Ma ktos rame Jamis Dakar XCR 2009 ?

Data: 2010-07-13 16:26:08
Autor: Roger from Cracow
Ma ktos rame Jamis Dakar XCR 2009 ?
mam serdeczna prośbę o jakieś zdjęcia poglądowe jak wygląda mocowanie i tulejki
do dampera. Mam te cholerną ramę i niestety mocowanie okazało sie tak nietypowe
ze nawet mój expert od spraw trudnych trochę wymiękł z dorabianiem tego.
Jakbym wiedział w co sie tylko pcham... :(
Zamówienie natomiast u dystrybutora i ściągniecie z USA tych tulej = 600zl w tym
400 koszt transportu :( Dramat

Roger

--
Marcin 'Roger' Pojałowski
Wrota Bieszczadów: http://www.wrota-bieszczadow.pl - jest już 1100 zdjęć :)

Data: 2010-07-13 18:43:00
Autor: Fabian
W dniu 13.07.2010 16:26, Roger from Cracow pisze:
[...]

Przepraszam, że się wtrącę nie na temat, ale jak to przesyłka 400 zł?!
Jakaś najtańsza wysyłka z USD to 14$.

Fabian.

Data: 2010-07-13 19:11:06
Autor: kml

Użytkownik "Roger from Cracow" <rogeros_usunto@skrzynka.pl> napisał w wiadomości news:i1ht23$9k3$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Zamów u PRODUCENTA sam i sam sobie zrób transport. Poza tym daj linka do tej ramy. W sieci nie ma takich zdjęć? Na MTBR czy stronie producenta?

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Ma ktos rame Jamis Dakar XCR 2009 ?