Mały automat

Data: 2012-02-15 11:24:52
Autor: Dman-666
Mały automat
Tak se patrze i patrze jak Marvin nawija makaron na uszy:

Witam,

PotrzebujÄ™ porady.

Muszę kupić drugi samochód dla rodziny. Z przyczyn kolanowych musi to być automat.

Główny samochód jaki mam, to też automat, porządny, skrzynia 6-biegowa planetarna ze sprzęgłem hydrokinetycznym. Działa super.

No i czytam, że w tych małych gnojkach typu Yaris, Fiesta, Corsa itp. kładą jakąś skrzynię półautomatyczną, czyli klasyczną tyle, że z siłownikami przerzucającymi biegi zamiast człowieka.

Ja nie jestem zwolennikiem skrzyn polautomatycznych. Z malych polecilbym Ci zdecydowanie Getz'a/i20 w dalszej kolejnosi male Reanult (Clio, Modus) lub Puga 207.
--
Dman-666
668.942, 6A13 z bombom LPG

Data: 2012-02-15 20:40:18
Autor: Marvin
Mały automat

Ja nie jestem zwolennikiem skrzyn polautomatycznych. Z malych polecilbym
Ci zdecydowanie Getz'a/i20 w dalszej kolejnosi male Reanult (Clio,
Modus) lub Puga 207.

Rozumiem że w tych autach skrzynia jest raczej automatyczna i sprzęgło hydrokinetyczne?

A w takiej Toyocie?

Bo to jest chyba inna skrzynia od MMT kładzionej masowo. Lewarek jest inny.

http://otomoto.pl/toyota-yaris-automat-jak-nowy-ksiazka-serws-C10799709.html Marvin

Data: 2012-02-16 10:54:39
Autor: Robson
Mały automat
W dniu 2012-02-15 20:40, Marvin pisze:

[...]

Jest szansa, że to normalny automat, trzeba by pod maskę zajrzeć. W tym roczniku były skrzynie U340E albo XA-10LN (cvt).
Pierwsza oznak± jest kształt rowków przy wybieraku, zobacz tu:
http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C22/86/05/C22860500_6.jpg
To jest 100% CVT.

Mały automat