Małe kaski na duże głowy

Data: 2015-10-22 10:41:51
Autor: bans
Małe kaski na duże głowy
W dniu 2015-10-20 o 20:57, Piotr Rogoza pisze:

Ostatnio przymierzałem jakiś "wyższy" model Giro który ma regulowany
tylny zacisk.

Hm, a co to takiego? Bo regulację z tyłu ma chyba każdy kask...

--
bans

Data: 2015-10-22 21:06:23
Autor: Piotr Rogoza
Ma³e kaski na du¿e g³owy
Dnia Thu, 22 Oct 2015 10:41:51 +0200, bans napisał(a):

Hm, a co to takiego? Bo regulację z tyłu ma chyba każdy kask...
http://cdn.media.cyclingnews.com/2011/04/06/2/giro_aeon_rear_view_600.jpg
Ale nie każdy ma w pionie. Jednak na moją potylicę to mało. Bywa nieraz że zwykła czapka mnie uciska. Myślałem że mi się wydaje ale inni też tak mają, tylko bardziej nieliczni.

A co do Giro to różne modele mają różne regulację. Niestety na ich stronie tego nie widać. Ale poszukamy jeszcze... --
piecia aka dracorp

Data: 2015-10-23 07:59:00
Autor: bans
Małe kaski na duże głowy
W dniu 2015-10-22 o 23:06, Piotr Rogoza pisze:

A co do Giro to różne modele mają różne regulację. Niestety na ich
stronie tego nie widać. Ale poszukamy jeszcze...

Trudno coś doradzić, każdy łeb jest inny ;)
Ja też mam spory (59cm), kilka kasków przerobiłem - a wygodne są dla mnie kaski Specialized: w góry Vice, a na szosę Propero 2 - tylko trudno jest nazwać "małymi z zewnątrz", to wielkie garnki ;)

Met Terra mi się nie sprawdził - za ciasny, POC Trabec - koliduje z okularami...

--
bans

Data: 2015-10-26 03:48:43
Autor: rmikke
Ma³e kaski na du¿e g³owy
W dniu czwartek, 22 pa¼dziernika 2015 23:08:33 UTC+2 u¿ytkownik Piotr Rogoza napisa³:
Dnia Thu, 22 Oct 2015 10:41:51 +0200, bans napisa³(a):

> Hm, a co to takiego? Bo regulacjê z ty³u ma chyba ka¿dy kask...
http://cdn.media.cyclingnews.com/2011/04/06/2/giro_aeon_rear_view_600.jpg
Ale nie ka¿dy ma w pionie. Jednak na moj± potylicê to ma³o. Bywa nieraz ¿e zwyk³a czapka mnie uciska. My¶la³em ¿e mi siê wydaje ale inni te¿ tak maj±, tylko bardziej nieliczni.

A co do Giro to ró¿ne modele maj± ró¿ne regulacjê. Niestety na ich stronie tego nie widaæ. Ale poszukamy jeszcze...

Nie wiem, jak jest w tej chwili, ale parê lat temu nic z Giro
nie mog³em dopasowaæ na swój baniak. Nawet kaski o du¿ym obwodzie
by³y za w±skie, uciska³y z boków. Natomiast bez wiêkszych problemów
dopasowa³em jakiego¶ Lazera, obecnie je¿d¿ê w Alpina Mythos.

Małe kaski na duże głowy