Ma ktos taki miniblotnik?

Data: 2015-08-16 19:30:03
Autor: atm
Ma ktos taki miniblotnik?
http://allegro.pl/racefender-zip-blotnik-rowerowy-przedni-i5009469371.html
lub cos zblizonego?
Jak jest ze skutecznoscia takiego malenstwa, chroni twarz i oczy przede wszystkim przed blotem?

Data: 2015-08-16 21:30:51
Autor: Prot Ogenes
Ma ktos taki miniblotnik?
On 2015-08-16 19:30, atm wrote:
[...]

To może ciutkę z innej beczki. Przed zamównieniem AssSavera (taki kurduplowaty błotnik pod siodełko), wyciąłem sobie prototyp z kawałka plastiku aby sprawdzić czy to wogóle działa. Działa dokładnie zgodnie z nazwą - dupa sucha, plecy już niekoniecznie.

Z tym twoim wynalazkiem postapiłbym tak samo bo 30 zł za kawalątek plastiku i parę trytek to przegięcie.

Tym bardziej, że cos mi się widzi, że przy tej długości on w zasadzie ochroni tylko okolice amortyzatora. Jest zbyt krótki. Po ostrej jeździe całą dolną rurę mam zaj... błotem :-/, a to oznacza, że syf odrywa sie na znacznie większym odcinku opony.

Jak się zdecydujesz albo wymodzisz coś, to podziel się koniecznie wrażeniami.

pozd
Prot

Data: 2015-08-16 22:29:52
Autor: JDX
Ma ktos taki miniblotnik?
On 2015-08-16 21:30, Prot Ogenes wrote:
[...]
[...]
Tak z ciekawości zapytam - jakie argumenty przemawiały za kupnem jakiegoś gówno wartego wynalazku zamiast normalnego błotnika?

Data: 2015-08-16 23:46:31
Autor: Prot Ogenes
Ma ktos taki miniblotnik?
On 2015-08-16 22:29, JDX wrote:
On 2015-08-16 21:30, Prot Ogenes wrote:
[...]
[...]

Nigdy nie jeździłem z żadnymi normalnymi błotnikami. Standardowe błotniki są mi obce ideowo :-), bo niemiłosiernie chujowo wyglądają w rowerze XC.

AssSaver, to była taka ciekawostka i pomysł na prezent więc go "zamówiłem".

Czy jest gówno warty? Zasadniczo tak, ale "rowek mam suchy" :-p

pozdr
Prot

Data: 2015-08-16 23:18:34
Autor: atm
Ma ktos taki miniblotnik?

Jak się zdecydujesz albo wymodzisz coś, to podziel się koniecznie
wrażeniami.

pozd
Prot

Jesli opinie nie sa "sponsorowane" to ten blotnik powienien spelnic swoja role:
http://rowerowy.com/sklep/akcesoria/blotnik/prod/gzela-racefender-zip

Data: 2015-08-16 23:49:36
Autor: Prot Ogenes
Ma ktos taki miniblotnik?
On 2015-08-16 23:18, atm wrote:

[...]

:-)))))) te opinie to faktycznie wyglądają jak sponsorowane.
Sam błotnik zaś jest niemiłosiernie krótki. Niestety nie mam pod ręką aktualnie materiałów aby sprawdzić prototyp.

pozdr
Prot

Data: 2015-08-16 23:51:43
Autor: atm
Ma ktos taki miniblotnik?
On 2015-08-16 23:18, atm wrote:

[...]

Nie wiem co ten gosc ma przyczepione, wyglada na dluzszy model:
http://allegro.pl/rama-mongoose-tyax-expert-29er-rozmiar-22-i5607797637.html

Data: 2015-08-16 23:56:46
Autor: Akarm
Ma ktos taki miniblotnik?
W dniu 2015-08-16 o 23:18, atm pisze:
Jesli opinie nie sa "sponsorowane" to ten blotnik powienien spelnic
swoja role:
http://rowerowy.com/sklep/akcesoria/blotnik/prod/gzela-racefender-zip

Kwintesencja pięciu (aż pięciu!) opinii:
"jest bardzo wytrzymały oraz bardzo dobrze wygląda zamontowany w rowerze".
Hehe, i pomyśleć, że jeszcze niedawno w kabarecie szczytem absurdu było szukanie wiadomości w serwisach pogodowych przed wyjściem z domu zamiast wychylenia głowy za okno.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-08-17 07:53:32
Autor: bans
Ma ktos taki miniblotnik?
W dniu 2015-08-16 o 21:30, Prot Ogenes pisze:

Z tym twoim wynalazkiem postapiłbym tak samo bo 30 zł za kawalątek
plastiku i parę trytek to przegięcie.

W Decathlonie podobny kosztuje kilkanaście złotych.

--
bans

Data: 2015-08-17 09:57:44
Autor: karbar
Ma ktos taki miniblotnik?
On 2015-08-16 19:30, atm wrote:
[...]

Hej,
ja w tamtym tygodniu w Decathlonie kupiłem tego typu błotniczek za 6,50zł (różowy, przeceniony :), niebieski był za 12zł). Jest wykonany z gorszego materiału i gorzej się układa, ale żeby zobaczyć jak to działa będzie ok. Niestety jeszcze nie miałem możliwości przetestować w mokrych warunkach.

pozdrawiam
karbar

Data: 2015-08-17 13:48:53
Autor: Prot Ogenes
Ma ktos taki miniblotnik?
On 2015-08-17 09:57, karbar wrote:

[...]

No! To jest cena odpowiednia za taki wynalazek.
Czekamy z niecierpliwością na wyniki.

pozdr
Prot

Data: 2015-08-17 14:06:14
Autor: m
Ma ktos taki miniblotnik?
On 2015-08-17 09:57, karbar wrote:

[...]

Wyniki będą ok jak się przekona wodę i błoto żeby się odrywały w
konkretnym punkcie obwodu koła albo dalej. Jeżeli jednak się nie
posłucha będzie na moje oko taki sam efekt jakby uprzejmie poprosić
oponę żeby nie chlapała błotem.

p. m.

Data: 2015-08-17 14:38:49
Autor: Prot Ogenes
Ma ktos taki miniblotnik?
On 2015-08-17 14:06, m wrote:

[...]

No też własnie mi o to cały czas się rozchodzi :-)

pozdr
Prot

Data: 2015-08-17 18:55:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Ma ktos taki miniblotnik?
On 2015-08-17 09:57, karbar wrote:

[...]

Ja mam i polecam. Tyle, że on bardziej jest do ochrony goleni amortyzatora. Trochę blokuje chlapanie wprost na facjatę, ale rama i tak obrywa (choć, kto by się tam ramą przejmował).
Więc swoją rolę jako tako spełnia. No i tani jest, więc potestować można.
Aaaa, w tym decathlonowym (mam czarny) są w odpowiednich miejscach wytłoczone profile prowadzące, na których można go lekko załamać i tym samym, lepiej dopasować.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2015-08-18 07:43:32
Autor: bans
Ma ktos taki miniblotnik?
W dniu 2015-08-17 o 18:55, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Aaaa, w tym decathlonowym (mam czarny) są w odpowiednich miejscach
wytłoczone profile prowadzące, na których można go lekko załamać

A przy 3-4 mocowaniu - złamać ;)

--
bans

Data: 2015-08-18 22:44:34
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Ma ktos taki miniblotnik?
W dniu 2015-08-18 o 07:43, bans pisze:
[...]

Oj tam. Dwa już jako tako dobre piwa kosztuje. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2015-10-15 20:49:21
Autor: karbar
Ma ktos taki miniblotnik?
On 2015-08-17 09:57, karbar wrote:
Hej,
ja w tamtym tygodniu w Decathlonie kupiłem tego typu błotniczek za
6,50zł (różowy, przeceniony :),

No! To jest cena odpowiednia za taki wynalazek.
Czekamy z niecierpliwością na wyniki.

Pierwszy mokry wypad za mną. Działa to tak, jak sądziłem. Golenie amortyzatora są czystsze, nie mam błota w zębach ani na okularach. Na twarzy kilka błotnych kropek. Reszta człowieka mokra i ubłocona.

pozdrawiam
karbar

Data: 2015-08-16 21:38:36
Autor: ToMasz
Ma ktos taki miniblotnik?
W dniu 16.08.2015 o 19:30, atm pisze:
[...]

Kolega miał, ale on jest z "tych" co jak już coś mają to jest to super. fakt jest taki, że ów błotnik to był hicior targów kielce 2014. potem w necie były gotowe szablony do wycięcia. o ile pamietam jako materiał trwały i wodoodporny posłużyła nam plastikowa okładka na prace magisterską, dyplomową czy takie tam podobne - 50 kartek, z tyłu czarne od przodu przeźroczyste.
Wytnij, sprawdź
ToMasz

Data: 2015-08-17 08:16:14
Autor: cytawa
Ma ktos taki miniblotnik?
Data: 2015-08-17 12:53:15
Autor: z
Ma ktos taki miniblotnik?
W dniu 2015-08-17 o 08:16, cytawa pisze:
Mysle, ze to jest lepsze.

https://www.cyklotur.com/akcesoria/blotniki/do-rowerow-26/p,blotnik-na-rame-mud-x-sks,4042.html

W mordę...
Nie mogę teraz znaleźć.
Takie mały sam chlapacz przyczepiony na dole. Bez błotnika. Sam chlapacz.
Co na to esteci ;-)

Data: 2015-08-18 08:22:34
Autor: cytawa
Ma ktos taki miniblotnik?
mbut pisze:

Taki miałem zamontowany, ale nie zdał egzaminu, rama jak i pysk w błocie

Rama to przy kazdym blotniku bedzie upaprana. Generalnie MTB nie jest projektowana do blotnikow. Taki chlapaczek jednak cos daje. Nie mowie, ze jest idealny ale jednak troche oczy chroni. Bez tego chlapaczka po blocie w ogole nie dalo sie jechac.

Jan Cytawa

Data: 2015-08-18 16:45:43
Autor: __Maciek
Ma ktos taki miniblotnik?
Mon, 17 Aug 2015 08:16:14 +0200 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl>
napisał:

Mysle, ze to jest lepsze.
https://www.cyklotur.com/akcesoria/blotniki/do-rowerow-26/p,blotnik-na-rame-mud-x-sks,4042.html

Ew. jak jest dużo błota, można go przypiąć do przedniego koła, żeby
służył jako narta :-)

A tak poważnie, to po cholerę kombinować z jakimiś króciakami? Kupić
standardowe, długie błotniki, a nie zastanawiać się że tu chlapie a tu
nie. Problem rozwiązany skutecznie dawno temu...

Data: 2015-08-18 17:00:41
Autor: atm
Ma ktos taki miniblotnik?
napisał:

[...]

Do tego pelna oslona na lancuch i jazda ;]

Data: 2015-08-19 08:56:59
Autor: cytawa
Ma ktos taki miniblotnik?
Maciek pisze:

A tak poważnie, to po cholerę kombinować z jakimiś króciakami? Kupić
standardowe, długie błotniki, a nie zastanawiać się że tu chlapie a tu
nie. Problem rozwiązany skutecznie dawno temu...

Nie zapchal ci sie nigdy blotnik nadmiarem blota? Albo nie podwidwinal patyk i nie pogial blotnika? Blotniki przyczepiane jednopunktowo maja swoje wady i w trudnej jezdzie nie bardzo zdaja egzamin. Rowery terenowe w zasadzie nie maja pelnych blotnikow a jakos przed blotem trzeba sie chronic i stad takie wynalazki.

Jan Cytawa

Data: 2015-08-19 12:52:30
Autor: bans
Ma ktos taki miniblotnik?
W dniu 2015-08-19 o 08:56, cytawa pisze:

jakos przed blotem trzeba sie
chronic

Okulary muszą wystarczyć  :)

--
bans

Data: 2015-08-17 13:33:25
Autor: atm
Ma ktos taki miniblotnik?
On 2015-08-17 13:25, mbut wrote:
[...]

Zdecydowanie za krótki, ten kto ten błotnik zaprojektował to chyba nigdy
nie jechał rowerem w deszczu a ten napewno go by nie uchronił

Przed deszczem nie ;]
Ten blotnik to ogolnie dla mnie taka tam ciekawostka.
Mam normalny blotnik: http://allegro.pl/przedni-blotnik-sks-shockblade-ii-28-29-f-v-i5159677832.html
Mialem jednak nadzieje, ze do ochrony twarzy przed zachlapaniem ten maluch wystarczy.

Data: 2015-08-18 23:03:11
Autor: Kris
Ma ktos taki miniblotnik?
W dniu niedziela, 16 sierpnia 2015 19:30:25 UTC+2 użytkownik atm napisał:
http://allegro.pl/racefender-zip-blotnik-rowerowy-przedni-i5009469371.html
lub cos zblizonego?
Jak jest ze skutecznoscia takiego malenstwa, chroni twarz i oczy przede wszystkim przed blotem?

http://www.decathlon.pl/botnik-flash-mtb-przedni-id_8327794.html

Zainwestuj 5zł(wysyłka darmowa) i przetestuj.

Data: 2015-08-20 13:38:27
Autor: atm
Ma ktos taki miniblotnik?
On 2015-08-19 08:03, Kris wrote:
[...]

Zainwestowalem ponad dwa razy wiecej ;]
Wzialem czarny, dzieki za link.
http://www.decathlon.pl/botnik-flash-mtb-przedni-czar-id_8327776.html

Data: 2015-08-19 21:25:08
Autor: solar
Ma ktos taki miniblotnik?
W dniu 2015-08-17 o 13:25, mbut pisze:
[...]

A jeździłeś z takim? Ja mam Mucky nutz - są różne długości, mój jest najkrótszy.
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTCW9F2zYk4B_-1im0xEyGew2MyxD18Kg-YDp2iGqTXBOuIqPRg
I działa świetnie - chroni twarz oraz golenie amortyzatora. Zdaża mi się jeździć po górach bez okularów po mokrych trasach i błotniczek całkowicie daje radę.

"Zarodek męski staje się człowiekiem po 40 dniach, żeński po 80."
                               św. Tomasz z Akwinu

Data: 2015-08-19 22:33:55
Autor: atm
Ma ktos taki miniblotnik?
[...]