Mała Księgowość RP

Data: 2015-07-02 21:55:52
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Mała Księgowość RP
Czy ktoś z Was używa tego programu i może mi pomóc obsłużyć amortyzację samochodu osobowego? Straszne multum możliwości i nie chcę czegoś spieprzyć.

Data: 2015-07-02 22:57:13
Autor: Pete
Mała Księgowość RP
W dniu 2015-07-02 o 21:55, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
Czy ktoś z Was używa tego programu i może mi pomóc obsłużyć amortyzację
samochodu osobowego? Straszne multum możliwości i nie chcę czegoś
spieprzyć.

a to chyba w helpie jest.

--
Pete

Data: 2015-07-02 23:11:36
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Mała Księgowość RP
W dniu 02.07.2015 o 22:57, Pete pisze:
[...]

No wiesz, ale boję się, coś nie tak, bo to dla mnie całkiem nowa rzecz. W helpie nie ma opisów procedur postępowania, a jedynie opis okienek.

Data: 2015-07-03 10:17:47
Autor: Pete
Mała Księgowość RP
W dniu 2015-07-02 o 23:11, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
[...]

Jak się boisz sam prowadzić księgowość, to outsourceuj to do jakiegoś Biura.

Co Ci da, że ja albo ktoś inny Ci to napisze. Masz większe zaufanie do obcych niż do autorów oprogramowania?

--
Pete

Data: 2015-07-03 14:54:57
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Mała Księgowość RP
W dniu 03.07.2015 o 10:17, Pete pisze:
[...]

Ale chodzi o ścieżkę postępowania, tego autorzy oprogramowania nie dadzą.

Data: 2015-07-03 15:58:19
Autor: Pete
Mała Księgowość RP
W dniu 2015-07-03 o 14:54, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
[...]
amortyzacjÄ™
[...]

http://www.rp.pl/mala_ks/pytania.html

to za mało?

--
Pete

Data: 2015-07-03 21:52:25
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Mała Księgowość RP
W dniu 03.07.2015 o 15:58, Pete pisze:
http://www.rp.pl/mala_ks/pytania.html

to za mało?

A gdzie tam jest o amortyzacji? U mnie nie ma ;(

Data: 2015-07-04 22:46:13
Autor: radekp@konto.pl
Ma³a Ksiêgowo¶æ RP
Fri, 03 Jul 2015 21:52:25 +0200, w
<5596e7f9$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>, Przemys³aw Adam ¦miejek
<niechce@spamu.pl> napisa³(-a):

W dniu 03.07.2015 o 15:58, Pete pisze:
> http://www.rp.pl/mala_ks/pytania.html
>
> to za ma³o?

A gdzie tam jest o amortyzacji? U mnie nie ma ;(

Napisz do nich, zapewne poprowadz± ciebie za rêkê.

A przy najbli¿szej okazji zmieñ ten program na normalny :)

Data: 2015-07-04 22:59:56
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
Ma³a Ksiêgowo¶æ RP
W dniu 04.07.2015 o 22:46, radekp@konto.pl pisze:
A przy najbli¿szej okazji zmieñ ten program na normalny:)

A jaki jest normalny?

Ja siê przyzwyczai³em do MK RP. Taniutki, a ma prawie wszystko, czego potrzebujê. Abonamenty ma nieco niedorobione, ale za 80z³ rocznie nie bêdê za bardzo narzekaæ.

Data: 2015-07-05 01:28:11
Autor: radekp@konto.pl
Ma³a Ksiêgowo¶æ RP
Sat, 04 Jul 2015 22:59:56 +0200, w
<5598494d$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>, Przemys³aw Adam ¦miejek
<niechce@spamu.pl> napisa³(-a):

W dniu 04.07.2015 o 22:46, radekp@konto.pl pisze:
> A przy najbli¿szej okazji zmieñ ten program na normalny:)

A jaki jest normalny?

Nie wiem, zapewne ka¿dy inny :) U¿ywa³em kiedy¶ Subiekta, potem Turbofirmê
firmy Reset - oba zdecydowanie przyja¼niejsze.

Ja siê przyzwyczai³em do MK RP. Taniutki, a ma prawie wszystko, czego potrzebujê. Abonamenty ma nieco niedorobione, ale za 80z³ rocznie nie bêdê za bardzo narzekaæ.

Ja te¿ siê przyzwyczai³em, ale jak widzê zdublowane dokumenty w KP/KW i w KPiR
przy edycji zaksiêgowanego dokumentu, to mnie skrêca na takie niedoróbki.

Data: 2015-07-06 07:08:19
Autor: Pete
Mała Księgowość RP
W dniu 2015-07-03 o 21:52, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
W dniu 03.07.2015 o 15:58, Pete pisze:
http://www.rp.pl/mala_ks/pytania.html

to za mało?

A gdzie tam jest o amortyzacji? U mnie nie ma ;(

Jak zaksięgować zakup Środka trwałego

--
Pete

Data: 2015-07-06 21:21:01
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Mała Księgowość RP
W dniu 06.07.2015 o 07:08, Pete pisze:
[...]

No ale to jednorazowe księgowanie, bez amortyzacji.

Data: 2015-07-07 09:36:48
Autor: Pete
Mała Księgowość RP
W dniu 2015-07-06 o 21:21, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
[...]

A sprawdziłeś?

--
Pete

Data: 2015-07-07 10:52:18
Autor: Gotfryd Smolik news
Mała Księgowość RP
On Mon, 6 Jul 2015, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

W dniu 06.07.2015 o 07:08, Pete pisze:

Jak zaksiêgowaæ zakup ¦rodka trwa³ego

No ale to jednorazowe ksiêgowanie, bez amortyzacji.

  Znaczy co, niezgodnie z ustaw±?
  Amortyzacja jednorazowa to amortyzacja (nic to, ¿e jednorazowa).
  Ró¿nica AFAIR tylko taka, ¿e mo¿e byæ wrzucona w miesi±cu
"rozpoczêcia" (a nie tylko od nastêpnego).

pzdr, Gotfryd

Mała Księgowość RP