Małe a szybkie?

Data: 2010-11-20 20:26:41
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Małe a szybkie?
Witam,

od roku mam Compaqa mini i doceniam piękno małego komputera, ale
jednocześnie odczuwam atomowatość. Czy są na rynku małe komputery, a o
normalnych parametrach?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-11-20 11:45:28
Autor: ptoki
Małe a szybkie?
On 20 Lis, 20:26, Przemysław Adam Śmiejek <niec...@spamu.pl> wrote:
Witam,

od roku mam Compaqa mini i doceniam piękno małego komputera, ale
jednocześnie odczuwam atomowatość. Czy są na rynku małe komputery, a o
normalnych parametrach?

sony vaio.
Jedna z serii della również.
Ale tanie one nie sa...

Data: 2010-11-21 16:37:09
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Małe a szybkie?
W dniu 20.11.2010 20:45, ptoki pisze:
sony vaio.
Jedna z serii della również.
Ale tanie one nie sa...

To zmniejszanie takie trudne jest? Bo  w sumie to mniejszy LCD=taniej.
Brak napędów=taniej. Czy sam fakt atomowatości sprawia, że płyta główna
może być mała, a już w normalnym nie?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-11-21 01:06:31
Autor: Grzegorz S
Małe a szybkie?
Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> wrote:
Witam,

od roku mam Compaqa mini i doceniam piękno małego komputera, ale
jednocześnie odczuwam atomowatość. Czy są na rynku małe komputery, a o
normalnych parametrach?

Lenovo x201 z Core i7

--
gs

Data: 2010-11-21 16:35:16
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Małe a szybkie?
W dniu 21.11.2010 02:06, Grzegorz S pisze:
Lenovo x201 z Core i7

Nie jest taki mały, jeżeli o tym:

http://www.komputronik.pl/index.php/product/108364/Notebooki_i_netbooki/Notebooki/Lenovo_ThinkPad_X201s_NUZ47PB_.html

mówimy. No i cena raczej mocno zaporowa.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-11-21 16:27:21
Autor: Grzegorz S
Małe a szybkie?
[...]

A jaki to byłby mały? z 7 calowym ekranem?
O cenie nie wspominałeś, więc naturalne iż akceptujesz dowolną.

--
gs

Data: 2010-11-21 21:08:14
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Małe a szybkie?
W dniu 21.11.2010 17:27, Grzegorz S pisze:
[...]

no np. mój Compaq mini.... 12 cali bodajże LCD.

O cenie nie wspominałeś, więc naturalne iż akceptujesz dowolną.

No wiesz, ale 6000 drożej to jednak nie jest rozsądna cena.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Małe a szybkie?