Ma艂e obejmy 'P' (R?) do mocowania b艂otnik贸w - gdzie kupi膰?

Data: 2010-09-04 17:42:35
Autor: Krzy艣 Cierpi臋tnik
Ma艂e obejmy 'P' (R?) do mocowania b艂otnik贸w - gdzie kupi膰?
Cze艣膰. Taki element:
http://www.velo-orange.com/hor4msi.html
http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-84224226242177_2120_3446392

Zastosowanie:
http://1.bp.blogspot.com/_C1XrRVl3W8k/Sbq3zZXnYxI/AAAAAAAAH88/Am_VVa6R37c/s1600-h/honjo+long+2.jpg

Ktokolwiek widzia艂, ktokolwiek wie? W rowerowych oczywi艣cie bieda jak
zwykle.

Na razie mam samor贸bk臋, ale troch臋 jej brakuje na idea艂u.

--
Krzy艣

Data: 2010-09-04 20:34:49
Autor: piecia aka dracorp
Ma砮
Dnia Sat, 04 Sep 2010 17:42:35 +0000, Krzy艣 Cierpi臋tnik napisa艂(a):

Ktokolwiek widzia艂, ktokolwiek wie? W rowerowych oczywi艣cie bieda jak
zwykle.

Na razie mam samor贸bk臋, ale troch臋 jej brakuje na idea艂u.

Przejd藕 si臋 do metalowego ze 艣rubkami, ja ostatni zakupi艂em 艣rubki prawie pasuj膮ce do klamkomanetek Campy.

--
piecia aka dracorp

Ma艂e obejmy 'P' (R?) do mocowania b艂otnik贸w - gdzie kupi膰?