Małgorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdę [RMF24]

Data: 2011-01-12 19:35:17
Autor: A. Filip
Małgorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdę [RMF24]
http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/kaczynski-fakty/news-malgorzata-wassermann-raport-mak-w-kilku-punktach-mowi,nId,317783
<cytat>    MaÅ‚gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdÄ™
  12 stycznia (16:53)
  W co najmniej kilku punktach raport MAK mówi wprost nieprawdÄ™. Na
  przykÅ‚ad mówi o tym, że polska prokuratura wyrażaÅ‚a zgodÄ™ na
  ujawnienie raportu MAK-u, że kontrolerzy nie wprowadzali pilotów w
  bÅ‚Ä…d, że lotnisko byÅ‚o dobrze wyposażone i w peÅ‚ni sprawne - wylicza w
  rozmowie z dziennikarzem RMF FM MaÅ‚gorzata Wassermann.
</cytat>

Perswazja jest bardzo złą metodą współżycia społecznego, ale niczego lepszego
do tej pory nie wymyślono.
  -- Churchill, Winston (1874-1965)

Data: 2011-01-12 10:49:14
Autor: robertbig
Ma³gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdê [RMF24]
On 12 Sty, 19:35, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
, ¿e lotnisko by³o dobrze wyposa¿one i w pe³ni sprawne -

k³amstwa, k³amstwa

Lotnisko jest zamkniete od 11.2009
Polacy sami sobie wybrali to lonisko. Pomimo zalecen i sugestii strony
Rosyjskiej ,ze lepiej Witebsk z ILS.
Lotnisko to  nie musi spe³niaæ ¿adnych norm . Mo¿e byc jakie jest i
gorsze.
Jesli chciano tam ladowac , to tylko wtedy gdy by³a taka mozliwo¶c.
(Dobra widoczno¶c nie by³a przeciwskazaniem)
To ,ze oczekuje sie ,ze powinno byc to czy tamto . Jest bzdur±. To
nieczynne lotnisko.
Nie miedzynarodowy port od którego sie wymaga. I to tez wymaga
sprawnosci tylko tego co jest. A nie zg³asza siê zachcianki ,ze ma ILS
np. !!!

To lotnisko w Karcie Lotu 101 , z w/w przyczyn figuruje pod nazwa
PRZYGODNE !

!!!PRZYGODNE!!!!!

Nic wiêcej !

Data: 2011-01-12 19:14:11
Autor: obserwator
Styl cycka - obserwator ma racjê :)
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a): sposob stawiania kropek i przecinkow w tekscie,tez.
no i ta ekpresja, bezmyslny slowotok itp.

Data: 2011-01-12 19:59:46
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 19:49, robertbig pisze:
[...]

nawet wiêcej, rosja wstêpnie odmowi³a ladowania na tym lotnisku w czasie ustalania warunków przelotu, dopiero po interwencji kancelarii prezydenta wyra¿ono zgodê na l±dowanie tam.

Data: 2011-01-12 20:12:24
Autor: A. Filip
Xan <info@activsoft.pl> pisze:
W dniu 12.01.2011 19:49, robertbig pisze:
On 12 Sty, 19:35, "A. Filip"<a...@xl.wp.pl>  wrote:
, że lotnisko było dobrze wyposażone i w pełni sprawne -

kłamstwa, kłamstwa

Lotnisko jest zamkniete od 11.2009
Polacy sami sobie wybrali to lonisko. Pomimo zalecen i sugestii strony
Rosyjskiej ,ze lepiej Witebsk z ILS.
Lotnisko to  nie musi speÅ‚niać żadnych norm . Może byc jakie jest i
gorsze.
Jesli chciano tam ladowac , to tylko wtedy gdy była taka mozliwośc.
(Dobra widocznośc nie była przeciwskazaniem)
To ,ze oczekuje sie ,ze powinno byc to czy tamto . Jest bzdurÄ…. To
nieczynne lotnisko.
Nie miedzynarodowy port od którego sie wymaga. I to tez wymaga
sprawnosci tylko tego co jest. A nie zgłasza się zachcianki ,ze ma ILS
np. !!!

To lotnisko w Karcie Lotu 101 , z w/w przyczyn figuruje pod nazwa
PRZYGODNE !

!!!PRZYGODNE!!!!!

Nic więcej !

nawet więcej, rosja wstępnie odmowiła ladowania na tym lotnisku w
czasie ustalania warunków przelotu, dopiero po interwencji kancelarii
prezydenta wyrażono zgodę na lądowanie tam.

Czyli to straszny prezydent jeszcze naraził biednego wspaniałego
premiera na lądowanie na tym lotnisku bo bez niego "premier z PO" by też leciał do Witebska choćby i dobrą pogodę bo rząd PO by tam
lądowania w życiu nie potrafił załatwić?! ;-)

Ze słów mostu nie zbudujesz - do tego potrzebne jest drewno.
  -- PrzysÅ‚owie fiÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-01-12 20:15:53
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:12, A. Filip pisze:
Xan<info@activsoft.pl>  pisze:
[...]

Czyli to straszny prezydent jeszcze narazi³ biednego wspania³ego
premiera na l±dowanie na tym lotnisku bo bez niego "premier z PO"
by te¿ lecia³ do Witebska choæby i dobr± pogodê bo rz±d PO by tam
l±dowania w ¿yciu nie potrafi³ za³atwiæ?! ;-)

nie wiem, mo¿e rz±d tez wymusi³

Data: 2011-01-12 20:29:47
Autor: A. Filip
Xan<info@activsoft.pl>  pisze:
[...]

premiera na lÄ…dowanie na tym lotnisku bo bez niego "premier z PO"
by też leciał do Witebska choćby i dobrą pogodę bo rząd PO by tam
lądowania w życiu nie potrafił załatwić?! ;-)

nie wiem, może rząd tez wymusił

Lądowanie na tym lotnisku przy dobrej/przyzwoitej pogodzie było
"błądkiem", lądowanie [lub próba lądowania przy znacząco obniżonym
minimum wysokości odejścia przy braku widoczności pasa] na tym lotnisku
w sytuacji poniżej minimów widoczności (w pionie i w poziomie) dla
tego "lotniska i samolotu", lotniska  z takim "oficjalnie" osprzÄ™tem
było dużym (samabójczym) błędem.

Ja jestem w stanie zrozumieć że piloci & Błasik mogli założyć że
kontrolerzy "znacznie mijają się z prawdą" co rzeczywistych warunków
pogodowych panujących na lotnisku ale i tak kwestia "zejścia za nisko"
zostaje z kwestiÄ… czy piloci *wiedzieli* (zostali *formalnie*
i zgodnie z należytymi procedurami poinformowani przed tym lotem) o tym
jarze przez pasem.

Bo zejście "za nisko" na podstawie radio-wysokościomierza a nie
ciśnienio-wysokościomierza świadczyłoby o "zapomnieniu o jarze"
połączonym z brakiem wiary co do ciśnienia podawanego przez kontrolera.

Zamieszanie to radość dla złodzieja.
  -- PrzysÅ‚owie abisyÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-01-12 20:03:02
Autor: dK
Ma³gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdê [RMF24]

U¿ytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:b60925f8-488f-4501-b90e-4f0918976dd529g2000yqq.googlegroups.com...
On 12 Sty, 19:35, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
, ¿e lotnisko by³o dobrze wyposa¿one i w pe³ni sprawne -

k³amstwa, k³amstwa

Lotnisko jest zamkniete od 11.2009
===========================

Dezinformujesz.
Jest nieu¿ytkowane po rozwi±zaniu tamtejszego w 2009 r. pu³ku lotnictwa.
A to nie oznacza, ze jest zamkniête.

dK

Data: 2011-01-12 20:04:25
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 20:03, dK pisze:
Dezinformujesz.
Jest nieu¿ytkowane po rozwi±zaniu tamtejszego w 2009 r. pu³ku lotnictwa.
A to nie oznacza, ze jest zamkniête.

Dziwne, ¿e Donald wyl±dowa³ tam bez przeszkód :)

Data: 2011-01-12 19:40:15
Autor: dK

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:2kx6szbz6e+B1C@joyce.huge.strangled.net...
[...]

To regulujÄ… postanowienia konwencji a nie prokuratura.

że kontrolerzy nie wprowadzali pilotów w
 bÅ‚Ä…d, że lotnisko byÅ‚o dobrze wyposażone i w peÅ‚ni sprawne - wylicza w
 rozmowie z dziennikarzem RMF FM MaÅ‚gorzata Wassermann.

A co obiecywali kontrolerzy, czego nie było?
Konkrety Wasermanówna niech poda, a nie PiSdoli.

dK

Data: 2011-01-12 19:48:59
Autor: u2
Ma³gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdê [RMF24]
W dniu 2011-01-12 19:40, dK pisze:
A co obiecywali kontrolerzy, czego nie by³o?
Konkrety Wasermanówna niech poda, a nie PiSdoli.

Masz kontakt z kontrolerami ? Dlaczego wycofali swoje wcze¶niejsze
zeznania ?

Data: 2011-01-12 19:57:40
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 19:48, u2 pisze:
[...]

nie oni, a prokuratura, a dlatego aby rosja umy³a rêce od odpowiedzialnosci za to ze kategorycznie nie odmowi³a l±dowania. (ale jak by odmówili to chyba wiesz jakie by³o by larum na ca³y ¶wiat)

Data: 2011-01-12 20:03:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Ma³gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdê [RMF24]

U¿ytkownik "Xan" <info@activsoft.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igktj5$um3$3news.net.icm.edu.pl...
[...]

By³o inaczej. To Polakom nie podoba³o siê, ¿e zeznania kontrolerów maj± tê sam± godzinê i krzywili siê na to. No to Ruskie wycofali te zeznania i dali nowe. Nikt nie pozwoli³ na l±dowanie. Tylko na zej¶cie do 100 m z gotowo¶ci± odej¶cia na drugi kr±g. Chyba, ¿e z tej wysoko¶ci zobaczyliby próg lotniska. Wówczas dostaliby pozwolenie na l±dowanie.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-12 20:04:54
Autor: dK
Ma³gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdê [RMF24]

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d2dfaf5$0$2459$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli formalnie dostali zgodê warunkow±. To co opisujesz to w³a¶nie to.

dK

Data: 2011-01-12 20:07:54
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:04, dK pisze:

[...]

nie dostali zgody na l±dowanie (dobrze pisze) jak by zobaczyli lotnisko to wtedy kontroler da³by zogde lub nie

Data: 2011-01-12 12:53:45
Autor: Marek
On Jan 12, 8:07 pm, Xan <i...@activsoft.pl> wrote:
> [...]

> dK

nie dostali zgody na l±dowanie (dobrze pisze) jak by zobaczyli lotnisko
to wtedy kontroler da³by zogde lub nie- Hide quoted text -

Moze...jakby zobaczyli to LOTNISKO ( !!!)  toby dopiero zrezygnowali z
ladowania...???

Data: 2011-01-12 20:09:01
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 20:07, Xan pisze:
nie dostali zgody na l±dowanie (dobrze pisze) jak by zobaczyli lotnisko
to wtedy kontroler da³by zogde lub nie

No to siê zdecyduj. Dali czy nie dali zgodê ? :)

Data: 2011-01-12 20:11:45
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:09, u2 pisze:
W dniu 2011-01-12 20:07, Xan pisze:
nie dostali zgody na l±dowanie (dobrze pisze) jak by zobaczyli lotnisko
to wtedy kontroler da³by zogde lub nie

No to siê zdecyduj. Dali czy nie dali zgodê ? :)

czego nie rozumiesz ?
ver.1 Pilot melduje wierzy "widzê lotnisko" - wierza: pozwalam ladowaæ lub wypad
ver.2 Pilot melduje wierzy "nie widze lotniska" - wierza: spadac na zapsowe

Data: 2011-01-12 20:16:02
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 20:11, Xan pisze:
[...]

Nie ¶ciemniaj, dK napisa³, ¿e s³ysza³ wyra¼nie, ¿e ruscy dali zgodê na
warunkowe l±dowanie.

Data: 2011-01-12 20:24:28
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:16, u2 pisze:
[...]

jak dk napisze ze jeste¶ g³upi, to tez to bedzie prawda ?

Data: 2011-01-12 20:32:25
Autor: dK
Ma³gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdê [RMF24]

U¿ytkownik "Xan" <info@activsoft.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igkv5c$3bn$5news.net.icm.edu.pl...
[...]

Zacytowa³em tylko to co powiedzia³ kontroler (dowody: opublikowane dzi¶ nagranie ze skrzynki) w t³umaczeniu tego co powiedzia³.
No chyba, ¿e nie powiedzia³ tego co powiedzia³, no ale wtedy, wybacz, nie jestem w stanie ju¿ nikogo przekonaæ do tego, ¿e czarne JEST czarne, skoro Pan Prezes og³osi³, ¿e nie jest i ju¿ :)

dK

Data: 2011-01-12 21:31:53
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:32, dK pisze:

[...]

pan Prezes te¿ powiedzia³ "oddaj±c g³os na PO oddajecie g³os na Polskê" i jak tu sie z nim nie zgodziæ.

Data: 2011-01-12 20:17:07
Autor: dK
Ma³gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdê [RMF24]

U¿ytkownik "Xan" <info@activsoft.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igkudh$um3$8news.net.icm.edu.pl...
[...]

Rozumiem, Pilot melduje, ¿e jest wierz±cy. Nie wiadomo jednak, czy praktykuj±cy :)

dK

Data: 2011-01-12 20:38:00
Autor: A. Filip

Użytkownik "Xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości
W dniu 12.01.2011 20:09, u2 pisze:
W dniu 2011-01-12 20:07, Xan pisze:
nie dostali zgody na lÄ…dowanie (dobrze pisze) jak by zobaczyli lotnisko
to wtedy kontroler dałby zogde lub nie

No to siÄ™ zdecyduj. Dali czy nie dali zgodÄ™ ? :)

czego nie rozumiesz ?
ver.1 Pilot melduje wierzy "

Rozumiem, Pilot melduje, że jest wierzący. Nie wiadomo jednak, czy
praktykujÄ…cy :)

dK

oj czepiasz sie :D

Ale przynajmniej zabawnie :-)
Ja ma dość zacietrzewionych (politycznych) dyskusji, wręcz z "z pianą na ustach".

Lepszy jest chleb przy spokojnym sercu niż bogactwo pełne niepokoju.
  -- PrzysÅ‚owie egipskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-01-12 21:30:46
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:38, A. Filip pisze:
Xan<info@activsoft.pl>  pisze:
[...]

Ja ma do¶æ zacietrzewionych (politycznych) dyskusji,
wrêcz z "z pian± na ustach".

jak juz jest 'piana' to trzeba zaszczepiæ :D albo uspiæ :D bezpieczniej dla otoczenia

Data: 2011-01-12 20:10:57
Autor: dK
Ma³gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdê [RMF24]

U¿ytkownik "Xan" <info@activsoft.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igku6b$um3$6news.net.icm.edu.pl...
[...]

Wyra¼nie s³ychaæ "dopolnitelnaja posadka" - zgoda na warunkowe L¡DOWANIE
dK

Data: 2011-01-12 20:12:41
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 20:10, dK pisze:
nie dostali zgody na l±dowanie (dobrze pisze) jak by zobaczyli lotnisko

Wyra¼nie s³ychaæ "dopolnitelnaja posadka" - zgoda na warunkowe L¡DOWANIE

Wprowadzili ich w b³oto.

Data: 2011-01-12 20:13:29
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:10, dK pisze:

[...]

to nie jest zgoda na l±dowanie, nawet to Klich mówi³

Data: 2011-01-12 20:16:10
Autor: dK
Ma³gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdê [RMF24]

U¿ytkownik "Xan" <info@activsoft.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igkugp$um3$9news.net.icm.edu.pl...
[...]

Bo nie jest. To jest zgoda na l±dowanie WARUNKOWE.
Ponia³? :)

dK

Data: 2011-01-12 20:23:09
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:16, dK pisze:

[...]

nie jest to zgoda na posadzenie samolotu na lotnisku, piloci mówili ze zgoda na ladowanie jest inna.

Data: 2011-01-12 20:29:32
Autor: dK
Ma³gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdê [RMF24]

U¿ytkownik "Xan" <info@activsoft.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igkv2t$3bn$3news.net.icm.edu.pl...
[...]

tak,  "posadku rozreszaju". A to co powiedzia³ kontroler to zgoda na warunkowe l±dowanie. Nie l±dowanie.
Kontroler mia³ takie prawo. A pilot mia³ obowi±zek trzymaæ siê ¶ci¶le instrukcji l±dowania. Nie widzi gleby z wysoko¶ci 100 m - wypad.
Poste jak konstrukcja cepa.

dK

Data: 2011-01-12 20:48:58
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Acha. Czyli jest to zgoda na wodowanie, czy wniebowziêcie?

Data: 2011-01-12 20:18:11
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 20:13, Xan pisze:
Wyra¼nie s³ychaæ "dopolnitelnaja posadka" - zgoda na warunkowe L¡DOWANIE
dK

to nie jest zgoda na l±dowanie, nawet to Klich mówi³

Wystarczy³o pos³uchaæ Klicha dzisiaj w Wiadomo¶ciach. On nie przyjmuje
raportu MAK-u. Ma do niego zastrze¿enia.

Tak wiêc wina le¿y po stronie ruskich.

Data: 2011-01-12 20:22:02
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:18, u2 pisze:
[...]

Nie przyjmuje czêsci raportu dotyczacego odpowiedzialno¶ci rosji.

Nie wiedzia³em ze rosjanie pilotowali samolot skoro to ich wina.

Data: 2011-01-12 20:28:17
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 20:22, Xan pisze:
Tak wiêc wina le¿y po stronie ruskich.

Nie przyjmuje czêsci raportu dotyczacego odpowiedzialno¶ci rosji.

Nie wiedzia³em ze rosjanie pilotowali samolot skoro to ich wina.

Dlaczego piszesz Rosja i Rosjanie z ma³ej litery ? Czy¿by¶ sam by³ ruskiem ?

A to ¿e ruscy czeki¶ci odpowiadaj± za zamach to wiêcej ni¿ pewne. Teraz
nale¿y my¶leæ o odpowiedniej karze dla nich.

Data: 2011-01-12 21:05:01
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:28, u2 pisze:
[...]

nie, ¦l±zokiem

A to ¿e ruscy czeki¶ci odpowiadaj± za zamach to wiêcej ni¿ pewne. Teraz
nale¿y my¶leæ o odpowiedniej karze dla nich.

Kontroler ju¿ ma przer±bane, a ty chcesz go karaæ jeszcze ?

Data: 2011-01-12 21:06:59
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 21:05, Xan pisze:
Dlaczego piszesz Rosja i Rosjanie z ma³ej litery ? Czy¿by¶ sam by³
ruskiem ?

nie, ¦l±zokiem

Kutz vel Kuc ? :)

A to ¿e ruscy czeki¶ci odpowiadaj± za zamach to wiêcej ni¿ pewne. Teraz
nale¿y my¶leæ o odpowiedniej karze dla nich.

Kontroler ju¿ ma przer±bane, a ty chcesz go karaæ jeszcze ?

Kontroler to gostek od specjalnych poruczeñ. W³os mu za rz±dów Putina
nie spadnie.

Data: 2011-01-12 20:40:24
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2011-01-12 20:13, Xan pisze:
Wyraźnie słychać "dopolnitelnaja posadka" - zgoda na warunkowe LĄDOWANIE
dK

to nie jest zgoda na lądowanie, nawet to Klich mówił

Wystarczyło posłuchać Klicha dzisiaj w Wiadomościach. On nie przyjmuje
raportu MAK-u. Ma do niego zastrzeżenia.

Tak więc wina leży po stronie ruskich.

Co by Tusk i oba Klichy nie mieszały winy nie da się zwalić tylko na
"śp. prezydenta i ruskich".

U wielu ludzi spokój jest odrętwieniem, wzruszenie wściekłością.
  -- Epikur (341-271 p.n.e.)

Data: 2011-01-12 20:46:27
Autor: dK
Ma³gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdê [RMF24]

U¿ytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d2dfcc5$0$2500$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dok³adnie to wie¿a powiedzia³a "Posadka dopolnitelno" czas: 10:39:41
177 strona raportu.
http://slimak.onet.pl/_m/TVN/tvn24/finalreport_rus.pdf

dK

Data: 2011-01-12 23:25:36
Autor: Tomy M.
Małgorzata Wassermann: Raport MAK w k ilku punktach mówi wprost nieprawdę [RMF24]
W dniu 2011-01-12 20:46, dK pisze:

Dokładnie to wieża powiedziała "Posadka dopolnitelno" czas: 10:39:41
177 strona raportu.
http://slimak.onet.pl/_m/TVN/tvn24/finalreport_rus.pdf

Naprawdę coś z Tobą nie tak ... jak można jako dowód
przedstawiać ruskie historyjki napisane przez Jurija Czajkę
który wcześniej podobne opowiadania pisał o śmierci Anny Politkowskiej i Aleksandra Litwinienki.
Jak trzeba mieć najebane pod deklem aby słowa napisane
przez Jurija Czajkę przyjmować za dobrą monetę?

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii monotonną
procesję i nierówną walkę zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"   —   Zbigniew Herbert

Data: 2011-01-12 20:46:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Ma³gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdê [RMF24]

U¿ytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d2dfb5a$0$2455$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak. I gdyby jakim¶ cudem w momencie, gdy byli na 100 m  mg³a ust±pi³a, zobaczyliby próg lotniska, zameldowaliby o tym, dostaliby pozwolenie na l±dowanie. Gdyby nie zmieni³a siê pogoda i nie widzieli progu lotniska, bezwarunkowo musieli odej¶æ na drugi kr±g. Formalnie nikt nie pozwoli³ na l±dowanie.

Data: 2011-01-12 20:50:10
Autor: dK
Ma³gorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdê [RMF24]

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d2e0536$0$2506$65785112news.neostrada.pl...

Tak, toczno!

dK

Data: 2011-01-12 20:52:57
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 20:50, dK pisze:
[...]

Wsie prikazy ispo³niajem niemiedlitielno ! :)

Data: 2011-01-12 21:23:54
Autor: dK
[...]

Ma³e tylko sprostowanie. Kontroler wydaj±c zgodê na l±dowanie
po komendzie "l±dowanie warunkowe" tak naprawde stwierdza, ¿e nie ma fizycznych przeszkód na pasie i na torze podej¶cia samolotru i NIC WIÊCEJ. Pe³na odpowiedzialno¶æ za ostateczne podjêcie fizyczne decyzji spada na pilota. Wiêc nic tu nie ma do rzeczy nag³e i cudowne wypogodzenie siê. Pilot po tej komendzie zgody na l±dowanie mo¿e w dalszym ci±gu wykonaæ manewr odej¶cia, nawet w ostatniej chwili.

dK

Data: 2011-01-12 20:04:57
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:03, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

ale szczerze mówi±c (pisz±c) jak by Rosja powiedzia³a "wypad st±d nie ma zgody na l±dowanie" to by pisuarki zjedli ich,

Data: 2011-01-12 20:31:50
Autor: A. Filip
Xan <info@activsoft.pl> pisze:
[...]

Masz kontakt z kontrolerami ? Dlaczego wycofali swoje wcześniejsze
zeznania ?

nie oni, a prokuratura, a dlatego aby rosja umyła ręce od
odpowiedzialnosci za to ze kategorycznie nie odmowiła lądowania. (ale
jak by odmówili to chyba wiesz jakie było by larum na cały świat)

Było inaczej. To Polakom nie podobało się, że zeznania kontrolerów mają
tÄ™ samÄ… godzinÄ™ i krzywili siÄ™ na to. No to Ruskie wycofali te zeznania
i dali nowe. Nikt nie pozwolił na lądowanie. Tylko na zejście do 100 m z
gotowością odejścia na drugi krąg. Chyba, że z tej wysokości zobaczyliby
próg lotniska. Wówczas dostaliby pozwolenie na lądowanie.

ale szczerze mówiąc (pisząc) jak by Rosja powiedziała "wypad stąd nie
ma zgody na lÄ…dowanie" to by pisuarki zjedli ich,

*Teraz* by tak powiedzieli?
Ruski też jest mądry *PO* szkodzie? :-)

Marionetki marzÄ… daremnie o monologu Hamleta
  -- Lec, StanisÅ‚aw Jerzy (1909-1966)

Data: 2011-01-12 21:35:30
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:31, A. Filip pisze:
Xan<info@activsoft.pl>  pisze:
[...]

Ruski te¿ jest m±dry *PO* szkodzie? :-)

mi chodzi³o o sytuacje jak by 10.04.2010 odmówili l±dowania. Juz widzê te larum na ca³y ¶wiat jaka ta rosja z³a.

Data: 2011-01-12 20:05:20
Autor: u2
[...]

No w koñcu kacapy uzgodnili swoj± wersjê. :)

Data: 2011-01-12 20:03:28
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 19:57, Xan pisze:
[...]

A wiesz co siê dzieje obecnie z kontrolerami ?

Data: 2011-01-12 20:09:31
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:03, u2 pisze:
[...]

Kontroler mia³ przer±bane zawsze, teraz ma za to ¿e sie rozwalili, jak by odmówi³ tez by mia³ przer±bane za to ¿e rosja by³a by szkalowana, dla niego tylko udane l±dowanie by³o dobrym wyjsciem.

Data: 2011-01-12 20:14:48
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 20:09, Xan pisze:
[...]

Ty, ja Rosji nie szkalujê, znam kilku Rosjan i ich szanujê. Choæ
czyta³em równie¿ kilka ¿yczeñ ¶mierci pod adresem Kaczki. Widaæ, ¿e
d±¿yli do likwidacji Kaczki w my¶li polityki neoimperialnej.

Data: 2011-01-12 20:19:55
Autor: Xan
W dniu 12.01.2011 20:14, u2 pisze:
[...]

A gdzie ja pisze ze ty Rosjê szkalujesz ?

Rosja d±¿y³a do likwidacji Kaczki ? A czy nie uwa¿asz ¿e likwidacja Kaczki w takim miejscu jak Katyñ jest dla Rosji jak strza³em sobie w ³eb ? Przecie¿ rosja od lat ucisza³a sprawê katynia a przez t± katastrofê ca³y ¶wiat zadawa³ pytanie "po co Kaczka tam lecia³a".

Data: 2011-01-12 20:24:21
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 20:19, Xan pisze:
[...]

Znam Rosjê na wylot. Wiem do czego s± zdolni, aby odzyskaæ mocarstwow±
pozycjê utracon± przez Jelcyna rozpijanego przez czekistów.

Dlatego nie zadajê pytania dlaczego Kaczka tam lecia³a, (bo w sumie sam
pisa³em na psp, ¿e powinien lecieæ i do Katynia i do Moskwy, pomimo
podwójnej gry Donalda T.) tylko kiedy w koñcu czeki¶ci ponios± zas³u¿on±
karê ? :)

Małgorzata Wassermann: Raport MAK w kilku punktach mówi wprost nieprawdę [RMF24]