Mała wyprzedaż

Data: 2016-01-20 09:43:50
Autor: Marek
Mała wyprzedaż
Data: 2016-01-20 10:17:56
Autor: twistedme
Mała wyprzedaż
W dniu 2016-01-20 o 09:43, Marek pisze:
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=15201990

:-)

Zawsze wiedziałem, że ludzie na Wybrzeżu mają fantazję :)

To chyba jakieś jaja, bo dom też jest. Ciekawe czy się znajdą klienci na allegro?

Data: 2016-01-20 10:52:20
Autor: Liwiusz
Mała wyprzedaż
W dniu 2016-01-20 o 10:17, twistedme pisze:
[...]

Nie ma się co śmiać, myślę, że allegro i tak jest jednym z tańszych
nośników takich ogłoszeń.

--
Liwiusz

Data: 2016-01-20 12:21:07
Autor: J.F.
Mała wyprzedaż
Użytkownik "Liwiusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n7nlct$8k1$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Ty sie lepiej zastanow skad ta kolekcja ... od komornika ? :-)

J.

Data: 2016-01-20 11:31:44
Autor: abn140
Ma³a wyprzeda¿