brak odpowiedzi.

Endriu

Data: 2016-11-23 19:48:26
Autor: masti
Endriu wrote:

[...]

pogłaskać Cię po główce? czy co?

Data: 2016-11-23 20:58:53
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

pogłaskać Cię po główce? czy co?

Spierdalaj.

Endriu

Data: 2016-11-23 20:02:06
Autor: masti
Endriu wrote:

pogłaskać Cię po główce? czy co?

Spierdalaj.

no to już wiesz czemu wszyscy mają Cie w dupie

Data: 2016-11-23 20:49:00
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

Drugi tydzień próbuję dowiedzieć się na ichniejszym czacie, co zrobić, żeby
wysyąłć tam nowe wątki. Dalej brak odpowiedzi.

Dowiedziałem się wreszcie przez czata:

""[...] Po napisaniu 15 wypowiedzi w tematach technicznych oraz 15 dniach od rejestracji na forum, uzyskasz prawo do zakładania nowych tematów.[...]"

Endriu

Data: 2016-11-24 22:05:25
Autor: 007
Endriu w <news:o14rrh$r3v$1usenet.news.interia.pl>:

[...]

9 dni zajęło ci gamoniu zdobycie wiedzy, która mogłeś zdobyć w 5 minut... No
ale regulaminy nie są dla inteligentnych inaczej...

--
'Tom N'

Data: 2016-11-24 23:46:01
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

9 dni zajęło ci gamoniu zdobycie wiedzy, która mogłeś zdobyć w 5 minut... No
ale regulaminy nie są dla inteligentnych inaczej...

Proszę bez epitetów. Jakoś się nie odezwałeś gdy było to potrzebne, teraz to możesz sobie strzępić ozor i nikogo to nie będzie obchodzić. Forum jak forum, ale w Mozaili nie da się z niego korzystać (chyba ze względu na flasha). Jakoś jeszcze w chromie da się obsługiwać.

Endriu

Data: 2016-11-24 23:47:25
Autor: Budzik
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
Użytkownik Endriu ppp@interia.pl ...

Proszę bez epitetów.

Wez nie zartuj, cały czas tu epitetujesz a teraz nagle foch?

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2016-11-25 14:39:38
Autor: 007
Endriu w <news:o17qjf$vvn$1usenet.news.interia.pl>:

9 dni zajęło ci gamoniu zdobycie wiedzy, która mogłeś zdobyć w 5 minut... No
ale regulaminy nie są dla inteligentnych inaczej...

Proszę bez epitetów.

Dobrze kmiotku.

Jakoś się nie odezwałeś gdy było to potrzebne
"Jako, że nie mam zamiaru czytać ich regulaminów, to może ma ktoś konto na
tym zjebanym forum i wie co robić dalej, żeby coś tam napisać ?"

Spokojnie poczekałem i skomentowałem...

--
'Tom N'

Data: 2016-11-25 15:55:49
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

> Dobrze kmiotku.

Niech będzie po twojemu wielmożny Panie ...

Endriu

Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.