Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

Data: 2016-11-15 20:43:43
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
Jak w temacie. Załozyłem sobie konto na http://forum.vw-passat.pl/, bo mam tam trochę pytań odnośnie B5 którą niedawno zakupiłem, no i po założeniu tam konta okazuje się, że .... nowy delikwent na tym forum nie może zapodawać tam nowych postów. Pomijając, że admin który wymyślił coś takiego wg mnie jest całkowitym idiotą, i jakimś niedojebem intelektualnym, to może ktoś wie co tam trzeba zrobić żeby, otrzymać tam możliwość pisania nowych postów ?. Nie chce mi się czytać ichniejszych regulaminów, bo mam w dupie ich jebane regulaminy, i z zasady nie czytam żadnych regulaminów stron www, natomiast chętnie bym tam popisał, bo mam parę tematów związanych z Passatem, ale póki co się nie da.

Może ktoś ma konto na tamtym zjebanym forum i wie co tam trzeba zrobić, żeby móc tam pisać nowe posty ?. Pisałem tam parę dni temu do adminów ale póki co zero odzewu, a jak wpisałem w google "co zrobić aby móc pisać nowe posty na http://forum.vw-passat.pl/, to mi wyskoczyło: przeczytaj regulamin, tam jest napisane. Jako, że nie mam zamiaru czytać ich regulaminów, to może ma ktoś konto na tym zjebanym forum i wie co robić dalej, żeby coś tam napisać ?.

Endriu

Data: 2016-11-15 21:06:47
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Endriu pisze tak:

[...]

Ja mam B5 i tam konto ale nie pisuję. Nie uznaję forumów.

[...]

Prawie każdy admin takich wynalazków to zjebany łeb.

--
Piter

Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

Data: 2016-11-15 22:00:51
Autor: Budzik
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
Użytkownik Endriu ppp@interia.pl ...

[...]

ach ta młodziez...

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2016-11-15 23:33:15
Autor: re
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

Użytkownik "Budzik"

[...]

-- -
.... większy respekt ma dla czytania regulaminu ze zrozumieniem niż tutejsze stare niusowe wygi, co to jednego przepisu PORD nie ogarniają, ale cały regulamin usługi nie stanowi dla nich żadnego problemu

Data: 2016-11-16 10:40:42
Autor: Rey48
Wersja uproszczona art. 3.1 Re: Ma ktoś konto
Użytkownik "re" <re@re.invalid> napisał w wiadomości

stare niusowe wygi, co to jednego przepisu PORD nie ogarniają,

Czy ty "ogarnąłeś" już jeden przepis z PoRD ? art. 3.1
Specjalnie dla ciebie zacytowałem wersję uproszczoną,
bo normalnej nie "ogarnąłeś".
Kopia niżej :
PoRD Art. 3.1 " unikać wszelkiego działania, które mogłoby narazić
kogokolwiek na szkodę."

Data: 2016-11-16 15:01:00
Autor: Budzik
Wersja uproszczona art. 3.1 Re: Ma ktoś konto
Użytkownik Rey48 nastra5x@gmail.com ...

[...]

Nie rozumiesz - nie napisano wprost, ze nie wolno wjezdzac w kogos wiec wolno. Taka nowo-logika odpowiednia na nasze czasy.

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2016-11-16 20:13:05
Autor: re
[...]

Wyobraź sobie teraz, że prowadzisz samochód i DŁUBIESZ W NOSIE. Myślę, że wszyscy tutaj rozumiemy, że takie działanie może narazić kogoś na szkodę. Nie wolno dłubać w nosie czy .. jednak nie zrozumiałeś przepisu ?

Data: 2016-11-16 21:56:09
Autor: Budzik
[...]

Mozesz oczywiście próbować sprowadzac sprawe ad absurdum.
Ale odpowiadajac na twoje pytanie - jaka szkode ma inny uczestnik ruchu z twojego dłubania w nosie?

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2016-11-17 00:07:54
Autor: re
[...]

Ty czytasz w ogóle to, co się do Ciebie pisze ?

Data: 2016-11-17 09:00:47
Autor: Budzik
[...]

A ty?

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2016-11-17 18:22:17
Autor: re
[...]

Czytam, zamieniłeś przepis o unikaniu stwarzania zagrożenia na przepis o zakazie wjeżdżania w samochody. A jak do mnie zwracasz się to z dużej litery poproszę.

Data: 2016-11-17 18:00:46
Autor: Budzik
[...]

Nie zagrozenie a szkode.
Uwazasz, ze wjezdzanie w inny samochód jest dozwolone?
Ze nie jest narazaniem kogos na szkode?
Co miałes na mysli, przywołujac przykład z dłubaniem w nosie bo juz sie dalej do niego nie odniosłes...

A jak do mnie zwracasz się to z
dużej litery poproszę.

Zwracanie się do kogoś z duzej litery nie jest obowiązkowe. Wynika z szacunku do tej drugiej osoby.
No i to by było na tyle, patrz np. twoj post sprzed kilku chwil pt: "radzisz z pozycji swojego chlewu..."

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2016-11-17 19:55:08
Autor: re
[...]

Ojej, wybacz, tyle już było koncepcji interpretacji tego artykułu, że się pogubiłem na co stawiamy.

Uwazasz, ze wjezdzanie w inny samochód jest dozwolone?
-- -
Dokładnie tak :-) W tym przypadku nie tyle jest dozwolone, co istnieją konkretniejsze przepisy.

Ze nie jest narazaniem kogos na szkode?
-- -
Jak jest to jest, jak nie to nie.

Co miałes na mysli, przywołujac przykład z dłubaniem w nosie bo juz sie
dalej do niego nie odniosłes...
-- -
Że może narazić na szkodę (jak w przepisie). Pisałem, nie czytałeś ?

A jak do mnie zwracasz się to z
dużej litery poproszę.

Zwracanie się do kogoś z duzej litery nie jest obowiązkowe. Wynika z
szacunku do tej drugiej osoby.
-- -
No i ja tego wymagam

No i to by było na tyle, patrz np. twoj post sprzed kilku chwil pt:
"radzisz z pozycji swojego chlewu..."
-- -
Od niektórych nie można wymagać. Jak uważasz, że pasujesz do tego grona to pisz, będę traktował adekwatnie.

Data: 2016-11-17 19:30:43
Autor: Budzik
[...]

ROTFL

Ze nie jest narazaniem kogos na szkode?
-- -
Jak jest to jest, jak nie to nie.

Wow...

Co miałes na mysli, przywołujac przykład z dłubaniem w nosie bo juz
sie dalej do niego nie odniosłes...
-- -
Że może narazić na szkodę (jak w przepisie). Pisałem, nie czytałeś ?

No to pytałem - na jaka szkode? Na babola na ulicy?

[...]

hahaha
na szacunek sie pracuje a nie go wymaga.

jw. --
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"
Platon

Data: 2016-11-17 20:38:33
Autor: 007
Budzik w <news:XnsA6C3CC11D3F73budzik61pocztaonetpl127.0.0.1>:

Użytkownik re re@re.invalid ...

Zwracanie się do kogoś z duzej litery nie jest obowiązkowe. Wynika z
szacunku do tej drugiej osoby.

No i ja tego wymagam

hahaha
na szacunek sie pracuje a nie go wymaga.

To jest piękne...

Typek, którego proszą o cytowanie zgodnie z zasadami pisania na Usenet,
wymaga szacunku.  Już pominę rusycyzmy

Od niektórych nie można wymagać.

Ba, można prosić o stosowanie sie do zasad, ale i tak gamoń zignoruje.

--
'Tom N'

Data: 2016-11-17 20:54:13
Autor: re
Wersja uproszczona art. 3.1 Re: Ma ktoś konto

Użytkownik "007"

Od niektórych nie można wymagać.

Ba, można prosić o stosowanie sie do zasad, ale i tak gamoń zignoruje.
-- -
A szczaw skomentuje

Data: 2016-11-15 23:55:08
Autor: Kaczin
W dniu 15.11.2016 o 20:43, Endriu pisze:
[...]

Napisałbym, ale i tak nie przeczytasz.

--
Kaczin

Data: 2016-11-18 09:42:31
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

Napisałbym, ale i tak nie przeczytasz.

Jak napiszesz to przeczytam.

Endriu

Data: 2016-11-16 07:46:30
Autor: Lewis
W dniu 2016-11-15 o 20:43, Endriu pisze:
[...]

To może zacznij od wyszukiwarki i próby znalezienia odpowiedzi na pytania które chcesz zadać. W większości przypadków pewnie się okaże że już ktoś o tym pisał.

To jest zabezpieczenie włąśnie przed takimi delikwentami jak Ty którzy wchodzą z buciorami, ani cześć ani pocałuj w dupę tylko kurwa mam problem "pomuszcie" i to kurwa szybko bo mi się pali.

[...]

A szkoda bo pewnie wszystko tam napisali...

Lewis

Data: 2016-11-17 06:36:07
Autor: Michal
W dniu wtorek, 15 listopada 2016 20:43:46 UTC+1 użytkownik Endriu napisał:
[...]

Każde forum z zasady jest prywatne. Ich sprawa jaki mają regulamin. Jak ci nie odpowiada to idź na inne forum. I nie rzucaj tu mięcha, nie jestes u siebie w domu.
Michal

Data: 2016-11-17 18:20:33
Autor: re
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

Użytkownik "Michal"

[...]

Kto jest właścicielem Forum Romanum ? :-)

Ich sprawa jaki mają regulamin. Jak ci nie odpowiada to idź na inne forum.
-- -
Przecież mówi, że nie zna tego regulaminu to jak ma mu nie odpowiadać.

I nie rzucaj tu mięcha, nie jestes u siebie w domu.
-- -
Wziąłbyś się za czytanie tego regulaminu by koledze wyjaśnić a nie za grupowego ciecia robił :-)

Data: 2016-11-18 09:41:41
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
Wziąłbyś się za czytanie tego regulaminu by koledze wyjaśnić a nie za grupowego ciecia robił :-)

Z zadady nie czytam regulaminów forów internetowych.  Mam gdzies regulaminy forów internetowych. Sorry taką ma zasadę. Nie będę czytał czegoś co nawymyślał jakiś palant jeden z drugim.

Endriu

Data: 2016-11-18 18:41:31
Autor: re
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

Użytkownik "Endriu"

[...]

Ależ nie tłumacz się bez sensu. Wiadomo, że nikt tego nie czyta co nie zmienia sprawy, że może tam jest odpowiedź.

Data: 2016-11-23 16:20:32
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
Ależ nie tłumacz się bez sensu. Wiadomo, że nikt tego nie czyta co nie zmienia sprawy, że może tam jest odpowiedź.

 Drugi tydzień próbuję dowiedzieć się na ichniejszym czacie, co zrobić, żeby wysyąłć tam nowe wątki. Dalej brak odpowiedzi.

Endriu

Data: 2016-11-23 19:48:26
Autor: masti
Endriu wrote:

[...]

pogłaskać Cię po główce? czy co?

Data: 2016-11-23 20:58:53
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

pogłaskać Cię po główce? czy co?

Spierdalaj.

Endriu

Data: 2016-11-23 20:02:06
Autor: masti
Endriu wrote:

pogłaskać Cię po główce? czy co?

Spierdalaj.

no to już wiesz czemu wszyscy mają Cie w dupie

Data: 2016-11-23 20:49:00
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

Drugi tydzień próbuję dowiedzieć się na ichniejszym czacie, co zrobić, żeby
wysyąłć tam nowe wątki. Dalej brak odpowiedzi.

Dowiedziałem się wreszcie przez czata:

""[...] Po napisaniu 15 wypowiedzi w tematach technicznych oraz 15 dniach od rejestracji na forum, uzyskasz prawo do zakładania nowych tematów.[...]"

Endriu

Data: 2016-11-24 22:05:25
Autor: 007
Endriu w <news:o14rrh$r3v$1usenet.news.interia.pl>:

[...]

9 dni zajęło ci gamoniu zdobycie wiedzy, która mogłeś zdobyć w 5 minut... No
ale regulaminy nie są dla inteligentnych inaczej...

--
'Tom N'

Data: 2016-11-24 23:46:01
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

9 dni zajęło ci gamoniu zdobycie wiedzy, która mogłeś zdobyć w 5 minut... No
ale regulaminy nie są dla inteligentnych inaczej...

Proszę bez epitetów. Jakoś się nie odezwałeś gdy było to potrzebne, teraz to możesz sobie strzępić ozor i nikogo to nie będzie obchodzić. Forum jak forum, ale w Mozaili nie da się z niego korzystać (chyba ze względu na flasha). Jakoś jeszcze w chromie da się obsługiwać.

Endriu

Data: 2016-11-24 23:47:25
Autor: Budzik
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
Użytkownik Endriu ppp@interia.pl ...

Proszę bez epitetów.

Wez nie zartuj, cały czas tu epitetujesz a teraz nagle foch?

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2016-11-25 14:39:38
Autor: 007
Endriu w <news:o17qjf$vvn$1usenet.news.interia.pl>:

9 dni zajęło ci gamoniu zdobycie wiedzy, która mogłeś zdobyć w 5 minut... No
ale regulaminy nie są dla inteligentnych inaczej...

Proszę bez epitetów.

Dobrze kmiotku.

Jakoś się nie odezwałeś gdy było to potrzebne
"Jako, że nie mam zamiaru czytać ich regulaminów, to może ma ktoś konto na
tym zjebanym forum i wie co robić dalej, żeby coś tam napisać ?"

Spokojnie poczekałem i skomentowałem...

--
'Tom N'

Data: 2016-11-25 15:55:49
Autor: Endriu
Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.

> Dobrze kmiotku.

Niech będzie po twojemu wielmożny Panie ...

Endriu

Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.