Mała miejska żmija - Abarth, Twingo?

Data: 2010-03-08 21:55:24
Autor: krzyss
Mała miejska żmija - Abarth, Twingo?
fv pisze:

Chodzi wyłącznie o osiągi, przyczepność i radość z jazdy. Ale jednocześnie auto nie może palić w
mieście więcej niż 10 litrów przy bardzo ostrym ciśnięciu. Preferuję mały silnik.

CLIO Sport 2.0 2002r. ostro cisniete w wawie palilo 13-14L a psulo sie srednio co miesiac na 500-1000zl :-)

Cieszylem sie z tego auta dwa razy, jak kupowalem i jak sprzedalem he he

Teraz mam 1,9TDi@ 170KM i jezdzi sie troche wolniej, ale za to max spalanie to 10-11L ropy (automat)

Data: 2010-03-08 23:05:22
Autor: Cavallino
Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości news:4b95643bnews.home.net.pl...
fv pisze:

[...]

Taniocha.
Moja Meganka zanim się jej nie pozbyłem, poniżej 1000 na miesiąc nie schodziła.

Cieszylem sie z tego auta dwa razy, jak kupowalem i jak sprzedalem he he

A mówią że klienci Renault nie mają powodów do szczęścia - a tu patrz, aż dwa razy. ;-)

Data: 2010-03-08 23:20:59
Autor: Bartek
fv pisze:

[...]

powidzcie mi panowie, chociaz to nie ten temat.... co moze sie psuc w aucie co miesiac za ponad 1000 zł?
nie wyobrazam sobie zabardzo tego.
wyobrazam sobie sytuacje gdzie posiadaczem jest naiwny koles majacy kupe kasy i mechanik ktory wie co robic i jak robic by ta kase zdobyc. innej opcji niewidze.

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2010-03-09 10:47:35
Autor: Cavallino
fv pisze:

[...]

1000 zł to było tylko dlatego, że nie naprawiałem jej w ASO.
ASO zaśpiewało w jednym przypadku 6500 zł za naprawę tylnej belki (silentblocki padły po 3 latach), 2000 za wymianę silniczka wycieraczek itd
A psuć może się w Renault wszystko.

Data: 2010-03-09 10:48:08
Autor: omega_fan
[...]

Dokladnie, tez tak mysle...

Data: 2010-03-09 11:05:36
Autor: Cavallino
Mała miejska żmija - Abarth, Twingo?
Uzytkownik "omega_fan" <omf@nospam.org> napisal w wiadomosci news:hn55go$akh$1news.onet.pl...
[...]

I tez sie mylisz.
Pewnie nie doceniasz awaryjnosci Renault i cen czesci do tego badziewia.
Zamienników brak, oryginaly kosztuja krocie.

Data: 2010-03-09 11:37:43
Autor: Massai
Bartek wrote:

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w
wiadomości news:hn3sav$fgv$1news.onet.pl...  >Użytkownik "krzyss"
> [...]

wyobrazam sobie sytuacje gdzie posiadaczem jest naiwny koles majacy
kupe kasy i mechanik ktory wie co robic i jak robic by ta kase

W takim aucie - bardzo dużo rzeczy.

Poczynając od tego że takie wersje "hot" nie sa kompatybilne ze
zwykłymi w wielu punktach. W efekcie - kompletny brak zamienników,
tylko oryginały. A że mało takich aut jest - to i na używkę nie można
za bardzo liczyć.

Dodatkowo - ciężkie warunki pracy, zarówno wysilenie, jak i styl jazdy
(mało kto kupuje takie coś żeby dostojnie się toczyć), powodują że
podzespoły dostają mocno po dupie.

Co z tego że się nie zepsuje literalnie co miesiąc na 1k pln, jeśli się
zepsuje coś raz na pół roku - za 8k?

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-03-09 14:25:08
Autor: krzyss
Bartek pisze:

[...]

Czujniki ABS, brak zamiennikow w salonie 600zl jeden a popsuly sie dwa, tajemna wiedza czlowieka z renault pozwolila zakupic od jakiejs meganki przerobic wtyczki i zaplacic po 200zl za szt.

Sprezyny jedna pekla. ale zmieniac parami... po 300szt.
Amorki... w salonie po 650zl brak zamiennikow udalo sie z rabatami kupic po 350zl szt.

Napinacz paska klinowego + rolki + inne gowna 1400zl + wymiana raczej ASO bo wszyscy inni sie bali. Mialem warsztat ktory wiedzial o co chodzi ale terminy na tydzien zapisow a ja potrzebowalem auto na chodzie.

Alternator sie zjaral, elektryk powiedzial ze on nie bedzie sciagal przedniego pasa zeby wyjac alternator, zrobilem w jakims ASO gdzie koles wzial kase w lape. Nowy alternator 1400zl + robota, zamiennikow nie bylo   :-) ale koles zrobil wszystyko za 600zl

Lozysko w kole 400zl

Zarowki xenonowe 2x 120zl (kupowane na allegro) zmiana za 150zl (trzeba zdjac zderzak).

Zwijacz w kierownicy 500zl + wymiana 150zl

dalej juz nie pamietam.

Auto mialem 10 miesiecy mialo pewny przebieg 60kkm jak kupiowalem i 83kkm jak sprzedawalem chyba.
Znalem wszystkich poprzednich wlascicieli, mieli ciezkie nogi ale dbali o samochod.

Jeszcze badania na kompie ok 5x bo co jakis czas zapalala sie kontrolka silnika. No i wymienilem jedna sonde za tez cos kolo 400zl

Ogolnie problem byl ze znalezieniem warszatu ktory podjal by sie naprawy czegokolwiek nie psujac czegos przy okazji.

--
**** krzyss vel Qkill ****
  ===-- -  A3 TDI  -- -===

Data: 2010-03-10 08:32:00
Autor: Bartek
Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości news:4b964c35$1news.home.net.pl...
Bartek pisze:

[...]

[...]

napisz mi jescze raz o jakim aucie piszesz, zebym tego nie kupil kiedys:P

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] LYBRA 2.4 JTD

Data: 2010-03-10 09:43:41
Autor: Cavallino
Bartek pisze:

[...]

Obaj pisaliśmy o Renault.
Przy czym moja lista naprawa była o wiele dłuższa, nie chciało mi się jej wklejać po raz kolejny, zainteresowani znajdą w archiwum.

Data: 2010-03-10 13:10:58
Autor: Borys Pogoreło
Mała miejska żmija - Abarth, Twingo?
Dnia Wed, 10 Mar 2010 08:32:00 +0100, Bartek napisał(a):

[...]

napisz mi jescze raz o jakim aucie piszesz, zebym tego nie kupil kiedys:P

 Francuskim, więcej nie trzeba pisać ;-)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl