Małe, zawistne karakany

Data: 2016-02-20 03:43:27
Autor: stevep
Małe, zawistne karakany
# Nie wiem, jakie papiery podpisał Lech Wałęsa. Nie będę oceniać  zachowania prostego robotnika przyciskanego przez ubeków, a już na pewno  nie będę oceniał tego zachowania w oparciu kwity gromadzone przez ubeków.  Mogę jedynie oceniać „rezultaty” konfrontacji tego prostego robotnika, i  tych ubeków.
Nie ma już solidarności Polaków, nie ma szacunku świata. Jest gorycz i  śmieszność. Największa siła polityczna, która bierze odpowiedzialność za  mój kraj, przekonuje, że nie było bohaterskiego zrywu 10 milionów Polaków  - ale machinacje SB, nie było bohaterów – ale agenci; nie wywalczono  wolnego państwa - ale kondominium rosyjsko-niemieckie. Jedyne z czego mogę  być jako Polak dumny, to z przegranego Powstania Warszawskiego,  przegranych Żołnierzy Wyklętych, no i z prezydenta Lecha Kaczyńskiego,  który zginął w katastrofie zawinionej przez niedbalstwo i głupotę.

Nie będę bronił Lecha Wałęsy, bo on nie potrzebuje mojej obrony. Muszę  bronić się sam. Muszę bronić się przed jadem i podłością, przed myśleniem  o moim kraju, jako mateczniku zdrajców i degeneratów, a w najlepszym  wypadku nieudaczników.
Mam swoją Polskę, która jest krajem wolnym, mam swojego Lecha Wałęsę,  który był człowiekiem dzielnym!
Polsce się udało, i Lechowi Wałęsie się udało! #
Ze strony:
http://skroc.pl/6b812

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-20 08:04:32
Autor: Mark VVoydak
Małe, zawistne karakany
Dnia Sat, 20 Feb 2016 03:43:27 +0100, stevep napisa(a):

# Nie wiem, jakie papiery podpisa Lech Wasa. Nie bd ocenia  zachowania prostego robotnika przyciskanego przez ubekw, a ju na pewno  nie bd ocenia tego zachowania w oparciu kwity gromadzone przez ubekw.  Mog jedynie ocenia rezultaty konfrontacji tego prostego robotnika, i  tych ubekw.#

Mylisz si! Kwity zbiera https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

--
Mark VVoydak

Małe, zawistne karakany