Data: 2010-03-08 12:58:39 | |
Autor: J.F. | |
Mała miejska żmija - Abarth, Twingo? | |
Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości news:hn2n7f$ccn$1inews.gazeta.pl...
Zastanawiam się nad zakupem małej miejskiej żmiji typu Fiat Punto Abarth. Chodzi o auto Ja tam sie nie znam, ale sportowa renowka nazywa sie Clio 2.0T, albo clio 3.0 :-) Ale jednocześnie auto nie może palić w malucha se, k*, kup, to nie bedzie :-) Mini, BMW, Calibra, Golf i silniki diesla odpadają, żeby było jasne. W pewnym momencie do polo czy do skody najmocniejszy silnik to byl TDI :-) Tak, wiem - wybebeszyć malucha, dać głowicę od Pandy i wiaderko zamiast wydechu. Ale oprócz tego? Wywalic to co z tylu pierdzi w maluchu i wstawic silnik od hondy. 500 z motocykla :-) J. |
|
Data: 2010-03-08 13:07:15 | |
Autor: grzech | |
Mała miejska żmija - Abarth, Twingo? | |
Wywalic to co z tylu pierdzi w maluchu i wstawic silnik od hondy.A po co psuć takie moto?;) Kup se tę hondzine 500, spali 5l. a frajda jak clio 2.0. I na koło da radę:))) grzech nyska |
|
Data: 2010-03-08 13:26:53 | |
Autor: J.F. | |
Mała miejska żmija - Abarth, Twingo? | |
Użytkownik "grzech" <zulus250wytnijzero@wp.pl> napisał
Wywalic to co z tylu pierdzi w maluchu i wstawic silnik od hondy. A po co psuć takie moto?;) Kup se tę hondzine 500, spali 5l. a frajda jak clio 2.0. I na koło da radę:))) Ale nie ma tego efektu jak byle maluchem uciekasz komus na swiatlach :-) I mowia o tobie "ten wariat na motorze". J. |
|
Data: 2010-03-08 15:31:49 | |
Autor: kamil | |
Mała miejska żmija - Abarth, Twingo? | |
"grzech" <zulus250wytnijzero@wp.pl> wrote in message news:hn2p9m$ji9$1inews.gazeta.pl... Wywalic to co z tylu pierdzi w maluchu i wstawic silnik od hondy.A po co psuć takie moto?;) Kup se tę hondzine 500, spali 5l. a frajda jak clio 2.0. Najwieksza frajda zima. Albo w deszczu. Albo w 35'c upale w czarnej skorze motocyklowej. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-03-08 13:30:28 | |
Autor: Michal Jankowski | |
Ma³a miejska ¿mija - Abarth, Twingo? | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:
Ale jednocze¶nie auto nie mo¿e paliæ w Bedzie bedzie. MJ |
|
Data: 2010-03-08 14:20:53 | |
Autor: fv | |
Mała miejska żmija - Abarth, Twingo? | |
J.F. wrote:
Tak, wiem - wybebeszyć malucha, dać głowicę od Pandy i wiaderko Obawiam się, że profesjonalne i w miarę trwałe rozwiązanie tego typu kosztowałoby mnie więcej niż zakup nowego auta z salonu. Całkiem serio do rozwiązania jest kilka trudnych problemów jak sprzęgło czy skrzynia biegów - one tego nie wytrzymają po prostu. A że są zintegrowane z silnikiem, to jest nad czym myśleć. Zresztą nie lepiej Cinquecento Sporting znaleźć? Cena podobna... Hm.. to jest w sumie myśl. -- fv |
|
Data: 2010-03-08 14:29:53 | |
Autor: krzysiek82 | |
Mała miejska żmija - Abarth, Twingo? | |
fv pisze:
> Hm.. to jest w sumie myśl. cc lub sc do tego silnik 1.4 16v jak ktoś chce to nawet turbo bo 1.4 16v już jako seria wrażenia nie robi. Tutaj chyba większą frajdę sprawi nietypowe i fajnie zrobione małe auto niż gotowiec z salonu :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-08 15:21:15 | |
Autor: fv | |
Mała miejska żmija - Abarth, Twingo? | |
krzysiek82 wrote:
fv pisze: Muszę być ze sobą szczery i przyznać się sam przed sobą i przed Wami, że się nie znam na tuningu nawet na tyle, żeby nie dać się obrobić firmie tuningowej. Mam jakąśtam podstawową wiedzę ale po pierwsze primo uważam, że auto powinno być fabrycznie przystosowane do ostrego ciśnięcia a po drugie nie mam jak fachowca skontrolować czy zrobił dobrze i czy w ogóle coś zrobił. Raz mieli ze mnie ubaw w serwisie motocyklowym jak mi wywiercili dziurkę w wydechu. Uznałem że zapierdziela jak dziki, dopiero później mi ktoś zwrócił uwagę że tylko głośniej słychać. No nie można się znać na wszystkim ;-) Akurat ja wybrałem inną działkę profesjonalnie a z automobilizmu wybrałem sobie fragment dotyczący prowadzenia pojazdów a nie mechaniki... Kilka razy tuningu próbowałem (w motocyklach) i rady fachowców sprawdziły się średnio, więc chyba sobie odpuszczę. Przykładowo zaproponowano mi wymianę filtra powietrza ze względu na to że wymieniłem wydech na bardziej przepustowy. Wydawało się logiczne, że będzie jeszcze szybciej. Tymczasem spadek momentu u dołu był większy niż to co doszło na górze i w rezultacie jest nieco słabsze przyspieszenie przy minimalnie wyższej prędkości maksymalnej (4km/h). Nie opłaciło się, chociaż wszyscy uważali że będzie lepiej. I co im teraz zrobię? Wymiana komputera to jedyne rozwiązanie, a to wiąże się z odłączeniem katalizatora. Później się okaże, że trzeba wymienić wtryskiwacze, potem pompę, potem przewody, potem tłoki i korbowody.. i tak w nieskończoność. A na końcu i tak smarowanie nie styknie albo sprzęgło padnie bo nieprzystosowane. I tyle mam o tuningu do powiedzenia. -- fv |
|
Data: 2010-03-08 15:32:35 | |
Autor: krzysiek82 | |
Mała miejska żmija - Abarth, Twingo? | |
fv pisze:
Kilka razy tuningu próbowałem (w motocyklach) i rady fachowców sprawdziły się średnio, więc chyba w sumie mam podobne doświadczenia, z taką różnicą, że jak czegoś nie rozkręcę to chory jestem, także z zawodu zajmuje się zupełnie czymś innym, ale dłubanie to dla mnie doskonała odskocznia. Rozumiem twoje obawy, odnośnie szybkich aut, znam jednego fiata 500 abarth w którym szyba już dwa razy poleciała. Dlaczego? Bo jest utwardzony i buda bardziej pracuje a jakie są polskie drogi wiadomo. Według mojej wiedzy karoseria 9a dokładniej sztywność) nie zmieniła się w porównaniu ze zwykłą wersją 500tki. Dlatego nie zawsze co fabrycznie jest idealnie dopasowane, nasze drogi potrafią wszystko zweryfikować. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-08 07:38:44 | |
Autor: raadaar | |
Ma³a miejska ¿mija - Abarth, Twingo? | |
On 8 Mar, 15:32, krzysiek82 <s...@user.pl> wrote:
fv pisze: A ja znam samochód w którym pekaj± szyby pomimo miekkiego zawieszenia.. Nasze drogi potrafi± wszystko zweryfikowaæ. |
|
Data: 2010-03-08 19:18:56 | |
Autor: Cavallino | |
Ma³a miejska ¿mija - Abarth, Twingo? | |
U¿ytkownik "raadaar" <roztojek@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:
A ja znam samochód w którym pekaj± szyby pomimo miekkiego zawieszenia. Niech zgadnê - Megane? W mojej by³ej wymienili zapobiegawczo tyln± szybê podczas jakiej¶ akcji, w³a¶nie z tytu³u takowego zagro¿enia. |
|
Data: 2010-03-08 10:37:36 | |
Autor: raadaar | |
Ma³a miejska ¿mija - Abarth, Twingo? | |
On 8 Mar, 19:18, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U¿ytkownik "raadaar" <rozto...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news: Blisko... ale Clio. I to tylko ten jeden egzemplarz. |
|
Data: 2010-03-08 23:03:45 | |
Autor: Cavallino | |
Ma³a miejska ¿mija - Abarth, Twingo? | |
U¿ytkownik "raadaar" <roztojek@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:31bd9ae5-30a6-42b9-948c-c10f5109f119z35g2000yqd.googlegroups.com...
On 8 Mar, 19:18, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote: U¿ytkownik "raadaar" <rozto...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news: Blisko... ale Clio. I to tylko ten jeden egzemplarz. Pewnie szyby mia³y z tej samej fabryki. ;-) |
|
Data: 2010-03-08 20:44:15 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
Ma?a miejska ?mija - Abarth, Twingo? | |
Dnia 08.03.2010 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³/a:
U?ytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisa? w wiadomo?ci news:hn2n7f$ccn$1inews.gazeta.pl... Masz racjê nie znasz siê. Nie by³o Clio 2.0T - Clio Sport to od zawsze wolnoss±ca dwulitrówka. Wcze¶niej Williams - 1.8 16v. Clio V6 nie wystepuje jako nowe auto - nie by³o takiego silnika w Clio III co z racji wieku chyba skre¶la model z rozwa¿añ autora w±tku. Ale jednocze?nie auto nie mo?e pali? w Bêdzie... Zadne z tych aut podczas deptania po duzym miejscie nie spali ponizej 10 litrow. JEzeli tak sie zdarzy to znaczy, ze albo miasto nie jest duze i zakorkowane albo to nie bylo deptanie ;-) W pewnym momencie do polo czy do skody najmocniejszy silnik to byl TDI :-) Poprzednia Fabia RS. W obecnej najmocniejszym jest silnik benzynowy. -- ____________________________________________ Chloru *** XU10J4RS *** chloru at chloru net |