"Małpki" za 500+

Data: 2019-11-18 07:59:02
Autor: Runt
"Małpki" za 500+
https://www.money.pl/pieniadze/podniesienie-akcyzy-premier-morawiecki-przerazony-spozyciem-pijmy-z-umiarem-6446697990694529a.html

"Rząd PiS planuje podnieść akcyzę na papierosy i alkohol, a to oznacza, że używki będą droższe. Premier Mateusz Morawiecki apeluje na łamach "Super Expressu" o umiar w spożywaniu alkoholu."

"Kiedy czytam, że codziennie sprzedaje się nawet 3 miliony 'małpek' (alkohol w małych buteleczkach - przyp.), z czego nawet milion przed południem, to jestem niezwykle zaniepokojony."

Efekt 500+. 1-wsza i druga zmiana.
Nadziobane towarzystwo się budzi i idzie się leczyć.
--
Runt

Data: 2019-11-18 17:43:59
Autor: z
"Małpki" za 500+
Poczytaj sobie o "małpkach" Dlaczego powstały, dlaczego lubią je kobiety i to wykształcone. "Alkoholodajcy" wynajdują dziury i luki w prawie i nisze rynkowe. Nie można tego nie zauważać.

Data: 2019-11-19 07:39:39
Autor: Runtime
"Małpki" za 500+
W dniu 2019-11-18 o 17:43, z pisze:
Poczytaj sobie o "małpkach" Dlaczego powstały, dlaczego lubią je kobiety i to wykształcone. "Alkoholodajcy" wynajdują dziury i luki w prawie i nisze rynkowe. Nie można tego nie zauważać.

Sam sobie poczytaj.

--
Runt

Data: 2019-11-19 12:07:34
Autor: z
"Małpki" za 500+
Po co tu przylazłeś? Przecież to nie Twój wątek.
Twój? ;-)

Data: 2019-11-20 11:41:20
Autor: Runtime
"Małpki" za 500+
W dniu 2019-11-19 o 12:07, z pisze:
Po co tu przylazłeś? Przecież to nie Twój wątek.

No własnie! Kto cię to zapraszał?

Twój? ;-)

OCZYWIŚCIE!
Masz coś do powiedzenia?
Jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2019-11-20 14:08:45
Autor: z
"Małpki" za 500+
To teraz wysyłasz z dwóch kont? Co Cię do tego skłoniło?

Data: 2019-11-20 17:09:54
Autor: Runtime
"Małpki" za 500+
W dniu 2019-11-20 o 14:08, z pisze:
To teraz wysyłasz z dwóch kont?
Jakich 2 kont? Puknij się!
Co Cię do tego skłoniło?
Kombinuj.
--
Runt

Data: 2019-11-20 21:33:28
Autor: z
"Małpki" za 500+

Raz jesteś Runt a raz Runtime. Może lekarz coś pomoże ;-)

Data: 2019-11-20 23:07:16
Autor: andal
"Małpki" za 500+
On Wed, 20 Nov 2019 21:33:28 +0100, z wrote:

Raz jesteś Runt a raz Runtime. Może lekarz coś pomoże ;-)

schizo jest nieuleczalne

Data: 2019-11-21 07:04:43
Autor: Runtime
"Małpki" za 500+
W dniu 2019-11-21 o 00:07, andal pisze:
On Wed, 20 Nov 2019 21:33:28 +0100, z wrote:
Raz jesteś Runt a raz Runtime. Może lekarz coś pomoże ;-)
schizo jest nieuleczalne

Jesteś tego najlepszym przykładem.
--
Runt

Data: 2019-11-21 07:04:00
Autor: Runtime
"Małpki" za 500+
W dniu 2019-11-20 o 21:33, z pisze:

Raz jesteś Runt a raz Runtime. Może lekarz coś pomoże ;-)

Ci POMógł? Może nam o tym oPOwiesz?

Masz coś do POwiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2019-11-21 07:58:46
Autor: z
"Małpki" za 500+
Ja już wyraziłem swoje zdanie i poparłem je opinia "mądrzejszych"

A Ty co zrobiłeś dla ludzkości?.

Stworzyłeś nowe konto przez pomyłkę czy z braku wiedzy.

A może chcesz zmylić przeciwnika? To takie teraz wytyczne z centrali.

Schodzicie do podziemia? ;-)

Data: 2019-11-21 08:08:40
Autor: Runtime
"Małpki" za 500+
W dniu 2019-11-21 o 07:58, z pisze:
Ja już wyraziłem swoje zdanie i poparłem je opinia "mądrzejszych"

zenusia czy u2? ;-)))

A Ty co zrobiłeś dla ludzkości?.

A ty oprócz smrodzenia na psp zrobiłeś cos pożytecznego?

Stworzyłeś nowe konto przez pomyłkę czy z braku wiedzy.

Kombinuj ;-)))

A może chcesz zmylić przeciwnika?

Nie widzę tu "przeciwników", raczej kupą debili takich jak ty,.

To takie teraz wytyczne z centrali.

Leć z tym na Nowogrodzką!

Schodzicie do podziemia? ;-)

Nie wybieram się do was ;-)))
--
Runt

Data: 2019-11-21 10:43:49
Autor: z
"Małpki" za 500+
Faktycznie to nie Twój watek. Nie ma przymusu czytania go przez osoby postronne. Przepraszam za nadwyrężanie Twojego porannego nastroju który zapewne wpływa na wydajność i ilość ziarna w miseczce ;-)

Data: 2019-11-23 09:34:47
Autor: Runtime
"Małpki" za 500+
W dniu 2019-11-21 o 10:43, z pisze:
Faktycznie to nie Twój watek.

Nie pitol PRL-owski pogrobowcu. MÓJ! Ja go założyłem.

Nie ma przymusu czytania go przez osoby postronne.

Kto ci kazał? Nowogrodzka?

Przepraszam za nadwyrężanie Twojego porannego nastroju który zapewne wpływa na wydajność i ilość ziarna w miseczce ;-)

Żresz z psiej michy to sobie żryj idioto!
--
Runt

Data: 2019-11-23 12:48:26
Autor: z
"Małpki" za 500+
W dniu 2019-11-23 o 09:34, Runtime pisze:
MÓJ! Ja go założyłem.

Założył go Runt. A Ty jesteś Runtime. ;-)

Data: 2019-11-23 19:28:37
Autor: Runtime
"Małpki" za 500+
W dniu 2019-11-23 o 12:48, z pisze:
W dniu 2019-11-23 o 09:34, Runtime pisze:
MÓJ! Ja go założyłem.
Założył go Runt. A Ty jesteś Runtime. ;-)

Geniusz  z ciebie! Ty do policji idź na śledczego.

--
Runt

Data: 2019-11-18 17:45:19
Autor: z