MaƂy automat

Data: 2012-02-14 01:04:24
Autor: =Marcos=
MaƂy automat
Jedyny automat jakim ja jeĆșdziƂem to Yaris (nie wiem czy póƂautomat - są rĂłĆŒne?) i miaƂem wraĆŒenie, ĆŒe pƂynnie przerzucaƂ, ĆŒadnych zastrzeĆŒeƄ. Na pewno nie robiƂ tego gorzej niĆŒ ja w manualu. Ale to byƂa nĂłwka sztuka z wypoĆŒyczalni, chyba 5000km miaƂ na blacie.
Aha, na postoju na ƛwiatƂach na D ciągnąƂ lekko do przodu.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2012-02-14 08:22:55
Autor: kurdybanek
Mały automat

Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w wiadomo¶ci news:jhc8dr$is2$1inews.gazeta.pl...
Jedyny automat jakim ja jeŒdziłem to Yaris (nie wiem czy półautomat - s± różne?) i miałem wrażenie, że płynnie przerzucał, żadnych zastrzeżeń. Na pewno nie robił tego gorzej niż ja w manualu. Ale to była nówka sztuka z wypożyczalni, chyba 5000km miał na blacie.
Aha, na postoju na ¶wiatłach na D ci±gn±ł lekko do przodu.

Najlepiej sie przejechac i sprawdzic. Toyota ponoc w ciagu ostatnich lat mocno udoskonalila sterownik zautomatyzowanej skrzyni i nie odbiega ona juz prawie wcale kultura jazdy od tradycyjnego automatu.

MaƂy automat