Ma ktoś ramę mtb lub inną o niezbyt ostrych kąta ch rozmiar 16/17 cali na zbyciu?

Data: 2009-07-08 02:46:34
Autor: miras
Ma ktoś ramę mtb lub inną o niezbyt ostrych kąta ch rozmiar 16/17 cali na zbyciu?
Szukam ramy dla dziewczyny, wzrost 165 cm, mam parę części z których
da się złożyć rower na kołach 26 i slickach do jazdy po mieście i
utwardzonych drogach. Może komuś zawadza rama mtb/atb na ten wzrost?
Raczej nie najcięższa, bo dziewczyna będzie musiała ten rower targać
na 4 piętro w kamienicy i nie najdroższa, bo żadna z niej
pasjonatka :) Dajcie znać na mjakmirasmałpawp.pl albo tutaj, jestem z
warszawy. Pzdr

Ma ktoś ramę mtb lub inną o niezbyt ostrych kąta ch rozmiar 16/17 cali na zbyciu?