Mały automat

Data: 2012-02-13 20:51:44
Autor: glang
Mały automat
No i czytam, że w tych małych gnojkach typu Yaris, Fiesta, Corsa itp. kładą jakąś skrzynię półautomatyczną, czyli klasyczną tyle, że z siłownikami przerzucającymi biegi zamiast człowieka.

żona jeździ Corollą 1.4D z 2006 roku.
na starcie trzeba się chwilę przyzwyczaić bo można nosem stuknąć w kierownicę przy zmianie biegów :)
ale to kwestia kilku chwil. poza tym bez problemu
pzdr
GL

Data: 2012-02-13 20:59:16
Autor: CM
Ma³y automat
¿ona je¼dzi Coroll± 1.4D z 2006 roku.

z Japoñczyków to raczej polecam Sportage

CM

Data: 2012-02-13 12:21:56
Autor: Tatanka
Ma³y automat
On 13 Lut, 20:59, "CM" <CMlot...@wp.pl> wrote:
>¿ona je¼dzi Coroll± 1.4D z 2006 roku.

z Japoñczyków to raczej polecam Sportage

CM

ROTFL.
A z Wlochow Lade Nive?

Data: 2012-02-14 06:46:11
Autor: CM
Ma³y automat
ROTFL.

co ciê ¶mieszy? Mam ja i dwie kolezanki z aerobiku i wszyskim siêpo doba (choæ mój kolor naj³adniejszy - rudy)

Kalinka

Data: 2012-02-15 16:29:40
Autor: ojciec
Ma�y automat
W dniu 2012-02-14 06:46, CM pisze:
ROTFL.

co ci� �mieszy? Mam ja i dwie kolezanki z aerobiku i wszyskim si�po doba
(cho� m�j kolor naj�adniejszy - rudy)

Kalinka

Ze to Koreańczyk a nie Japończyk.

Data: 2012-02-15 16:53:10
Autor: news
Ma?y automat
Ze to Korea?czyk a nie Japo?czyk.

popraw se kodowanie bo simiecisz

Data: 2012-02-15 20:30:59
Autor: MadMan
Ma?y automat
Dnia Wed, 15 Feb 2012 16:53:10 +0100, news napisa³(a):

Ze to Korea?czyk a nie Japo?czyk.

popraw se kodowanie bo simiecisz

Nieprawda, wszystko jest u niego dobrze. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-02-15 21:32:15
Autor: news
Ma?y automat
Nieprawda, wszystko jest u niego dobrze.

to dlaczemu wychodza krzaki?

Data: 2012-02-15 21:42:14
Autor: MadMan
Ma?y automat
Dnia Wed, 15 Feb 2012 21:32:15 +0100, news napisa³(a):

Nieprawda, wszystko jest u niego dobrze.

to dlaczemu wychodza krzaki?

Bo zepsu³e¶ szanowny newsie mu kodowanie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-02-13 21:52:41
Autor: Mumin
Mały automat
W dniu 2012-02-13 20:51, glang pisze:

żona jeździ Corollą 1.4D z 2006 roku.
na starcie trzeba się chwilę przyzwyczaić bo można nosem stuknąć w
kierownicę przy zmianie biegów :)

Ale tam jest właśnie skrzynia zautomatyzowana MMT, a nie tradycyjny automat i dlatego tak szarpie.
Klasyczne automaty mięciutko biegi zmieniają.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Mały automat