Mało? dużo?

Data: 2019-03-11 02:39:14
Autor: kk
Mało? dużo?
http://niusy.pl/@nczas.com/a6c

"
Norweg jechał zbyt szybko swoim nowym terenowym samochodem i uderzył w inny, który zatrzymał się przed przejściem dla pieszych. W efekcie tej kolizji pierwszy pojazd najechał na przechodzącą po pasach 12-letnią dziewczynkę.

Skazany został na 16 dni więzienia w zawieszeniu na dwa lata, grzywnę w wysokości 10 tysięcy koron oraz utratę prawa jazdy na dziewięć miesięcy.
"

Data: 2019-03-10 22:47:39
Autor: przemek.jedrzejczak
Mało? dużo?
Widocznie junior potrzebuje auto z systemem bezpieczeństwa city crash jesli koordynacja zawodzi. Pomyłka sugeruje zaś konieczność powtórki kursu na prawo jazdy.

Data: 2019-03-11 07:11:22
Autor: Olfi
Mało? Egzamin dla kierowców.
Użytkownik <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości

 konieczność powtórki kursu na prawo jazdy.

Egzamin dla kierowców z przepisów PoRD powinien być obowiązkowy
raz na 5 lat.

Data: 2019-03-11 12:20:20
Autor: Jacek Maciejewski
Mało? Egzamin dla kierowców.
Dnia Mon, 11 Mar 2019 07:11:22 +0100, Olfi napisał(a):

Użytkownik <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości

 konieczność powtórki kursu na prawo jazdy.

Egzamin dla kierowców z przepisów PoRD powinien być obowiązkowy
raz na 5 lat.

Kolejny naiwniak który uważa że prawo to lek na całe zło.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-03-11 15:34:16
Autor: nadir
Mało? Egzamin dla kierowców.
W dniu 2019-03-11 o 07:11, Olfi pisze:

Egzamin dla kierowców z przepisów PoRD powinien być obowiązkowy
raz na 5 lat.

Żeby WORD-y jeszcze więcej zarabiały czy żeby nasi (p)osłowie jeszcze więcej durniejszych przepisów przyklepywali?

Data: 2019-03-11 01:32:54
Autor: Przemyslaw P.
Mało? dużo?
Przy ich podejściu do bezpieczeństwa, to wygląda na to, że pogrożono mu palcem. No, ale narciarstwo ma tam status prawie religii...

Data: 2019-03-11 02:08:00
Autor: przemek.jedrzejczak
Mało? dużo?
-- Przy ich podejściu do bezpieczeństwa, to wygląda na to, że pogrożono mu palcem. No, ale narciarstwo ma tam status prawie religii...

to raczej ostrzezenie bo junior dobrze rokuje ... nikomu nic sie nie stalo wiec 9 miechow pojezdzi z mama/tata i moze otrzezwieje ... wine mu zas klepnieto a ze mozna z niego niezle pociagnac niewykluczone ze rodzice 12 latki po konsultacji z papuga stwierdza traume ktora mozna uleczyc jedynie kosztowna terapia ... junior musi sie ogarnac wiec jak dla mnie kara jest OK

Data: 2019-03-11 11:42:16
Autor: Trybun
Mało? dużo?
W dniu 2019-03-11 o 02:39, kk pisze:

"
[...]

Dużo, stanowczo za dużo o ile w grę nie wchodzi recydywa. W sumie to tylko wypadek i nie bardzo wypada się aż tak mścić na sprawcy.

Data: 2019-03-11 11:55:46
Autor: Poldek
Mało? dużo?
W dniu 2019-03-11 o 11:42, Trybun pisze:
[...]

Powinien otrzymać mandat 300 zł i pocieszenie za to co się wycierpiał.

Data: 2019-03-11 13:17:11
Autor: Trybun
Mało? dużo?
W dniu 2019-03-11 o 11:55, Poldek pisze:
[...]

Jest tak samo ofiarą tego zdarzenia jak tamci.  Nauczmy się w końcu rozróżniać i odpowiednio podsumowywać bandytyzm drogowy od normalnych zdarzeń.

Data: 2019-03-11 15:12:52
Autor: Jacek Maciejewski
Mało? dużo?
Dnia Mon, 11 Mar 2019 13:17:11 +0100, Trybun napisał(a):

Jest tak samo ofiarą tego zdarzenia jak tamci.  Nauczmy się w końcu rozróżniać i odpowiednio podsumowywać bandytyzm drogowy od normalnych zdarzeń.

Przecież to jest bandytyzm drogowy.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-03-11 14:28:10
Autor: Mateusz Viste
Mało? dużo?
On Mon, 11 Mar 2019 15:12:52 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
[...]

No ale proszę kolegi, co tu kolega opowiada.... Ów człowiek przecież spokojnie i uczciwie sobie zapierdalał po mieście, i po prostu na pasach mu się nie wyhamowało. To nie żaden bandytyzm, tylko zwyczajny pech i nieszczęście (dla kierowcy - to nowiutki Jeep był!). W tej sytuacji nie ma winnych, są tylko pokrzywdzone ofiary.

Mateusz

Data: 2019-03-11 15:33:04
Autor: Jacek Maciejewski
Mało? dużo?
Dnia 11 Mar 2019 14:28:10 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

i po prostu na pasach mu się nie wyhamowało. To nie żaden bandytyzm,

No to co jest wg. ciebie bandytyzmem? Dopiero jak jeden wjedzie w
drugiego umyślnie?
Ładnie musiał zapieprzać skoro ten w kogo wjechał, przesunął się o parę
m oddzielających go od przechodzącej.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-03-11 14:47:01
Autor: Mateusz Viste
Mało? dużo?
On Mon, 11 Mar 2019 15:33:04 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
[...]

Jak mniemam kolega nie odczytał wysokiej zawartości ironii w mojej wiadomości. To nie pierwszy raz mi się zdarza. Być może trzeba by zastanowić się nad jakimś rozszerzeniem protokołu NNTP do tego?

Wnioskuję o dodanie nagłówka "irony-level: xx". Tylko kto podejmie się opisania draftu RFC?

Mateusz

Data: 2019-03-11 19:23:32
Autor: Jacek Maciejewski
Mało? dużo?
Dnia 11 Mar 2019 14:47:01 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

Jak mniemam kolega nie odczytał wysokiej zawartości ironii w mojej wiadomości. To nie pierwszy raz mi się zdarza. Być może trzeba by zastanowić się nad jakimś rozszerzeniem protokołu NNTP do tego?

Mam taką skłonność by traktować wypowiedzi literalnie. A przerabiać
protokołu nie trzeba, wystarczy ";)"
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-03-11 15:57:45
Autor: radekp@konto.pl
Mało? dużo?
Mon, 11 Mar 2019 15:33:04 +0100, w
<1lkvmnlyvtr3g$.1vygi3nxvgjqg$.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski
<jacmac@go2.pl> napisał(-a):

Ładnie musiał zapieprzać skoro ten w kogo wjechał, przesunął się o parę
m oddzielających go od przechodzącej.

To akurat żadna sztuka -- wystarczy, że pierwszy nie stał na hamulcu.
Możesz pooglądać filmiki na yt, aby zobaczyć jak niewiele trzeba aby 4 auta się
zabawiły w domino.

Data: 2019-03-11 15:56:11
Autor: radekp@konto.pl
Mało? dużo?
Mon, 11 Mar 2019 15:12:52 +0100, w <7b0le0zjdy8q$.2c0arln8pg7$.dlg@40tude.net>,
> [...]

> Jest tak samo ofiarą tego zdarzenia jak tamci.  Nauczmy się w końcu > rozróżniać i odpowiednio podsumowywać bandytyzm drogowy od normalnych > zdarzeń.

Chyba zdrowo przesadzasz.
Po pierwsze bandytyzm to celowe działanie.

Data: 2019-03-11 16:08:01
Autor: Trybun
Mało? dużo?
[...]

Nic za tym nie przemawia. Chwila zagapienia raczej nie powinna być powodem zamykania kierowców do więzień.

Data: 2019-03-11 17:09:45
Autor: Poldek
Mało? dużo?
W dniu 2019-03-11 o 16:08, Trybun pisze:
[...]

Szczególnie, jeżeli nic się przecież szczególnego nie stało.
Każdy może się zagapić na chwilę - krawcowa, księgowy, kierowca też człowiek i może się zagapić!

Data: 2019-03-12 06:56:44
Autor: Maciek
Mało? dużo?
Dnia Mon, 11 Mar 2019 17:09:45 +0100, Poldek napisał(a):

rawcowa, księgowy, kierowca też człowiek i może się zagapić!

....lekarz, strażak, pilot liniowca, inżynier projektant mostów...

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-03-11 12:19:23
Autor: Jacek Maciejewski
Mało? dużo?
Dnia Mon, 11 Mar 2019 02:39:14 +0100, kk napisał(a):

Skazany został na 16 dni więzienia w zawieszeniu na dwa lata, grzywnę w wysokości 10 tysięcy koron oraz utratę prawa jazdy na dziewięć miesięcy.

Jak dla mnie OK, pod warunkiem że sąd zasądził też conieco dla
dziewczynki. I jestem zdania że powinien odsiedzieć te 16 dni, miałby
czas na refleksję. U nas też przydało by się szerzej korzystać z
arsenału sankcji.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-03-11 16:46:28
Autor: PiteR
Mało? dużo?
na  ** p.m.s **  kk pisze tak:

W efekcie tej kolizji pierwszy pojazd najechał na przechodzącą po
pasach 12-letnią dziewczynkę.

uuuuu kryminał

--
Piter