Ma??o szanowni propagandowi matacze

Data: 2014-02-27 12:51:28
Autor: Trybun
Ma??o szanowni propagandowi matacze

Janukowycz o coś rzekomo prosi, a ja proszę o zamieszczanie jego autoryzowanych wypowiedzi, to samo dotyczy p. Brevika, czy prezydenta Wenezueli, chcę słyszeć od nich samych o czym oni mówią a nie opinii jakiegoś zas*ańca na etacie propagandy która za jego pomocą próbuje mnie urobić

http://wiadomosci.wp.pl/kat,137674,title,Wiktor-Janukowycz-twierdzi-ze-nadal-jest-prezydentem-Chce-ochrony,wid,16436762,wiadomosc.html?ticaid=112475

Ma??o szanowni propagandowi matacze