Mało nas,

Data: 2017-01-23 04:53:36
Autor: zbrochaty
Mało nas,
W dniu sobota, 21 stycznia 2017 18:21:26 UTC+1 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
Już po raz któryś, ze smutkiem, stwierdzam, że marnie z tym rowerowaniem, przynajmniej w Krakowie. Ok. 13-ej wybrałem się do sklepu, niecałe 4 km. Z centrum w stronę Ikea i Makro. Spotkałem 1 rowerzystę i mnóstwo samochodów. Pogoda dobra, temp. lekko +, smog spory, ale jak na Kraków nie jest źle. Nie ma co się okłamywać. Tacy nierowerowi jesteśmy i tak już zostanie na dłużej.

Wczoraj krotki rekonesans Kabaty - Wilanow. Szalu nie ma, ale...
.... Na samych Kabatach ok 15-20 rowerzystow
przed Lidlem - 6 rowerow
Na Wilanowie podobnie. Wyglada na to ze lepsza czesc Krakowa przeniosla sie do Warszawy :)
Sciezki odsniezone odcinkami, czasami trzeba sie przenieść na odsniezony chodnik (piach i sol niestety)
Po jezdzie potraktowalem rower goraca woda z konewki
Jezdzimy zatem.
Dzis piekny sloneczny poranek, lekki mroz, mozna dojechac do pracy z placakiem i sie nie spocic, co dzis uczynilem

Data: 2017-01-23 15:29:14
Autor: Andrzej Ozieblo
Mało nas,
W dniu 2017-01-23 o 13:53, zbrochaty@gmail.com pisze:

Na Wilanowie podobnie. Wyglada na to ze lepsza czesc Krakowa przeniosla sie do Warszawy :)

Z oczywistych powodów dość często bywam w Warszawie, konkretnie w okolicach szpitala onkologicznego na Ursynowie. Pozazdrościć ścieżek rowerowych i... mimo wszystko powietrza. Ale tłumów rowerowych też nie widziałem, np. w październiku w niezłą, bezdeszczową pogodę. Choć i tak więcej rowerzystów niż w Krakowie. Do tego dojdzie niedługa jedna Strida co to się przeniosła do Warszawy. :)

Mało nas,